Duke Nukem Forever filmat - trailer hos FZ

Medlem
Skrivet av Floppydisk:

JAAAAA!!!

Äntligen! som vissa skulle säga,

Jag sitter bara här och flinar. Vad glad man kan bli av de små sakerna i livet. Duke är tilbaka! Den hemliga extrapappan som ingen visste om, man förstod inte riktigt ironin i detta heller då. Det var bara så kul, cheesy och "b". Arnold, Dolph, Bruce, Sly i samma förpackning! Aj aj, detta måste firas med lite 80-tals rock innan läggdags.

Tack Duke för denna stund du fick mig att flina "mysa" och tänka tillbaka i tiden.

Hittade en fin video på youtube också där en pojke har gjort sin hemläxa på Megadeth.

http://www.youtube.com/watch?v=g-y0MdPXslo&NR=1

Gubbar och pojkar (över 18år gamla)

Ta en öl, sätt på lite rock och sedan går vi till frugorna och visar var skåpet ska stå i äkta Duke maner!

AAGH Kungen är tillbaka!!!

Härligt inlägg

Medlem
Skrivet av vajn:

Alltså.. vi är många som lirade Duke 3D och kommer ihåg det med glitter, nu kommer kanske DNF och vi får ännu en gång gåshud. På samma sätt som jag förväntar mig en speciell upplevelse inför en Bond-film eller en Die Hard rulle, förväntar jag mig en Duke-uplevelse av DNF.

Jag vet ungefär vad jag kommer att få av spelet och jag älskar det!

Ni som pratar grafik och liknande förstår inte tjusningen med Duke och det ska ni inte klandras för, men vi entusiaster förstår och de är för oss de gör spelet.

Så jävla bra skrivet!

Inaktiv

Utomjordingar, den enda fiende jorden kan enas om? Hur som helst ska de ha pryl då de snor våra brudar.

Nobody steals our chicks... and lives!

http://www.imdb.com/title/tt0228246/quotes

Medlem
Skrivet av vvkurs:

hur jävla bra spelet än är kommer ni alla bli besvikna

årets sanning.

som tur är är året snart slut


signatur

Nämen!

Inaktiv
Medlem

Trevligt att se att det här projektet lever, jag kommer förmodligen att köpa detta spel. FOLK! Det är ju ändå Duke FFS! Duke lives!

peace out!

Medlem

Den här teasern var så dålig att den sprider AIDS bara av att man tittar på den. Tänk på det.


signatur
Medlem
Skrivet av Fisse:

Totalt ointresserad. Hm duke suger. 3D Realms suger ännu mer.
Ett ord : Överskattat.
Duke har betytt lika mycket för FPS som IDOL har gjort för bra musik.

Knappast sant. När duke3d släpptes valde idsoftware att knacka vidare på quake och försenade spelet med ett par veckor på grund av vad de fick se. Tur att man hade duke att spela medans man väntade på det försenade quake :>


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av teX:

Utomjordingar, den enda fiende jorden kan enas om?

Utomjordingar, nazister, terrorister och ryssar.

Inaktiv

TEASER!!! undrar när folk ska fatta? ingen trailer.. doh.... haha


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

det där duke-temat regerar ju för fänz :->

Inaktiv

Hail to the king , baby!


signatur

War never changes.

Medlem

"Stay Tuned" Joo! Tjenahejsan! Gah. Tio år?! TIO! Stay tuned?! GAH!

Medlem

Det blir inte myckt bättre än så här, Crysis och call of duty 4 kan ta sig i häcken. Duke äger, så enkelt är det!

Det som är bäast är ju ändå att kunna skapa en hype runt någon som är i klass med pumping iron, ser ut som dolfan och definitivt har en attityd som är den collaste i spelhistorien "Hail to the king baby!"


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

kort och gott, det är svårt att vara lika cool som duke!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Medlem

"Det är väl inte första april än???" var det första jag tänkte när jag såg den här rubriken :S

Medlem

Ni riktiga Duke älskare borde se filmen "They live" från 80talet därifrån "I'm here to kick ass and chew bubblegum.." citatet kommer ifrån dock i en annan ordning Kanske ingen som bryr sig men det var ändå rätt kul o höra det helt plötsligt när man satt o glodde på en gammal B Sci-fi rulle från 80talet..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Nu börjar det hända grejer, som man har väntat.. Äntligen! Detta blir stort!

Medlem

Spelar inte så stor roll hur pass bra det här blir, klart man måste ha det längst utvecklade spelet genom tiderna i sin spelsamling !!

Sen är Duke nostalgi ju

Medlem

"I'm gonna tear off your head and shit down your neck!"


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av Kompressor:

Nu börjar det hända grejer, som man har väntat.. Äntligen! Detta blir stort!

lol, de har gjort färdigt några få modeller och folk blir på allvar upphettsade över det?? Wow.. Broussard och c.o lär ju skratta sig hesa.. Älskar hur han sa att han var djupt imponerad över sitt teams hårda jobb med teasern (för er som inte fattar ironin, det tog antagligen teamet 30 minuter...)


signatur
Medlem

Man tackar inte nej till Duke Nukem! Fatta! Han är en klassiker, nostalgi på samma gång! Han är Duke Nukem! Man tackar inte nej till Duke Nukem!

Duke Nukem tackar man inte nej till! Det är Duke Nukem som tackar nej till dig!

Hail to the king baby!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Floppydisk:

JAAAAA!!!

Äntligen! som vissa skulle säga,

Jag sitter bara här och flinar. Vad glad man kan bli av de små sakerna i livet. Duke är tilbaka! Den hemliga extrapappan som ingen visste om, man förstod inte riktigt ironin i detta heller då. Det var bara så kul, cheesy och "b". Arnold, Dolph, Bruce, Sly i samma förpackning! Aj aj, detta måste firas med lite 80-tals rock innan läggdags.

Tack Duke för denna stund du fick mig att flina "mysa" och tänka tillbaka i tiden.

Hittade en fin video på youtube också där en pojke har gjort sin hemläxa på Megadeth.

http://www.youtube.com/watch?v=g-y0MdPXslo&NR=1

Gubbar och pojkar (över 18år gamla)

Ta en öl, sätt på lite rock och sedan går vi till frugorna och visar var skåpet ska stå i äkta Duke maner!

AAGH Kungen är tillbaka!!!

Så jävla bra Duke anda!!

Medlem

Ja vad ska man säga, nostalgi i all ära men jag är tveksam om Duke Nukem konceptet håller 2008

I och för sig, GTA har ju alla ingredienser som gjorde Duke Nukem på sin tid utom möjligtvis muterade grisar och jetpack.

Vem vet, det kan ju bli succé men jag gissar på en mega flopp.

Medlem

Det spelar ingen roll hur spelet blir,

Alla vi "medelålders gamers" vill uppleva detta igen. Ett spel där man får förverkliga sin fantasi från alla fantastiska b-actionrullar från 80-talet. Vi vill vara hårda,snuskiga och alla kvinnors dröm där vi räddar världen ett par gånger i en enda stor cliché som får manshormonerna att surra.

Tänk på detta som stridsscenerna i filmen 300-hundra där iaf jag kände mig som en titan från forntiden upp pumpad med testosteron samtidigt som jag utförde konstiga apljud "i smyg" I Duke lägger du till den känslan med allt cheesy som finns från alla tiders actionrullar + lite snusk som man inte kan leva utan om man är en hjälte av stål som Duke är.

Kanske det är bara vi 70 och tidiga 80-talister som går igång på detta eller? MEN VI ÄR MÅNGA! och vi har idoliserat Duke sedan våran första folköl! Jag blir ju alldeles lyrisk av glädje och vetskapen att Duke inte har pensionerat sig ännu. "han kommer att fortsätta längre än Sly"

Medlem
Skrivet av Floppydisk:

Det spelar ingen roll hur spelet blir,

Titta bara att det står "HEVY" på en vikten, hahah

Alla vi "medelålders gamers" vill uppleva detta igen. Ett spel där man får förverkliga sin fantasi från alla fantastiska b-actionrullar från 80-talet. Vi vill vara hårda,snuskiga och alla kvinnors dröm där vi räddar världen ett par gånger i en enda stor cliché som får manshormonerna att surra.

Tänk på detta som stridsscenerna i filmen 300-hundra där iaf jag kände mig som en titan från forntiden upp pumpad med testosteron samtidigt som jag utförde konstiga apljud "i smyg" I Duke lägger du till den känslan med allt cheesy som finns från alla tiders actionrullar + lite snusk som man inte kan leva utan om man är en hjälte av stål som Duke är.

Kanske det är bara vi 70 och tidiga 80-talister som går igång på detta eller? MEN VI ÄR MÅNGA! och vi har idoliserat Duke sedan våran första folköl!" han fanns ju inte då men vi visste att han var på g" Jag blir ju alldeles lyrisk av glädje och vetskapen att Duke inte har pensionerat sig ännu. "han kommer att fortsätta längre än Sly"

Medlem
Skrivet av Floppydisk:
Skrivet av Floppydisk:

Det spelar ingen roll hur spelet blir,

Titta bara att det står "HEVY" på ena vikten, hahah

Alla vi "medelålders gamers" vill uppleva detta igen. Ett spel där man får förverkliga sin fantasi från alla fantastiska b-actionrullar från 80-talet. Vi vill vara hårda,snuskiga och alla kvinnors dröm där vi räddar världen ett par gånger i en enda stor cliché som får manshormonerna att surra.

Tänk på detta som stridsscenerna i filmen 300-hundra där iaf jag kände mig som en titan från forntiden upp pumpad med testosteron samtidigt som jag utförde konstiga apljud "i smyg" I Duke lägger du till den känslan med allt cheesy som finns från alla tiders actionrullar + lite snusk som man inte kan leva utan om man är en hjälte av stål som Duke är.

Kanske det är bara vi 70 och tidiga 80-talister som går igång på detta eller? MEN VI ÄR MÅNGA! och vi har idoliserat Duke sedan våran första folköl!" han fanns ju inte då men vi visste att han var på g" Jag blir ju alldeles lyrisk av glädje och vetskapen att Duke inte har pensionerat sig ännu. "han kommer att fortsätta längre än Sly"

Medlem
Skrivet av djchester:

Ja vad ska man säga, nostalgi i all ära men jag är tveksam om Duke Nukem konceptet håller 2008

I och för sig, GTA har ju alla ingredienser som gjorde Duke Nukem på sin tid utom möjligtvis muterade grisar och jetpack.

Vem vet, det kan ju bli succé men jag gissar på en mega flopp.

Duke nukem är som da vinci, picasso, rembrant, jesus.. blir bara dyrare o heligare ju äldre Duke nukem blir

så självklart blir det susse hos oss "konst vetare"

duke nukem är konst, en livstil, ett barndomsögonblick!

"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum." (referens till filmen They Live)
"Die you son of a bitch!" (när en alien commando eller boss dör, referens till filmen Jaws då polisen Martin Brody fäller repliken precis innan han avfyrar det skott som dödar hajen.)
"It's Clubbering-time!" (god mode, referens till Thing i Fantastic Four)
"Hail to the king baby!" (när man hittar en hemlig plats, referens till Army of Darkness)
"Say hello to my little friend!" (syftar på vapnet, referens till Scarface, då Tony Montana tar upp sin M16 i slutet av filmen)
"Mmm... That's one doomed space marine!" (referens till Doom)
"So we meet again doctor Jones..." (referens till Indiana Jones: Jakten på den försvunna skatten)
"Terminated." (referens till Terminator, när terminatorn fastnar och krossas i slutet)
"I've got balls of steel."
"Don't have time to play with myself" (När man står vid ett arkadspel och trycker space)

Den här artikeln är hämtad från http://sv.wikipedia.org/wiki/Duke_Nukem

måst säga att spel med strippor e fint och crysis släng dig i väggen me din freeze gun, duke va först
saknar fortfarande att spel inte har sparken med i fps spel.. sku va nice i css, gå upp bakom nån kicka han i ryggen blås han me hagel o säga "eat shit and die"

Medlem

Bruce willis? tja... med en nypa Billy idol.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Skriv svar