Hellgate: London patchas

Robot
Medlem
Hellgate: London patchas

Spelet var ju värdelöst, så varför äns patcha...O.o


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Värt att nämna är att detta är en singelplayer-patch. Multiplayerfolket har haft denna patchen ett bra tag. Snart släpps patch 0.7 för multiplayer. Den skall bland annat ta kål på en hel del minnesläckor samt en hel del annat smått och gott.

Medlem

Var jävulskt kul dom första 2 till 3 dagarna sedan såg man igenom dess falska fasad. Visst dom har fixat några utav problemen men spelet i säg är rätt värdelöst enligt mig. Ett av 2007's största floppar. Får hoppas dom lyckas bättre med nästa spel om det nu blir något mer.

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Spelet var ju värdelöst, så varför äns patcha...O.o

För att se till att det inte är värdelöst längre?
Och alla tycker/tyckte inte att det var/är värdelöst heller för den delen


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Körde betan tills den tog slut, var ganska skoj. :). Ska lira igenom det singleplayer bara för att ha gjort det, jag menar.. Det har man juh gjort med alla hack'n slash där ute, Diablo liren, Titan Quest, Dungeon Siege serien etc, så ett genom kör är det värt iaf, så kanske man börjar lira om det är tillräckligt kul, plocka på sig gear och panga demoner i helvetet är juh alltid skoj i fps/3ps. ^^ (förutom i Doom 3)

Medlem

spelar det fortfarande , dock såspelar jag mest tf2 när man kommer hem ifrån jobbet lagom o bränna iväg en timma eller 2 på.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ser fram emot 1.0...ny kontent...nya vapen....ny grind

Grymt kul spel.
Synd att man är så inne i Hardcore svängen när nya större instanser för grupper kommer med svårare bossar.
Faan manär ju va sååååå försiktig nu när man är lvl 30, nej kör INTE guardian

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Spelet var ju värdelöst, så varför äns patcha...O.o

var det dumamste jag läst tror jag!!!!!
folk spelar det`?
bara för en del tycker det suger kanske det finns folk som älskar det...
så säg mig varför ska dom inte patcha?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

*suckar för sig själv*

Rubrik; Till alla flamers/whiners

Varför ens komma hit och kommentera att ni inte tycker om spelet?

"Det är min åsikt; fritt land o.s.v"

Jo jag vet, det är de gamla vanliga bluff ursäkterna. Det är bara för att ni är så misslyckade att ni måste flame grinda på forums. Men ni glömmer att det finns andra människor med andra smaker. Så ta ert pick och pack och .. ja resten kan ni nog fundera ut själva.

Om ni undrar varför jag tar åt mig så är det faktist så att man klankar ner på "vår" smak. Som om den vore avskyvärd och inget värd. Om jag inte minns fel så kan man nästan kalla erat beteende som en slags diktatur?

Enough said mina vänner...


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:

Spelet var ju värdelöst, så varför äns patcha...O.o

Skapat av folket bakom Diablo... som många menar är oumbärliga för att ett Diablo 3 ska kunna skapas. Nja, tror nog Blizzard lyckas bra utan dem ifall det nu är ett Diablobaserat MMO som är i görningen.

Totalt onödigt att spekulera om det utan riktiga fakta.

Medlem
Skrivet av totte08:

*suckar för sig själv*

Rubrik; Till alla flamers/whiners

Varför ens komma hit och kommentera att ni inte tycker om spelet?

"Det är min åsikt; fritt land o.s.v"

Jo jag vet, det är de gamla vanliga bluff ursäkterna. Det är bara för att ni är så misslyckade att ni måste flame grinda på forums. Men ni glömmer att det finns andra människor med andra smaker. Så ta ert pick och pack och .. ja resten kan ni nog fundera ut själva.

Om ni undrar varför jag tar åt mig så är det faktist så att man klankar ner på "vår" smak. Som om den vore avskyvärd och inget värd. Om jag inte minns fel så kan man nästan kalla erat beteende som en slags diktatur?

Enough said mina vänner...

Diktatur är väl något du utövar om du "förbjuder" folk från att ha sina åsikter?
Har ingen aning hur spelet är, tänker inte prova då jag redan är fast i annan men har hört från en kompis att det är helt ok!

Medlem

Kul att dem börjar släppa fler patchar då spelet är så buggigt, dock lär jag inte spela förrän patch 0.7 igen. Minnesläckorna gör spelet frustrerande + alla desktop drops mitt i ett mission. spelet är bra men frustrerande just nu.

Medlem

Det är ett helt ok tidsfördriv (när det inte kraschar stup i kvarten) men det är släppt väldigt för tidigt.

Medlem

SJukt...sen 0.5 lr va det va patchen kraschar jag inte längre...
Haft 1 krasch iofs men det va nog mer pga att min dator va trött efter 1 vecka konstant på.

Men FSS ska ha en stor eloge för deras kontinuerliga patchar...
Det är inte bara nya buggfixar utan ny content + gear.
Horadric Cube någon?

Medlem

Hmm konstigt att många har problem .. har aldrig krashat för mig ... Dock så händer det små buggar ihopp med Partyportal att man iställe för att komma till sina Party members aså hamnar man i samma station som man teleporterade sig ifrån :. Kul spel .. synd bara att evoker (Magicer) klassen var som den var ,,, skulle hlr sätt riktiga magicer som skuter vällding D2 liknande magier och inte pangar med pistoler och skit .. Dock är blade master riktig kul klass


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:

Spelet var ju värdelöst, så varför äns patcha...O.o

Det där var nog den dummaste kommentaren jag sett på väldigt länge. Att du samt folk ens orkar skriva och hålla på sådär tycker jag är skumt. Men det visar ju också hur stort intellekt du/dom som gör sådant har.

Själv är jag en ny användare av detta spel, kör bara vanlig singleplayer förstås. Men har aldrig haft en krash eller något annat fel, antar att dattan e stabil

Förstår inte varför folk ska dra in db2 och jämföra det, inte riktigt någon efterföljare eller något alls. Blir riktigt fel när man gör det och det blir inte rättvist för spelet.

men något jag stör mig på, är som sagt för litet inventory ;P måste tömma det hela tiden då jag inte vet vad jag vill behålla eller sälja. Men jag vill kunna cleara mina skill points utan att behöva radera o göra en ny gubbe. Det gör mig riktigt frustrerad, om någon vet om det går så skulle det vara vänligt om du/ni kan berätta.

1
Skriv svar