Färsk Duke Nukem Forever-trailer på FZ ikväll

Robot
Färsk Duke Nukem Forever-trailer på FZ ikväll
Medlem
Färsk Duke Nukem Forever-trailer på FZ ikväll
Citat:

...storlek eller lanseringstid är ännu klara...

oklara ska det väl stå?

Förhoppningsvis så är det då in-game bilder och ingen mellansekvens eller nåt i den stilen? Men ska bli kul o se hur det ser ut.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Citat:

...storlek eller lanseringstid är ännu klara...

oklara ska det väl stå?

Jo märkte det också...

Förövrigt så, JAAAAAAAAAAA! ÄNTLIGEN!

Inaktiv

HD format, och 100mb. Teaser inte Trailer, "COMING SUMMER 2009"


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Äh...de retas bara. DNF kommer aldrig!

Inaktiv

Oh yes! Jag kollade ju in massor med Duke nukem!
Yeah baby!
COME GET SOME!

Medlem

Om det visas in-game klipp och faktiska framsteg blir jag rädd, hela min värld håller på att vändas upp-och-ned

Medlem

Är detta verkligen sant ?
Tror nog denna treaser kommer sätta rekord för mest ned laddningar på 1-2 dagar ..

Ps gillar ord korrigeringen på fz...

Medlem

Halleluja! Detta blir en nice julklapp, en skön Duke film

Medlem
Skrivet av Shaef:

Om det visas in-game klipp och faktiska framsteg blir jag rädd, hela min värld håller på att vändas upp-och-ned

Varför då?

De släppte en video redan 1998 och en annan 2001, så då borde väl hela din värld ha vänts upp-och-ner redan?

Medlem

Kommer säkert vara sjukt fult >.>

Medlem

Olyckskorpar och gaphalsar!

HAIL TO THE KING, BABY!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Måste va ett sent aprilskämt?

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Shaef:

Om det visas in-game klipp och faktiska framsteg blir jag rädd, hela min värld håller på att vändas upp-och-ned

Varför då?

De släppte en video redan 1998 och en annan 2001, så då borde väl hela din värld ha vänts upp-och-ner redan?

Ett år efter att de påbörjat utveckling av ett spel är in-game videos ett mindre krav/förväntat. 2001, ja då börjar man verkligen att testa gränserna, det är trots allt 4 år efter utvecklingen påbörjats, men 10 år senare? Ja det är ett smärre mirakel då man med säkerhet kan anse att ett spel är vaporware. Empire state building tog 410 dagar att uppföra, Taj Mahal en sådär 16 år, bara för att sätta lite perspektiv på hur underlig spelets utvecklingstid har varit...

Medlem

Teasers från DNF har man ju fått sett sedan förra årtusendet. Inget nytt här, bara propaganda.

Allvarligt talat. Vem betalar de här människorna? Det är väl typ 30st som håller på med DNF just nu, det borde betyda en kostnad på minst 10 miljoner kronor per år.

Någon gång måste de leverera något så det kanske sker nästa år! Det är Duke, så det måste testas, men jag tror det bara blir ett mediokert FPS.

Medlem
Skrivet av matte54:

Måste va ett sent aprilskämt?

Nej jag kollade faktiskt almanackan och det stod inte april i den

/ LordDaimos

Skägg.
10 Chambers

Woo, out of the blue. Gimme!


signatur
Medlem

Sweet. Nostalgifaktor så det stänker om det.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av matte54:

Måste va ett sent aprilskämt?

Nej jag kollade faktiskt almanackan och det stod inte april i den

/ LordDaimos

Samma här. Jag kollade också och det stod att det är december. Hmm, kanske var det ändå en gris jag såg flyga förbi utanför fönstret här på kontoret imorse.

Medlem

Hah, nice =D måste ses!


signatur

Bara gör det.

Medlem

Jag är inte förvånad. Vaknade i morse av att en gris flög in i mitt fönster på åttonde våningen.

Lite senare ringde satan o sa att det var kallt som fan där nere.

Men ja, sjukt weird men kul


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Driver ni med oss eller?

Medlem

http://forums.3drealms.com/vb/showthread.php?t=29639
Är det nån som driver så är det iaf inte FZ, tillbaka till ämnet iställe för alla "är det sant?" kommentarer nu va?

Skrivet av GRiZZLYFiRE:

HD format, och 100mb. Teaser inte Trailer, "COMING SUMMER 2009"

Haha! Exakt!

Medlem

hehe nice, ska bli kul att se, hoppas att man får se gameplay också.

Inaktiv

Teaser, försöker att inte bygga upp förväntningarna... det kommer bara vara max tio sekunder, man kommer bli besviken för att man inte fick se mer, som med alla teasers... men ändå, jag kommer nog sitta här och refresha tills dess att jag kan dra ner teasern, innan internet exploderar

Medlem

Verkar som att han har feta roidrage.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Börjar det bli lite kyligt i helvetet nu kanske?:D

Seriöst så trodde jag mer på väntetid "forever" än på att det här spelet skulle komma. Det är väl mer än 10år sedan föregångaren kom så jag hoppas egentligen inte på att DNF blir så bra för orka vänta minst 10 år till :p.

Även om jag är skeptisk till att DNF kan bli lika bra som Duke3d var när det släpptes så känns det faktist
som det mest intressanta som hänt sedan Bredband kom till staden

Medlem

Cooolt! Väntar med spänning.

Skriv svar