Färsk Duke Nukem Forever-trailer på FZ ikväll

Medlem

Detta kommer ju äga allt!

Medlem

Otroligt bra.. Fan vad man längtar nuuu!

Medlem

Jag ryser när jag hör musiken! Älskar DN-soundtracket

Medlem

GRYMT, man blir helt lyrisk!!! WHAAA Duke! Vältränad kille


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Sämsta trailern någonsin?


signatur
Medlem

Trevlig video! Kommer säkert bli ett roligt spel med sköna kommentarer

Medlem
Inaktiv

Vet inte vad jag ska skriva, kom nyss in på fz o ser detta...
men men vad är världen utan glada överraskningar!

Medlem
Skrivet av MKultra:

Sämsta trailern någonsin?

..börja lipa då?

Duke Nukem Forever! 8)


signatur

Jäh..

Medlem

Jag är lite fascinerad över hur många som hypar Duke. Jag är själv en av dem som spelade Duke 3D (och även de platforms-Duke-spel som kom innan 3D-spelet) på sin tid och älskade det men det är snart 12 år sedan spelet hade premiär. Det var 1996 och jag var 15 år. Är det många som egentligen spelat det 12 år gamla spelet av alla som hypar det så eller är det bara att man hakat på hypen som skapats under dessa 12 år? Har man spelat Duke Nukem 3D om man är 15 år idag?

Nu räknar jag inte in de kassa Duke-spel som kommit efter Duke 3D och dess expansion för jag anser dem inte som "riktiga" Duke-spel.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Jag är lite fascinerad över hur många som hypar Duke. Jag är själv en av dem som spelade Duke 3D (och även de platforms-Duke-spel som kom innan 3D-spelet) på sin tid och älskade det men det är snart 12 år sedan spelet hade premiär. Det var 1996 och jag var 15 år. Är det många som egentligen spelat det 12 år gamla spelet av alla som hypar det så eller är det bara att man hakat på hypen som skapats under dessa 12 år? Har man spelat Duke Nukem 3D om man är 15 år idag?

Nu räknar jag inte in de kassa Duke-spel som kommit efter Duke 3D och dess expansion för jag anser dem inte som "riktiga" Duke-spel.

Duke 3D var det första dataspelet jag köpte för egna pengar

Medlem
Skrivet av Minai:
Skrivet av DonGrif:

Jag är lite fascinerad över hur många som hypar Duke. Jag är själv en av dem som spelade Duke 3D (och även de platforms-Duke-spel som kom innan 3D-spelet) på sin tid och älskade det men det är snart 12 år sedan spelet hade premiär. Det var 1996 och jag var 15 år. Är det många som egentligen spelat det 12 år gamla spelet av alla som hypar det så eller är det bara att man hakat på hypen som skapats under dessa 12 år? Har man spelat Duke Nukem 3D om man är 15 år idag?

Nu räknar jag inte in de kassa Duke-spel som kommit efter Duke 3D och dess expansion för jag anser dem inte som "riktiga" Duke-spel.

Duke 3D var det första dataspelet jag köpte för egna pengar

Men det heter "datorspel" om jag få be


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Men det heter "datorspel" om jag få be

Ok :), jag är fan eld och lågor över denna, även om det bara är en fjantig teaser kommer duke alltid att vara kungen!

Medlem

Ja, man vet ju inte riktigt vad man skall förvänta sig när nåt sånt här dyker upp... men detta väntade jag mig inte =\


signatur
Medlem
Skrivet av Eschricht:

Jag ryser när jag hör musiken! Älskar DN-soundtracket

Synd bara att de inte kör med Megadeth's version som de spelade in för (You guessed it) ett par år sedan... Den var det lite "tjång" i


signatur
Medlem

Jag tycker det är lika trevligt som de flesta här men teasern var verkligen inte så bra

Nu återstår att hoppas på att de verkligen lyckas göra klart spelet och att det inte suger, då.

Medlem

Duke is the king!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Skribent

daaaaaamn, im loooking goood!

Skriv svar