Årets spel 2007 - tre tragiska bottennapp

Robot
Årets spel 2007 - tre tragiska bottennapp

Ingen årssammanfattning är komplett utan att också bottennappen redovisas. Spelåret 2007 må ha varit ett av de bästa någonsin, men eftersom också solen har fläckar nödgades vi tråka oss igenom ett par stadiga lass dynga. Vi pausar årsbästalistan och varnar för de senaste tolv månadernas tre svampigaste bottennapp.

#harley-davidson-race-to-the-rally, #the-golden-compass, #tenchu-z


Medlem
Årets spel 2007 - tre skräckexempel

visste inte äns att harley davidson spelet fanns...

En rolig notis är att aftonbladets peter ottsjö tycker att halo 3 är årets besvikelse. Har alltid hatat snubben, men nu vill ja hälla kokande olja över honom!


signatur

Everyday I worry all day

KoP
Medlem

Hmm.. Harley Davidson all over again.. knappast ny idé. Redan för 18 år sedan kan jag minnas att jag spelade ett Harley lir då man skulle ta sig till ett stort rally. Och vägen dit var kantat av massa skrot på vägen. Precis som detta lir som nu sågas.

http://www.lemonamiga.com/games/details.php?id=488

(lyssna gärna på den brutala musiken ifrån liret
via länken)

Bt
Medlem

Ganska uppenbart att de här spelen skulle floppa, FZ borde gjort en lista över 3 riktigt dåliga spel som hade förhoppning om att vara bra.

Kane and Lynch till PC borde vara på den listan, sämstas skiten jag någonsin spelat. Och hade grym potential med sköna filmer och känsla.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Hehe, verkar ju vara 3 riktigt bra spel detdär... Eller nej nu blev min näsa längre

Lite roligt / tragiskt / märkligt / skrämmande att spel baserade på filmer blir klar snabbare än filmerna själva kanske därför filmindustrin PÅSTÅS gå back?
Att utveckla ett uruselt spel för nån / några miljoner som lätt skulle kunna se till att något blir aningens vassare i filmen istället, så att man bara måste se på bio istället


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Apropå Harely davidson och kritiken mot hindren på vägarna. Lotus challenge spelen på Amiga ( exempel,som f.ö. många gillade, hade ovanligt många trästockar, stenblock och översvämmade vägar men vem brydde sig om det (säker någon men ingen jag känner). Och grafiken i HD ser inte "sämre" ut än GTA III(?).
Det som verkar skumt är styrningen (i princip det viktigaste). Hade den varit bättre och mindre ryckig skulle spelet antagligen vara mycket roligare.

Medlem

Aldrig hört talas om spelen. Tur det kanske ^^

Medlem

Varför är inte Lair med på den där listan? Hypades att förstöra allt som sina konkurrenter hade och dra fram ps3an till sin plats som nummer ett igen.

Och nu ligger den med Avg Ratio: 56% på gamerankings, måste finnas en anledning till detta ;p

Medlem

På tal om storfilm och spel, glöm inte bort Goldeneye till N64.
Ett bra filmspel finns det allt

Inaktiv

Varför är inte Ninja Bread Man med på den här listan. Det spelet har 20% på GameRankings.com, bara 3 recensioner men ändå

Medlem

Äntligen en lista som vi alla kan hålla med om

Medlem

Blev förvånad att Kane And Lynch inte var med, så sågat som det blev :P. Kanske bör testa det ändå.

Medlem

håller med tidigare talare att det hade varit bättre med en besvikelselista om spel som man trodde skulle vara bra men visade sig bli besvikelser.

skitspel kan man gräva fram hur många som hellst annars.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

själv tyckte jag kane & lynch var sådär inte helt värdelöst men inte bra heller. var kul å se vart storyn tog en lixom


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Tenchu Z var ju riktigt underhållande. Gillar att man skapar sin egna ninja. Gjorde en halvnaken ninja med grym mask som är supersnabb, hyffsat stark men tål ingenting. En stor nackdel med spelet är att fienden var lite dum men eftersom min ninja inte tålde något blev spelet bra mycket mer utmanande. En sak jag inte gillar med spelet är att dem tog bort splitscreen co-op som har funnits i endel tidigare tenchu spel.

Skrivet av Bt:

Ganska uppenbart att de här spelen skulle floppa, FZ borde gjort en lista över 3 riktigt dåliga spel som hade förhoppning om att vara bra.

Kane and Lynch till PC borde vara på den listan, sämstas skiten jag någonsin spelat. Och hade grym potential med sköna filmer och känsla.

Om Kane and Lynch var det sämsta du spelat då kan du inte vara särskilt gammal med andra ord.


signatur
Antikvitet

Ni som har förslag på egna spel som floppade, starta upp er FZ-blogg och skriv om det där! Vem vet, ni kanske blir bloggkändisar?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av omgponies:

Tenchu Z var ju riktigt underhållande. Gillar att man skapar sin egna ninja. Gjorde en halvnaken ninja med grym mask som är supersnabb, hyffsat stark men tål ingenting. En stor nackdel med spelet är att fienden var lite dum men eftersom min ninja inte tålde något blev spelet bra mycket mer utmanande. En sak jag inte gillar med spelet är att dem tog bort splitscreen co-op som har funnits i endel tidigare tenchu spel.

Håller med.

Tenchu > Assassins Creed i mitt tycke.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Nu blev jag tyärr lurad av pilen och texten "Årets spel 2007". Jag trodde att de skulle avslöja förstaplatsen.

Inaktiv

Men.. Va drygt.. Vill veta första platsen nu..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Nu blev jag tyärr lurad av pilen och texten "Årets spel 2007". Jag trodde att de skulle avslöja förstaplatsen.

Hehe, samma här. Tänke - Oj nu har någon på FZ gjort bort sig och lagt upp fel artikel. Men så vadde det inte

Medlem

haha trådde detta var årets 3 bästa spel!

Medlem

Öööh... jag ser inte Bibleman Adventures någonstans :/

Inaktiv

jag som trodde att detta var dom 3 bästa spelen xD

Inaktiv

simpsons spelet till simpsons the movie är ett väldigt bra film spel har aldrig skrattat så mycket när jag spelat ett spel som när jag spelade det för det är så himla bra handling precis som i serien

Medlem
Skrivet av wiktor:

simpsons spelet till simpsons the movie är ett väldigt bra film spel har aldrig skrattat så mycket när jag spelat ett spel som när jag spelade det för det är så himla bra handling precis som i serien

Vad?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

hahaha, najs... På ett sätt skulle man kunna slänga in assassins creed här:
Ett svinbra spel som är skitdåligt
Det är som att ha mona-lisa som bordsduk =p


signatur

Johan Pilestedt

1
Skriv svar