Årets spel 2007 - plats 3

Robot
Årets spel 2007 - plats 3

Mina damer och herrar - vi har kommit till medaljstriden. Hittills denna vecka har vi avhandlat 47 riktigt vassa titlar, och nu börjar det dra ihop sig på allvar. Vi fortsätter vår resa mot toppen och i dag är det dags att avslöja bronsmedaljören. Som är...

#mass-effect


KoP
Medlem
Årets spel 2007 - bronsmedaljören

Välförtjänt! Ska dra av en andra igenomspelning snart.

Medlem

Då är de väl portal och Super Mario som återstår :S


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Bt
Medlem

Gief detta till PC


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

word, portal och super mario galaxy lär ju ta första och andra platsen. frågan är bara vilket som tar vad... portal var ju kort så antar smg tar första

KoP
Medlem
Skrivet av Bt:

Gief detta till PC

Håller med.. hoppas det kommer till pc.. för pc ägarnas skull. Bara kul om fler får uppleva ett bra spel.

Inaktiv

Äh, Portal som tvåa då. Jag tycker att det var alldeles för kort för att komma så högt upp på listan.

Sen får man ju verkligen hoppas på en bra konvertering av Mass Effect.

Inaktiv

ehm.. tycker verkligen inte portal är värt en top5placering ens.. men men :s

Medlem
Skrivet av bleak:

ehm.. tycker verkligen inte portal är värt en top5placering ens.. men men :s

Portal var inovativt.

Medlem
Skrivet av bleak:

ehm.. tycker verkligen inte portal är värt en top5placering ens.. men men :s

håller med, och tycker själv att portal förtjänar en plats runt 50.

Skulle istället viljat se eternal sonata på 3 plats och mass effect på första


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Hehe, fz ser till att dra ut på detta så mycket som möjligt :D. Hur som helst, om portal skulle få en andra plats tycker iaf jag att det förtjänar det. Det var enligt mig otroligt skoj, välgjort och nyskapande. Glados ftw ^^

Medlem

och där försvann den sista chansen att få se en värdig vinnare av årets spel... Bleorgh.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ni kunde väl gett dom spelen lite längre ner på listan de fula fyverkerierna


signatur
Inaktiv

Kane and Lynch kanske en andra plats ?


signatur

(V)Ò_ô(V)

Inaktiv

Fan.. Mass Effect skulle få första plats.

NI försöker också dra ut på detta, nästa gång ger ni bara tips på 2an.. Argh


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Verkligen utdraget nu mot slutet alltså
Jag håller med några tidigare postare om att portal, trots dess innovationer, inte bör hamna så högt upp. Top 10 skulle jag kunna tänka mig, det är ju trots allt ett spel som jag starkt kommer förknippa och minnas 2007 med.

Medlem

har aldirg kört Mass Effect, vet knappt vad det är. det är ett spel till 360, mera än så vet jag ej.

vidare är det lite sorligt att ett konsoll spel kommer så där högt upp i lista

datorer för inte dö!!!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av B4Loo:

Kane and Lynch kanske en andra plats ?

Blev inte det ganska sågat? Eller Fz kanske inte har recenserat det än :).
Angående Portal så håller jag med om att det är för kort, dock väldigt roligt :).

Medlem

Quakeworld tar ettan!

Medlem

HAHAHAH....Har fan bilden i huvet hur Fuglesang sitter endast iförd skitiga kallingar och spelar Mass Effect hela dagarna medans frugan hans är skitsur å skriker:Christer din rymdtönt bara för att du dragit i nån jävla solpanel i rymden så betyder inte det att du kan spela spel hela dagarna och sen bajsa på parketten!?!? gå på toa som alla andra i detta hus..!?!?!

Men bryr sig Christer???........................... Nej.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Fan vad FZ suger på det. Även om man nu ska dra 100 spel är det kraftigt arbete och allt. Men sätta på Portal på tvåan är pinsamt..

Inaktiv

Portal närmar sig förstaplatsen...

Medlem
Skrivet av iPlay:

Fan vad FZ suger på det. Även om man nu ska dra 100 spel är det kraftigt arbete och allt. Men sätta på Portal på tvåan är pinsamt..

Det handlar om tycke och smak. FZ har rätt att tycka vad de vill. Om du inte håller med presentera en egen lista!

Jag har inte spelat alla spel på listan, men jag håller inte med alla placeringar av de jag spelat. Det finns lika många åsikter som det finns läsare!

Medlem

Så länge skräpet halo 3 inte knep förstaplatsen så är jag nöjd med vad som helst =P

Medlem

Annars kan man ju gå till IGN och irritera sig på deras lista.
Mass Effect kommer jag bara spela om det kommer på PC.
Alternativt att någon slumpar en ny 360 HD till mig för en tusenlapp..
Någon..?
Tänkte väl det, då blir det ev en pruttigt portad ME på PC i framtiden.
8)


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem
Skrivet av iPlay:

Fan vad FZ suger på det. Även om man nu ska dra 100 spel är det kraftigt arbete och allt. Men sätta på Portal på tvåan är pinsamt..

IPlay, sluta klaga, listan är där vad DE tycker är bäst. Om du inte gillar det, sluta med att besöka denna hemsida.

Medlem

Ja tänk om Halo eller någon iteration av det som nintendo pumpat ut i 20 år kommer på första plats... jösses.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Antar att 1:an precenteras på nyårsafton? Då lär jag ju knappast sitta här. om det inte sker på morgonen!

och sluta gnälla på listan omogna idioter! För er som tycks fatta trögt och verkar ha mindre hjärna än en t-rex, så är ju listan FZ åsikter. De kräver inte att du skall tycka lika dant. Skriv din egen jävla lista då förfan!

Mycket svordomar där men jaja!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Antar att 1:an precenteras på nyårsafton? Då lär jag ju knappast sitta här. om det inte sker på morgonen!

och sluta gnälla på listan omogna idioter! För er som tycks fatta trögt och verkar ha mindre hjärna än en t-rex, så är ju listan FZ åsikter. De kräver inte att du skall tycka lika dant. Skriv din egen jävla lista då förfan!

Mycket svordomar där men jaja!

På tal om Trex-hjärna borde nån fundera ut syftet med ett forum.

Medlem

Portal är ett jävligt bra spel, men knappast något för topp 3, spelet är för kort för att förtjäna en 2:a eller 1:a plats. Mass Effect är jävligt stort och något som BioWare slitit med i flera år, de förtjänar en första plats enligt mig. Portal hamnar nog på 7:e plats för mig iaf.

123
Skriv svar