Årets spel 2007 - plats 10-4

Robot
Årets spel 2007 - plats 10-4

Det är nära, riktigt nära. Den här delen av vår artikelserie årets spel 2007 befolkas av spel som är fruktansvärt bra. Men någon pallplats blev det inte i år, inte ens ett tröstpris. "Nära skjuter ingen hare här på Fortet", sa Gunde en gång i tiden. Artikelserien fortsätter med en del per dag fram till nyår.

#bioshock, #half-life-2-episode-two, #crysis, #world-in-conflict, #forza-motorsport-2, #call-of-duty-4-modern-warfare, #team-fortress-2


Medlem
Årets spel 2007 - plats 4 till 10

Denna lista är bertil sigurd


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Inaktiv

Då är det bara Super Mario Galaxy, Mass Effect och Portal kvar på plats 1-3. Känns ju ganska givet.

Medlem

Antar att Mass Effect tar plats 1


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Tror på:

3: Portal
2: Mass Effect
1: Super Mario Galaxy

Inaktiv

Det enda jag förvånades över i denna lista var TF2. Jag har provat att spela det än hel del men hur mycket jag än försökt känner jag inte att det erbjuder mig något som jag inte tidigare upplevt i t.ex. Counterstrike. Kanske också att jag vill ha lite fler moment i den typen av spel och större kartor nuförtiden. Annars är ju övriga spel på topp-10 såna som skulle kunna bli årets bästa spel för mig.

Inaktiv
Skrivet av Conana:

Denna lista är bertil sigurd

Nej. Den är Torkel Sigurd.

Medlem
Skrivet av Lingon:

Tror på:

3: Portal
2: Mass Effect
1: Super Mario Galaxy

Nja, byt plats på portal och Mass Effect


signatur

Nämen!

Medlem

Vad är masseffect ? ? portal har jag men knappt lirat det.. fattar inte hur ett supermatio fucking spel kan vinna över seriösa bra spel :/

Inaktiv

World in Conflict är såååå bra..

Men fan så trist att det är så mkt FPS dominans bara på listan..

Medlem

Denna listan gillade jag iallafall Jag hade inte viljat ha några av dessa spelen längre ner. Ska bli kul och se resten, håller tummarna för mass effect på 1:a plats för det är fan det bästa spelet jag någonsin spelat!

Medlem
Skrivet av Tobbo:

World in Conflict är såååå bra..

Men fan så trist att det är så mkt FPS dominans bara på listan..

Beror nog på att större delen av spel som släpps är just FPS

Bra lista i övrigt.

Medlem

Helt rätt om Mass Effect hamnar i topp 3. För mig är det inte bara topp 3 i år utan någonsin, medans Mario inte varit kul sedan 2:an till NES.

Fast jag sätter ändå en kasse blandade småmynt på att mario tar hem detta...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

så vad är årets spel tror ni då? COD 4 Och crysis är ju redan nämnda


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

har inte den blekanste aning.
varken Crysis, Bioshock eller WiC. vad finns kvar?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Team fortress 2 på en sådan hög placering, känns inte seriöst. Sedan snacket om Portal, någon som ens uppmärksammat vad det är för något spel?

Inaktiv

Fyrverkerbilderna blir bara fulare och fulare ju högre placeringar det blir, skärpning!

Medlem

Jag hoppas på Portal som etta, fast det kan ju också bero en liiiiten aning på att jag inte äger någon konsol och inte har haft chansen att prova på värken Mass Effect eller Mario

Medlem

Team fortress 2 är klart värt en top 10 placering vet inte om den är värd top 5 men just nu det spel som jag spelar minst 1timma varje just för att jag har så jkla kul , jag spelar inte bra men skoj är det


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av RealDaBratt:

Team fortress 2 på en sådan hög placering, känns inte seriöst. Sedan snacket om Portal, någon som ens uppmärksammat vad det är för något spel?

Hehe känns nästan som om det är fler som vet VAD Portal än inte :). Jag har tex spelat ut Portal men inte Half Life. Portal är dock för kort enligt mig för att hamna på en lista som denna. Portas kändes mer som ett sätt att testa ny teknik med inslag av bra humor :).

Medlem

Forza förtjänade att komma 5a. top 5 är hetare en top 10.

SMG , Portal och ME.

Medlem

Team Fortress 2 är brutalt bra spel! Så snyggt, härligt, humoristiskt och helt enkelt vansinnigt roligt! COD4 har jag precis införskaffat (2 dar sedan, spelat 12 timmar online ). Intesivt och så jäkla läckert!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag hoppas verkligen att Portal blir #1

Medlem

bioshock på tionde var lite oväntat imo hade lätt placerat det på top3

Medlem

ojdå cod4 blir tydligen inte i top3

Medlem

Euh..... Vad gör Team Fortress 2 på top10?
Det är ju ett halvkul ströspel, men top10? Seriöst?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Medlem

Vettigaste listan jag har läst hittils.

Har inte spelat mario men enligt vad jag har läst så förstår jag om det blir etta.

Mass Effect förstår jag också och även portal.

Alla är innovativa och "fräscha" inom sin respektiva genre.

Det är bara att inse det var varken Bioshock eller Cod4 även hur mycket jag än gillar Cod4 i multi.

Medlem

Mycket bra lista, hade hoppast på högre plats för tf 2 och bioshock men man kan inte få allt ^^. Ska bli intressant och se vad som är top 3.

Medlem

Jag hade verkligen inte velat se portal ta en så hög plats. Spelat är för kort och visst, de är kul, men ärligt talat är jag inte direkt imponerad.

Galaxys och Mass Effect är däremot värda dess placeringar om de nu blir så...

123
Skriv svar