Årets spel 2007 - plats 10-4

Medlem

hurfan kan portal vara bättre än crysis?

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Antar att Mass Effect tar plats 1

möjligt, men nintendo har en förmåga att sno åt sig första platsen.
förra året vann zelda till Wii ?

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

hurfan kan portal vara bättre än crysis?

Undrar fan jag med... Tompa och dom ser bergis ut som din avatar.. fast utan tomtekläderna haha


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av LeMick:

vilken lol lista teamfortress på plats fyra och bioshock på tio..haha

Håller med, bioshock borde hamna runt 45-46 kanske!


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av Laxen:

<verbalt kräks>

Inget ont om FZ som sådant, men på det forum jag främst frekventerar hade du blivit bannad för länge sedan. Just det är anledningen till att jag är där mer än någon annanstans på nätet.

Inaktiv
Skrivet av toern:

Om inte the Witcher finns med från 1-3 så är det ju nästan skrattretande. Iofs tveksam om det är värt 1-3, men inte ens med på en top50-lista vore verkligen ett smärre skämt.

Skulle personligen utse The Witcher till årets största nederlag. Ett spel som verkligen hade potential och som blir sådär dåligt är verkligen tråkigt. Kontrollerna spyr man ju på efter 5 minuter, ångrar verkligen att jag köpte spelet.

Inaktiv
Skrivet av ROFLMAO:

hurfan kan portal vara bättre än crysis?

För att Portal har spelglädje, är fruktansvärt nyskapande och är det roligaste spelet branschen sett sedan det första Monkey Island?

Medan Crysis är väldigt snyggt och har en cool dräkt, men inget mer tyvärr.

Missförstå mig rätt, Crysis är bra, och förtjänar en plats på top 20 listan (kanske top 10 t.o.m.). Men Portal spelar ju i en annan liga.

Inaktiv

Bioshock 10a? Hmmm, borde vara topp 3

Bilr väll 3. Mass effect, 2. Portal, 1. SMG

Inget Gears of War PC på listan?

Inaktiv
Skrivet av Lingon:
Skrivet av ROFLMAO:

hurfan kan portal vara bättre än crysis?

För att Portal har spelglädje, är fruktansvärt nyskapande och är det roligaste spelet branschen sett sedan det första Monkey Island?

Medan Crysis är väldigt snyggt och har en cool dräkt, men inget mer tyvärr.

Missförstå mig rätt, Crysis är bra, och förtjänar en plats på top 20 listan (kanske top 10 t.o.m.). Men Portal spelar ju i en annan liga.

Nej nej... bra, men inte bättre än Monkey Island.

Medlem

TF2 = riktigt bra, men portal? Jag spelade slut på det och enda roliga var komiken i det efteråt.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Nej, fyfan vad illa det är, Laxen, att inte alla tycker som du. Att vi på redaktionen inte fattar att du sitter på den enda rätta sanningen. För tyckande är ju inte subjektivt...

Hehe:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av Laxen:

<verbalt kräks>

Inget ont om FZ som sådant, men på det forum jag främst frekventerar hade du blivit bannad för länge sedan. Just det är anledningen till att jag är där mer än någon annanstans på nätet.

På de ställen jag blivit bannad på har jag skapat ett nytt konto direkt, så synd där...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Skandal att COD 4 inte kommer topp 3, medans flera titlar som man inte ens förstår kan ta sig in på listan överhuvudtaget

Det är iaf min åsikt

Medlem

Jag tycker personligen Portal är överskattad. Det är inte ett test på IQ som en snubbe sa, det är ett test på hur många ipren som huvudet klarar


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

BUU! hoppades på en top 3 minst för CoD4... och en 21-30 för crysis

EDIT: Jag respekterar allas tankar och beslut (jag menar, det handlar bara om spel...) men ändå måste jag citera det en god vän sa till mig en gång... "Världen är ur led..."

Medlem
Skrivet av RealDaBratt:

Team fortress 2 på en sådan hög placering, känns inte seriöst. Sedan snacket om Portal, någon som ens uppmärksammat vad det är för något spel?

:crazy:

Skrivet av haido:

Alla är innovativa och "fräscha" inom sin respektiva genre.

Det är bara att inse det var varken Bioshock eller Cod4 även hur mycket jag än gillar Cod4 i multi.

COD4 hade (enligt mig) den bästa storyn i ett spel på riktigt j*vla länge, och det är nyskapande i dagens situation.

Skrivet av Exeron:

Det är inte ett test på IQ som en snubbe sa, det är ett test på hur många ipren som huvudet klarar

Hjärnan blev väl överhettad på stackarn...:P

Inaktiv
Skrivet av Dogge:

Bilr väll 3. Mass effect, 2. Portal, 1. SMG

3. Mass Effect
2. SMG
1. Portal

Medlem

Jag håller för första gången nånsin med en sån här topplista, FZ - ni slår huvudet på spiken!
Nu hoppas jag bara på en liknande:
3. Portal
2. Mass Effect
1. Super Mario Galaxy
(Alternativt så får Mass Effect vinna och SMG komma två)

Iaf, bra jobbat FZ!


signatur

Johan Pilestedt

Medlem
Medlem
Skrivet av Laxen:

På de ställen jag blivit bannad på har jag skapat ett nytt konto direkt, så synd där...

Det kostar tio dollar.

vvv Jag syftade tillbaka på "mitt" forum, gosse lilla.

Medlem

Nope, gratis FTW (och nu snackar vi forum)

Varför ens göra en sån här lista där man låter några personer där vissa tycker om sportspel och vissa gillar super mario för sammanfatta vilket spel av alla spel som är bäst i ordning. Gör om listan och låt folk rösta i sället. Man kan inte göra en sån här lista baserad på några personers åsikter. Blir dumt och dåligt då. Man kan låta småungar göra en lista också... Så ser man sportspel och supermario högst upp på topp listorna... (lol)


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Tompa:

Listorna baseras på FZ-redaktionens tyckande.

Då vet jag! Hely ok lista. en liten fråga bara. kommer inte FZ ha någon form av omröstning, som ni haft tidigare år. Eller har jag missat nått?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Laxen:

Nope, gratis FTW (och nu snackar vi forum)

Varför ens göra en sån här lista där man låter några personer där vissa tycker om sportspel och vissa gillar super mario för sammanfatta vilket spel av alla spel som är bäst i ordning. Gör om listan och låt folk rösta i sället. Man kan inte göra en sån här lista baserad på några personers åsikter. Blir dumt och dåligt då. Man kan låta småungar göra en lista också... Så ser man sportspel och supermario högst upp på topp listorna... (lol)

Så PCGamer får inte göra listor heller då? Journalister får inte göra listor? Varför ska vi ens ha recensioner och förhandstittar etc?
Vi kanske borde rösta om alla spelen och dra ett snitt? Du borde inte heller få bestämma vad som är bra och dålig lista då heller?

Då är inte alla recensioner av Crysis och de andra spelen som är så mycket "bättre" värda ett dyft heller, så då borde vi kanske rösta om de betyget?

Nej!

Varför?

För alla har olika smak, och det är Fz´s lista.
Gillar ni den inte så läs den inte då?

Sedan har man rätt till att utrycka sin egna åsikt, men klanka inte ner på andras på det sättet.
Det tycker jag är fel.

Ursäkta laxen men jag tycker det är ett jäkla whine här.

Ps!

Sen när har SuperMario Galaxy bara varit älskat av småbarn?

Jag tycker det har förnyat platforms spelen otroligt mycket och älskar varenda sekund i jakten på nya stjärnor.

Det är ett spel som verkligen var värt sin vikt i guld därför tycker jag SM G som innehåller en massa gull gull och inte superduper-fysik-grafik-massa-blod-och-realistiska-krimskrams-göra-allt-du-vill-grejer.
Är värt att åtminstonde ligga topp tre om årets bästa spel.


signatur

Nämen!

Medlem

vidrigt att crysis kom med på listan alls, jävla skitspel

Medlem

Det måste ju bli ett stycke Super Mario Galaxy på förstaplatsen.

Medlem

Haha Team fortress 2 före Cod 4. Yeah!


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Crysis a.k.a. världens bästa datorspel, borde placerats på plats nr. 1.

Medlem

Så... vart hamnar CoH: Opposing Fronts?

123
Skriv svar