Årets spel 2007 - plats 30-21

Robot
Årets spel 2007 - plats 30-21

I den tredje delen av vår årets spel 2007-artikel är det plats 30 till 21 som avgörs. Några är jokrar, några självskrivna bidrag. Listan fortsätter varje dag fram till nyårsafton.

#project-gotham-racing-4, #nhl-08, #motorstorm, #enemy-territory-quake-wars, #football-manager-2008, #trackmania-united, #the-lord-of-the-rings-online-shadows-of-angmar, #metroid-prime-3-corruption, #mario-strikers-charged-football, #crackdown


Medlem
Årets spel 2007 - plats 21-30

Dålig lista, hur fan kan super mario, crackdown och ett ishocky spel få komma på bättre plats än till exempel quake wars, CM: Dirt, Armed Assault, stalker och halo 3...

Patetiskt...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Dålig lista, hur fan kan super mario, crackdown och ett ishocky spel få komma på bättre plats än till exempel quake wars, CM: Dirt, Armed Assault, stalker och halo 3...

Patetiskt...

Av en anledning. Det är inte du som gör listan.

Medlem
Skrivet av Laxen:

Dålig lista, hur fan kan super mario, crackdown och ett ishocky spel få komma på bättre plats än till exempel quake wars, CM: Dirt, Armed Assault, stalker och halo 3...

Patetiskt...

Tyckte varken stalker, halo 3, AA eller dirt, inte ens Quake wars hade mycket nytt o bjuda på, faktiskt var flera av detta pinsamt mediokra.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Laxen:

Dålig lista, hur fan kan super mario, crackdown och ett ishocky spel få komma på bättre plats än till exempel quake wars, CM: Dirt, Armed Assault, stalker och halo 3...

Patetiskt...

Tyckte varken stalker, halo 3, AA eller dirt, inte ens Quake wars hade mycket nytt o bjuda på, faktiskt var flera av detta pinsamt mediokra.

Ett spel behöver INTE vara nytt för att vara bra, då skulle ju fan COD-serien vara helt värdelös.

Medlem

Mycket bil- och fotbollsspel där. Jag har aldrig gillat sportspel men är uppenbarligen ensam om det


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Du är inte ensam om det, sportspel suger.. sporter är något man sysslar med på riktigt, inte i spel... haha


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

det som är synd med NHL att sen fler spelar spelet online så buggar spelet ut alltid
just efter release hade jag inga problem med spelet men nu är det hopplöst att ge sig ut online och få en buggfri match, antar det är EA's servrar som inte pallar trycket eller nått.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Jag tror att top 3 kommer se ut så här:
1. Super Mario Galaxy
2. Call of duty 4: Modern warfare
3. Crysis.
Men som sagt det här e vad jag tror och jag e ingen expert på spel så

Medlem
Skrivet av Laxen:

Du är inte ensam om det, sportspel suger.. sporter är något man sysslar med på riktigt, inte i spel... haha

Krig suger.. krig är något man sysslar med på riktigt, inte i spel D:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag tycker att listan lägger spel på rätt plats, läs texterna
till varje spelplacering, så förstår man varför FZ har placerat
som dom har...

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Laxen:

Du är inte ensam om det, sportspel suger.. sporter är något man sysslar med på riktigt, inte i spel... haha

Krig suger.. krig är något man sysslar med på riktigt, inte i spel D:

Sport IRL äger, Krig IRL suger.
Sport IN game suger, Krig IN game äger!:P:P

Medlem

Denna lista är ju lika "bra" som FZ:s spelrecensioner...men endå kul med såna listor så man kan skratta åt alla komentarer iaf. Förresten...Stalker är ju ljuår bättre än både AA och QW

Sluta jämföra IRL. Här snackar vi spel, inget annat. Sedan hur realistiska spelen är, är en annan sak.

Inaktiv
Skrivet av ArtMan:

Denna lista är ju lika "bra" som FZ:s spelrecensioner...men endå kul med såna listor så man kan skratta åt alla komentarer iaf. Förresten...Stalker är ju ljuår bättre än både AA och QW

Sluta jämföra IRL. Här snackar vi spel, inget annat. Sedan hur realistiska spelen är, är en annan sak.

Jag har ju aldrig lirat Stalker, men jag har många hardcore gamer kompisar. Jag har inte hört något dåligt från dom om STALKER bara positivt och dom kritiserade fan Super Mario galaxy :P:O

Medlem

Lol, roligt att Motorstorm ligger på plats 28. Större skitspel får man leta efter. Det var roligt i 5min.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Laxen:

Dålig lista, hur fan kan super mario, crackdown och ett ishocky spel få komma på bättre plats än till exempel quake wars, CM: Dirt, Armed Assault, stalker och halo 3...

Patetiskt...

Tyckte varken stalker, halo 3, AA eller dirt, inte ens Quake wars hade mycket nytt o bjuda på, faktiskt var flera av detta pinsamt mediokra.

Håller med faktiskt. Hitills har inte listan svikit mig, har höllt med om det mesta.

Medlem

Grymt med nhl 08 så högt

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Lol, roligt att Motorstorm ligger på plats 28. Större skitspel får man leta efter. Det var roligt i 5min.

Håller inte med!!! Tyckte inte äns det va roligt i 5 minuter

Medlem

Kom nu ihåg vänner, att det är Fz´s lista. Vad dom känner!

Bara för att jag tycker tex the curse of monkey island är världens bästa spel och hamnar nr 1 på min "Best Games Of All Time" lista, så behöver den och ska den inte hamna på alla andras sånna listor.

Det är ju bara en lista?

Det står ju ingenstans att du måste tycka som oss på listan och du måste spela det och det.

Jag gillar att läsa alla sånna här listor och läsa om valet av placering. Det ger mig en överblick iaf, om någon tyckte som jag. Sen tycker jag att dom spelen som ens tar sig in på listan är värda att testa. Alla är ju bra för annars kan dom ju inte vara med och tävla om Årets Spel?

Tummen upp Fz keep going strong.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Lol, roligt att Motorstorm ligger på plats 28. Större skitspel får man leta efter. Det var roligt i 5min.

Skitsnack, Motorstorm är en av de bästa arkad-racers som finns på marknaden, och med tanke på hur stor onlinecommunityn är så är jag knappast ensam om och tycka så.

Det enda som saknas är splitscreen MP.


signatur
Medlem

Bara ni inte glömmer Portal på top 10 iaf.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Laxen:

Du är inte ensam om det, sportspel suger.. sporter är något man sysslar med på riktigt, inte i spel... haha

Krig suger.. krig är något man sysslar med på riktigt, inte i spel D:

Dom flesta B-skådespelare håller med, krig ÄR coolt!

NHL 08 förtjänar platsen, det är verkligen hur kul som helst, alla animationer är så mycket vassare, och styrsystemet (skillstick som det kallas, man styr klubban med höger och spelaren med vänster) gör att man kan göra väldigt många snygga mål


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Säger som killarna på screwattack "Not everyone gonna like it some are even gonna hate it. But HEY! That what makes it a good list." lol

Medlem
Skrivet av Struggle:

Kom nu ihåg vänner, att det är Fz´s lista. Vad dom känner!

Bara för att jag tycker tex the curse of monkey island är världens bästa spel och hamnar nr 1 på min "Best Games Of All Time" lista, så behöver den och ska den inte hamna på alla andras sånna listor.

Det är ju bara en lista?

Det står ju ingenstans att du måste tycka som oss på listan och du måste spela det och det.

Jag gillar att läsa alla sånna här listor och läsa om valet av placering. Det ger mig en överblick iaf, om någon tyckte som jag. Sen tycker jag att dom spelen som ens tar sig in på listan är värda att testa. Alla är ju bra för annars kan dom ju inte vara med och tävla om Årets Spel?

Tummen upp Fz keep going strong.

Bra sagt Struggle.

Måste ha varit ett riktigt bra spelår för FZs crew för spelet på plats 22 beskrivs med orden "och vi älskade det". Kan det bli bättre än så?

Vila i frid

Laxen: Ett inlägg räcker för att kommentera samma sak. Tre är overkill.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Hur fan kunde motorstorm komma på plats 28..? Vad rökte den som skrev listan när han spelade det egentligen?

Inaktiv
Skrivet av Struggle:

Kom nu ihåg vänner, att det är Fz´s lista. Vad dom känner!

Bara för att jag tycker tex the curse of monkey island är världens bästa spel och hamnar nr 1 på min "Best Games Of All Time" lista, så behöver den och ska den inte hamna på alla andras sånna listor.

Det är ju bara en lista?

Det står ju ingenstans att du måste tycka som oss på listan och du måste spela det och det.

Jag gillar att läsa alla sånna här listor och läsa om valet av placering. Det ger mig en överblick iaf, om någon tyckte som jag. Sen tycker jag att dom spelen som ens tar sig in på listan är värda att testa. Alla är ju bra för annars kan dom ju inte vara med och tävla om Årets Spel?

Tummen upp Fz keep going strong.

Exakt. Bara för att en viss person tycker det där spelet är skit så kanske den andra tycker det är bra. Folk har lite svårt o förstå att alla inte tycker lika.

Inaktiv

Alla har sin egna lista

Medlem

Besviken att ET:QW kom på plats 27. Det är värt minst plats 5. Ett grymmt spel med mycket skicklighet och lagarbete perfekt för klanmatcher men också riktigt roligt om man hittar en bra publicserver.

Inaktiv

Tycker att FZ har gjort ett bra jobb. Om man läser texterna intill spelen så förstår man dess placering. Ingen lista kan vara perfekt men denna lista visar, på ett bra sätt, hur stor spelglädje man får ut av ett spel=).

12
Skriv svar