Årets spel 2007 - plats 30-21

Inaktiv

mm Motorstorm så fantastiskt underbart,
enda nackdelen är att det är lite väl lång väntetid när hosten ska starta ett race,
dom flesta väntar ut tiden som är 2 minuter och 30 sekunder, vilket är rätt så segt,
verkar som om många som hostar inte vet hur man startar ett race innan väntetiden tar slut.

Medlem

Well, håller inte med speiellt mycket med listan, vilket bara är kul.. Hade den varit precis efter vad jag tycker så hade juh läsningen varit ganska duktigt tråkig. ><.

Mest kul \o/

Inaktiv

Portal på top 10 nja jag säger det har inte magnituden i story till det, annat var det när Ultima släpptes det var story mer änn grafik !

Började med en 33sx ;P

Det är en 33sx pc for er som inte vet, back the old days in the black void !

Medlem

oh yes, Mario strikers ÄR bättre än Halo 3 ^^

Inaktiv

Håller med om att betygen inte direkt svarar på vad spelen har för nytänkade, så som Stalker hade i många anseenden. Betygen går för mycket på grafik, ljud och spelkänsla (oftast vinner spel serier i spelkänsla, så som CoD-serien). Sen att sportspel, strategispel, skjutarspel och similatorer. Ligger i samma betygslista, ger inte rättvisare betygsnitt. Tycker att dessa betyg är inte vad vi spelare oftast anser vara rättvisa. Men då får ni själva filtrera, vilka typer av spel ni tycker om och hur mycket ni är grafik freaks. Som att tro att Far Cry 2 kommer bli etta i listan nästa år. Är inte så säkert. Vem vet. Kanske spelarnas shorts glänser lite mer i solen i Fifa09. Eller kanske kommer Supreme Commander i realvärlds krig, USA mot Ryssland. Eller CoD5 satsar på större kartor och mer vapen. Eller kanske får vi se ett JAS-similator på spelhyllorna. Vem vet. Men jag vet vad jag gillar, skiter vart det ligger på listan. För spelet äger mig, fortfarande.


signatur

}{arry }{eck

Medlem

fan vad dålig lista, tror nästan typ Fifa 2007 vinner -.-


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av antitennis:
Skrivet av ArtMan:

Denna lista är ju lika "bra" som FZ:s spelrecensioner...men endå kul med såna listor så man kan skratta åt alla komentarer iaf. Förresten...Stalker är ju ljuår bättre än både AA och QW

Sluta jämföra IRL. Här snackar vi spel, inget annat. Sedan hur realistiska spelen är, är en annan sak.

Jag har ju aldrig lirat Stalker, men jag har många hardcore gamer kompisar. Jag har inte hört något dåligt från dom om STALKER bara positivt och dom kritiserade fan Super Mario galaxy :P:O

Som många andra har sagt, det beror ju helt på vad man själv tycker, både i listor och recensioner. Jag tror inte det finns några här på fz.se som har en identisk "top 50-lista" över 2007-spelen.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Laxen:

Du är inte ensam om det, sportspel suger.. sporter är något man sysslar med på riktigt, inte i spel... haha

Krig suger.. krig är något man sysslar med på riktigt, inte i spel D:

Du försökte göra ngt liknande men det fungerar inte alls med ämnet krig... Du tycker altså att det är bättre att man släpper en atombomb i Stockholm på riktigt än i World in Conflict? Som sagt du försökte vara rolig men det lyckades inte...

(Ja, jag är en väldigt tråkig och väldigt humorlös person)


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

12
Skriv svar