Årets spel 2007 - plats 40-31

Robot
Årets spel 2007 - plats 40-31

Listan fortsätter, i denna etapp tittar vi på plats 40-31. Vilket blir egentligen årets 31:a bästa spel? Listan på årets spel fortsätter ända fram till nyårsafton.

#colin-mcrae-dirt, #arma-armed-assault, #lego-star-wars-the-complete-saga, #pro-evolution-soccer-2008, #eternal-sonata, #halo-3, #stalker-shadow-of-chernobyl, #warhawk, #final-fantasy-xii, #command-conquer-3-tiberium-wars


Inaktiv
Årets spel 2007 - plats 31-40

Jag är en av dem som inte ser Halo som något så där jättestort och jättehäftigt, men 35e plats kanske var en liten väl elak käftsmäll mot "master chief anhängarna"?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Jag trodde faktiskt att Stalker skulle hamna längre upp på listan.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Äsch... ble fel. Orkar inte tänka.

edit: Att Dirt låg där var också oväntat. Har för mig att det mesta som sagt om det varit positivt.

Medlem

Att Stalker ens kom med på top 50 har jag svårt att förstå.

Medlem

tycker eternal sonata ska finnas på top 10


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv

Jag håller med om att Stalker borde varit högre upp på listan. Spelet är ju fantastiskt i känsla... buggar och andra diverse idiotiska saker är ju en annan sak vi kan diskutera.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Stalker upp, fast Armed Assault låg nog där den skulle.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

nja Stalker är årets besvikelse borde inte ens få vara med på top 10 000

Medlem

Arma bättre än graw 2? tillåt mig småle, inte en chans.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

skönt och se att Halo 3 inte hamnade i toppskicktet, fast Crysis kommer väl att hamna där och det är lika stor skandal som om Halo 3 hamnat etta


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Bt
Medlem

Precis...

The Legend of Zelda: Twilight Princess kom ut 2006-12-08, sätt den som 2007, plats 1 (för det är zelda) och släng sen bort crysis eller något annat skit från överst på listan.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Vad gör S.T.A.L.K.E.R på listan? Tyckte det var en stor besvikelse


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

mass effect eller bioshock i topp annars är det ju katastrof, men som det känns just nu kommer de båda spelen minst hamna bland top 5

Medlem

Personligen tycker jag stalker var en av top 10...riktigt bra lir

men för mig var cod4 bästa singel liret, dock kort..men ack så bra...multi delen var kanske inte det bästa men resten är nog det bästa jag lirat på senare tid.

Inaktiv

Platts 35 för Halo? Mitt älskade Halo? komiiigen

Nää men tycker samtidigt att det är bra att FZ vågar stå för vad de tycker, kanske inte alltid vad en själv tycker men det bättre än att Gamespot som ger alla spel 8-10. Sen sparkar de dem journalisterna som ger dåliga spel dåligt betyg för att de har reklam på sidan.

Medlem

Är det enligt våra röstningar så är nog COD 4 eller crysis #1


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Vänta... Final Fantasy XII på 31:a plats?
No no noooooooooo!

NEJ!


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Stalker for president, top3 i år!


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Löjligt! 35:e plats halo3? sämre än warhawk? Den här listan föll ganska så snabbt Hade ni jobbat för gamespot hade ni fått sparken

Då lär ju Call of duty4 eller Mass effect ligga på första plats. Bioshock höll aldrig riktigt.

Medlem

En skam att Stalker kom före både Dirt och Halo 3. Men de här är ju trots allt vad ni på FZ tycker så.

Medlem
Skrivet av SkarZnik:

Jag är en av dem som inte ser Halo som något så där jättestort och jättehäftigt, men 35e plats kanske var en liten väl elak käftsmäll mot "master chief anhängarna"?

Varför? Singelplayerdelen var ju inge vidare, spelet i övrigt var som vilket FPS som helst(eller rättare sagt exakt som tvåan fast med lite finare grafik).
Det som håller upp spelet är ju den grymma online-delen.

Ett bra spel, men det har kommit så ofantligt många svinbra spel(som verkligen överglänser Halo3 med goda marginaler) under detta år så jag tycker 35e plats ändå är ganska bra.

Tänk på att detta är en gemensam lista för alla "spelapparater", inte bara 360

Sen så är ju smaken olika, så bara för att FZ har det på 35e plats så säger det ju inte att det inte är årets spel för någon annan.

Medlem

Jävligt löjligt att ge pes08 så mycket cred när man inte ens kan lira det online.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

STALKER va/är ett relativt bra spel och borde hamna högre upp på listan. Sen har ju tiden sprungit ifrån spelet pga all framflyttning av releasedatum. Om spelet releasats för 2-3 år sedan hade det varit banbrytande.
Har inte haft några buggkänningar när jag spelat detta.?
Sen fattar jag inte varför det är så jäkla grinigt vad gäller Cry-isis ?
Är det för att ni ligger risigt till vad gäller hårdvaran ?
Spelet ligger i framkant, ja men det kommer alltid att finns spel som ligger där.
När del 3 kommer är garanterat mer parten "ikapp" och förbi vad gäller skrotet.:O


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem
Skrivet av skalmania:

mass effect eller bioshock i topp annars är det ju katastrof, men som det känns just nu kommer de båda spelen minst hamna bland top 5

Mass Effect var ju mest bara överhypat. Okej story, men inget utmärkande och inte direkt några större valmöjligheter att påverka storyn utom mindre goda och "onda" val. Samt ett otroligt oinspirerat stridssystem som bara är marginellt bättre än Kotor, vilket har ett av de sämsta genom tiderna. Så kommer det etta är det snarare katastrof. Men visst top 10 är det nog värt.

Edit: Låter kanske lite väl negativ men jag sänkte endå 37 timmar i spelet innan jag lånade ut det till en kompis så helt kass är det ju inte men inte i närheten av vad det skulle kunna ha varit... potentialen finns där precis som i Assassins Creed men typ halvvägs har dom gått vilse.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

teamfortress2/portal/hl2 aka orangebox och cod4... eh -- slå en tärning, resten är ju skit hursomhelst


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Förstår inte FZ's hype för PES 08 =). Det är ju inte lika realistiskt längre. Fortfarande samma buggar också, och datorn anfaller 90% utav gångerna från kanten med inlägg, som enkelt styrs bort.

Medlem

Halo 3 tycker jag definitivt har varit en av de bättre speltitlarna i år, inte det bästa, men värt en top 10 placering absolut. Och DiRT på plats 40!? :evil:

Det ska verkligen bli spännande att se hur resten av listan kommer se ut.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

1. Super Mario Galaxy
2. Orange Box
3. Call of Duty 4
4. Bioshock

Mina förutsägelser.

Medlem

Stalker lyckades jag aldrig spela eftersom spelet buggade sönder totalt på två olika datorer. :-/

12
Skriv svar