Årets spel 2007 - plats 40-31

Medlem

bra att halo3 kom så långt ner, förtjänar ingen högre plats.

enligt _mig_!

Medlem

hehe sketch att halo 3 hamnade på 35:e plats

Medlem

Ayeh, well.. Tycker inte listan är helt okay, inte enligt mitt tycke iaf, alla tycker vi olika. Halo 3 kunde varit en bit längre upp, spel värde yays \o/ Köra det 4 pers coop är grymtkul, gör det med brorsorna nu över jul med ett par skallar aktiverade som gör det desto svårare. ^^

Blir intressant att se top 10 \o/. Mass Effect är grymt skoj, så top 5 för det iaf.. Och S.T.A.L.K.E.R kan jag inte säga jätte mycket om, det buggade till sig ganska ordentligt på ett ställe och jag orkade inte ladda in en gammal sparning och köra om.. ><.. men det var helkul så länge det varade!

Inaktiv
Skrivet av Explosivo:

1. Super Mario Galaxy
2. Orange Box
3. Call of Duty 4
4. Bioshock

Mina förutsägelser.

nejnejnej och återigen nej, såhär ska lista se ut.
1.Call of Duty 4
2.Orange Box
3.Bioshock
4.Stalker (va trodde ni jag skulle ändra plats bara? neee Mario är inte ens kul)

Mina förutsägelser!;)

Medlem

Helt ok lista.

Medlem

man ser ju att ni är pes fans, klankar ner bra på FIFA årets fifa är ett mycket bättre spel en alla andra fifa som gjorts. Visst Pes var bättre förr, men iår tycker jag att EA lyckades bra

Medlem
Skrivet av jimmah:

man ser ju att ni är pes fans, klankar ner bra på FIFA årets fifa är ett mycket bättre spel en alla andra fifa som gjorts. Visst Pes var bättre förr, men iår tycker jag att EA lyckades bra

Så bara för att det är bättre än restan av alla fifas gör det till årets spel? Riiiight :P.

Medlem

crysis var bra men cod4 var BÄST!;D hoppas på en bra placering för det:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Äsch, Stalker borde kommit högre upp tycker jag. Ruskigt bra stämning och inlevelse. Länge sen jag njöt så mycket av att lira igenom ett spel. Synd bara att det va så trasigt som det va. Får hoppas på uppföljaren

Medlem
Skrivet av BlueSam:

nejnejnej och återigen nej, såhär ska lista se ut.
1.Call of Duty 4
2.Orange Box
3.Bioshock
4.Stalker (va trodde ni jag skulle ändra plats bara? neee Mario är inte ens kul)

Mina förutsägelser!;)

Dina förutsägelser är redan felaktiga då Stalker kom på 34:de plats som du kan se i listan. =P


signatur

Korvspad.

Medlem

BTW, så här tror jag att top 4 ser ut.
1. Cod 4
2. Super Mario Galaxy
3. Orange Box
4. Mass Effect


signatur

Korvspad.

Medlem

herrejösses vad folk är konstiga..

S.T.A.L.K.E.R är ett bra spel, det är bara att ni inser det.
och Halo serien är överskattad.
COD4 är ännu ett arakad COD spel i serien av arakad ww2 spel.
bra, dåligt? sure massor tycker det är skit kul nu (som alltid när ett spel är nytt) men som sagt, spel blir gammla med.. dvs kommer folk sitta å flåsa över COD4 om 1, 2, 3år?
jag är 99% säker på att Bioshock kommer leva i sinnet på folk, medans COD4 är ett minne blott, väntade på ett till COD spel att mjölka pengar på.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

1. Super Mario Galaxy
2. COD 4
3. Bioshock

Så kommer det se ut. x)

gnu
Medlem

halo3 förtjänar inte att vara med på någon lista alls. Ångrar att jag köpte spelet då jag inte ens orkade spela igenom det. Storyn var lika usel som i 1an och 2an och likaså grafiken, kändes ju mer som en expansion än ett fristående spel. Som tur var körde min spelaffär en kampanj nyligen där man kunde byta in bla Halo3 mot Mass Effect så mass effect kostade mig bara 200kr

Inaktiv

Har tyvärr inte spelat något av detta heller... Halo3.... Nja, kanske lite högre.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Sämsta lista jag sett på länge.
Lite gamespot varning över den.

http://www.actiontrip.com/comics/pics/at_comic239.jpg


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Vad gör STALKER så här långt ned? Aja, smaken är som baken men på min lista är det top10 iaf. Annars är det väl inga skrällar tycker jag...


signatur
Inaktiv

Dirt och kanske FF12 platsar men dem andra hör inte hemma på listan överhuvudtaget, kanske om floppar inräknades i en återgivning av årets spelsläpp (pratar inte försäljningsstatistik).

Medlem

Dålig lista, hur fan kan super mario, crackdown och ett jävla ishocky spel få komma på bättre plats än till exempel quake wars, CM: Dirt, Armed Assault, stalker och halo 3...

Patetiskt...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

kan fortfarande inte smälta att halo 3 kom så långt ner, lätt ett av de bästa shooters det här året eller till och med det bästa. Storyn är bra, multiplayer läget är sjukt kul och gör att spelets hållbarhet är hög. Man kan spela Co-op inte många shooters man kan det i nu förtiden om man tänker på COD 4 etc. Sen kan man lira 4 splitscreen med buddies över xbox live, sjukt bra!. Halo 3 är bra och bungie fortsätter att göra mig till en väldigt nöjd kund, spelet förtjänar lätt en bättre plats.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av jimmah:

man ser ju att ni är pes fans, klankar ner bra på FIFA årets fifa är ett mycket bättre spel en alla andra fifa som gjorts. Visst Pes var bättre förr, men iår tycker jag att EA lyckades bra

Så bara för att det är bättre än restan av alla fifas gör det till årets spel? Riiiight :P.

det var inte det jag menade dumfan, läser du vad du vill läsa eller? störd.

Inaktiv

Jag trodde jag läste fel men nej...

35:E PLATS WHATTA...

well förstår inte hur denna listan har lagts upp men.. jaja man kan ju gissa vad som kommer på 1:a plats

*visslar crysis*

Medlem

"kan fortfarande inte smälta att halo 3 kom så långt ner"

Vad är det som är svårt att förstå med att ett av tidernas mest överskattade spel, som har grafik identisk med Halo 2, inte hamnar längre fram på listan? Om du frågar mig så borde det inte ens vara med.

12
Skriv svar