Warhammer Online mönstrar beta-armén

Robot
Medlem
Warhammer Online mönstrar beta-armén

Våren håller väl ändå på till April/Maj nån gång?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

halv miljon? verkar lite väl många för ett beta test... bara det inte blir någon Tabula rasa effekt, folk tröttnar på det innan spelet kommer ut.

Medlem

När kommer betan då tro?

Medlem

Men f*n att man ska rycka in om en månad, gah! Ville verkligen testa det här. Är ju en flitig spelare/samlare av Warhammer.


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

1. Betan är ingång. Är själv testare. edit: closed beta, dvs.

2. Det menas 500 000 ansökningar till beta, inte 500 000 testare. Skumt skrivet av FZ.

Medlem

Hoppas dom ger ut nyckel snart

Medlem

Precis!
Observera att ni ansöker att bli testare, ni blir inte det automatiskt...


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

Stått i kö i flera månader utan resultat. Och nu kvittar det igentligen efter som stängde ner betan för att ordna till allt. Dessutom har det sågats rätt mycket om det mesta på betan på mmorpg's forum så jag tror att jag struntar betan.

Medlem
Skrivet av Vargavinter:

Stått i kö i flera månader utan resultat.

Inaktiv

Betyder detta att de "öppnar" betan?

Medlem
Skrivet av nettootten:

Betyder detta att de "öppnar" betan?

Jag antar att dom letar mer folk nu när betan ska öppnas igen på nytt efter dom fick stänga ner betan för alla testare och skjuta på releasen för att styra upp alla fel.

Medlem

Har inte så jättehöga förväntningar.

Medlem
Skrivet av Vargavinter:

Stått i kö i flera månader utan resultat. Och nu kvittar det igentligen efter som stängde ner betan för att ordna till allt. Dessutom har det sågats rätt mycket om det mesta på betan på mmorpg's forum så jag tror att jag struntar betan.

En beta är ju till för att testa saker, se vad som funkar och vad som inte gjorde det. Att folk dömmer ett spel i tidig beta är ju rakt av idiotiskt, det är slutprodukten som gäller. Jag spelade i betan och kommer fortsätta nu när den kör igång. Efter vad jag läst om vad som kommer vara med och ändringar som gjorts i spelet förstår jag deras tester och längtar tills de öppnar upp betan igen.

Inaktiv

Redan signad.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

War is coming! Q2 2008 (April, Maj, Juni) äre dags!


signatur

tjenare!

Inaktiv

Spelet lär ju floppa rejält om dom håller på och skjuter upp det hela tiden. Hörde nåt om att dom skulle skjuta upp spelet tills 2009 Age of Conan lär ju ha fått en expansion då

Medlem

Det här spelet blir nog aldrig färdigt tyvärr.


signatur

Meep!

Inaktiv

Blir att signa när man kommer hem (:


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem
Skrivet av molg:
Skrivet av Vargavinter:

Stått i kö i flera månader utan resultat. Och nu kvittar det igentligen efter som stängde ner betan för att ordna till allt. Dessutom har det sågats rätt mycket om det mesta på betan på mmorpg's forum så jag tror att jag struntar betan.

En beta är ju till för att testa saker, se vad som funkar och vad som inte gjorde det. Att folk dömmer ett spel i tidig beta är ju rakt av idiotiskt, det är slutprodukten som gäller. Jag spelade i betan och kommer fortsätta nu när den kör igång. Efter vad jag läst om vad som kommer vara med och ändringar som gjorts i spelet förstår jag deras tester och längtar tills de öppnar upp betan igen.

Givetvis givetvis, det vet väll alla? Men när inget funkar och spelet ska ha release när som helst då borde man bli lite orolig eller hur? Det var problemet jag syftade på. Folk som går med i en beta vet att en beta inte representerar den färdiga produkten. Men när det är någon månad kvar till release och allt är fullständigt kaos det är då folk börjar klaga. Så utvecklarna gjorde det enda rätta att stängde ner betan och sköt på releasen för att finputsa det så att den färdiga produkten kommer ut när den närmare klar än halvt färdig.

Jag antog du förstog vad jag menade, men tydligen missade du hela poängen.

Medlem

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Inaktiv

Längtar som fan efter WAR betan! Hoppas vi får tillgång till Dark Elves nu!

Medlem

Det verkar finnas en hel del missförstånd ang. war betan här. För det första, om nån ens har diskuterat betan har de brutit NDA, antagligen blivit upptäckta (och rapporterade eftersom Mythic ger dig deras beta-konto om du har konkreta bevis mot dem) och lär inte vara särskilt positivt inställda till spelet. Därtill undrar man ju om det är klyftigt att lita på en person som ignorerar NDA... vem vet vad han/hon mer kan ljuga om/inte nämna?

Angående vad för slags dator man ska ha så misstänker jag att alla olika prestandanivåer finns representerade i betan... normal praxis, varför skulle ett företag som vill lyckas och tjäna pengar endast testa sitt spel på bättre datorer, och kanske missa saker/problem som endast dyker upp hos betatestare med lite sämre datorer? Det är ju ren idioti, och idioter är inte Mythic

För det tredje... det kommer aldrig att bli någon öppen beta har Mythic sagt, däremot kommer fler och fler personer och guilds släppas in i den slutna betan. Trots detta kan jag inte tänka mig att mer än 10% av de där 500 000 (max) ansökningarna kommer in i betan.. precis som normalt när det gäller sånt här. Ni får helt enkelt hålla tummarna och hoppas! /gloat

Inaktiv

Fan vad sär sidan är, han säger min email är: ''The format of your email adress is invalid'' blir så frustrerad....>(

Medlem
Skrivet av wrajjt:

Det verkar finnas en hel del missförstånd ang. war betan här. För det första, om nån ens har diskuterat betan har de brutit NDA, antagligen blivit upptäckta (och rapporterade eftersom Mythic ger dig deras beta-konto om du har konkreta bevis mot dem) och lär inte vara särskilt positivt inställda till spelet. Därtill undrar man ju om det är klyftigt att lita på en person som ignorerar NDA... vem vet vad han/hon mer kan ljuga om/inte nämna?

Hah, visste att man blir kickad från betan om man nämner man är med i en för NDA'n. Men att dom ger bort ett konto till den som upptäcker att någon har brutit emot den är ju riktigt bra.

Inaktiv
Skrivet av Snake-Eyes:

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Ser faktiskt inte så krävande ut, jag har kört både Crysis och Call of Duty 4 med max anti-alising och max resolution på min dator och det laggade inte ett dugg men jag kom inte in i betan när jag sökte. Min burk har en 2,4 dual core athlon processor, 2 gig ram och ett 8800 gts grafikkort. Anledningen varför jag tror att det kommer floppa är eftersom det kommer finnas bättre spel när spelet väl släpps om dom nu skjuter upp det till 2009 vilket vi får hoppas att dom inte gör.

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Snake-Eyes:

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Ser faktiskt inte så krävande ut, jag har kört både Crysis och Call of Duty 4 med max anti-alising och max resolution på min dator och det laggade inte ett dugg, jag kom inte in i betan när jag sökte. Min burk har en 2,4 dual core athlon processor, 2 gig ram och ett 8800 gts grafikkort. Anledningen varför jag tror att det kommer floppa är eftersom det kommer finnas bättre spel när spelet väl släpps om dom nu skjuter upp det till 2009 vilket vi får hoppas att dom inte gör.

Och vad får du för FPS i Crysis då? 2?

Inaktiv

Så EA vill släppa ett spel innan det är färdigt? Ni måste skoja.

Inaktiv
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Snake-Eyes:

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Ser faktiskt inte så krävande ut, jag har kört både Crysis och Call of Duty 4 med max anti-alising och max resolution på min dator och det laggade inte ett dugg, jag kom inte in i betan när jag sökte. Min burk har en 2,4 dual core athlon processor, 2 gig ram och ett 8800 gts grafikkort. Anledningen varför jag tror att det kommer floppa är eftersom det kommer finnas bättre spel när spelet väl släpps om dom nu skjuter upp det till 2009 vilket vi får hoppas att dom inte gör.

Och vad får du för FPS i Crysis då? 2?

Jo eller hur... Enda gången det laggade till var i början i introt med flygplanet.

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Snake-Eyes:

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Ser faktiskt inte så krävande ut, jag har kört både Crysis och Call of Duty 4 med max anti-alising och max resolution på min dator och det laggade inte ett dugg, jag kom inte in i betan när jag sökte. Min burk har en 2,4 dual core athlon processor, 2 gig ram och ett 8800 gts grafikkort. Anledningen varför jag tror att det kommer floppa är eftersom det kommer finnas bättre spel när spelet väl släpps om dom nu skjuter upp det till 2009 vilket vi får hoppas att dom inte gör.

Och vad får du för FPS i Crysis då? 2?

Jo eller hur... Enda gången det laggade till var i början i introt med flygplanet.

Där ser man.

123
Skriv svar