Beowulf-tävlingen slut

Robot
Medlem
Beowulf-tävlingen slut

Grattis

Medlem

Happ.. inte den här gången heller. Har redan sagt grattis så många gånger så att jag tar och skippar det.

Medlem

Grattis till de som vann.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Haha kul å se steve buscemi som halvnaken krigare

Medlem

Grattis till er. Nu får ni se årets sämsta film + angeline jolies tuttar.

Medlem
Inaktiv

hmm... tror jag vann "Kristoffer Johansson". men ja har inte fått nått mail eller meddelande eller nått. ska man få det eller??

Medlem

Sean Connery va fan!:(

Medlem

Grattis till vinnarna, men får vi inte veta vilka skådespelare de valt?

Inaktiv

Håkan Hellström?

bwahaha!!

Medlem

Får man fråga vilka de fem som vann tyckte att huvudrollen skulle innehas av?

Tyckte att min egen Bengt Magnusson var klockren, inse den rökrösten dyka upp

Medlem

Jäklar, jag trodde jag skulle vinna med Gerard butler, tänk dig höra han skrika, på mycket usel svenska "VI ÄR VIKINGAR!"

Aja grattis till er som vann, skulle gärna vilja veta lite mer ingående på varför vissa av dom skulle passa så bra


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av wankstah:

hmm... tror jag vann "Kristoffer Johansson". men ja har inte fått nått mail eller meddelande eller nått. ska man få det eller??

fick mail nu.. hade vunnit nice .. ja valde Gerard Butler från 300 som skådis..

Medlem

kan ni inte skriva vinnarnas fz-nick också, så man vet vilka dom är

FML
Medlem

Grattis till vinnarna. Har själv köpt mig spelet, har dock inte fått hem det än så kan inte säga om det är nåt att hänga i granen eller lägga under.

Men "Spel till fem, biobiljetter till tio." ?

Vilka fick biobiljetter då?

Medlem

eeh Mikael Persbrandt är ju en given puck! sjukt grym skådespelar insatts i filmen "tre solar" haha

Redaktör

Denna gång slumpade vi fram vinnarna. Vi noterade/redovisar därför inte vilket förslag vinnarna gav.

Skrivet av zolidznake:

Men "Spel till fem, biobiljetter till tio." ?

Vilka fick biobiljetter då?

Från tävlingssidan:

Citat:

1:a till 5:e pris: Spelet Beowulf till Xbox 360 och en fribiljett för två personer till filmen med samma namn.


signatur
Medlem

Gerard butler spelar faktiskt Beowulf i filmen Beowulf & Grendel , så inte vidare fyndigt.

sedan vet alla att den enda riktiga Beowulf är och förblir Christopher Lambert !

Medlem

Vilka vann biobiljätter, vill ju veta!!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

FML
Medlem
Skrivet av Tompa:

Denna gång slumpade vi fram vinnarna. Vi noterade/redovisar därför inte vilket förslag vinnarna gav.

Skrivet av zolidznake:

Men "Spel till fem, biobiljetter till tio." ?

Vilka fick biobiljetter då?

Från tävlingssidan:

Citat:

1:a till 5:e pris: Spelet Beowulf till Xbox 360 och en fribiljett för två personer till filmen med samma namn.

Aha OK.

Fan, trodde jag fortfarande hade chans att vinna en biljett. Jag som sa Chuck Norris.

Men om ni slumpade fram vinnaren, kan vinnaren då i stortsett har sagt "bajs" som svar eller?

Redaktör

Vi gillade Chuck Norris som förslag, men du var inte ensam om att skriva det.

Nej, vi kollar förstås så att vinnarna faktiskt svarar på utslagsfrågan.


signatur
FML
Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi gillade Chuck Norris som förslag, men du var inte ensam om att skriva det.

Nej, vi kollar förstås så att vinnarna faktiskt svarar på utslagsfrågan.

OK I see, förvånar mig inte direkt faktiskt.

Medlem

Leeroy Jenkins var ju en solklar vinnare (mitt förslag alltså). Har ni glömt det FZ?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Ingen Arnold? Anyways att kalla den årets sämsta film är då att ta i lite väl mycket. Vill du se dåliga filmer kan jag recommendera Shoot em up, Dragon wars och Guldkompassen, sen ligger ju Transformers på gränsen där med :D.

Haha själv skrev man bengt magnusson

Medlem

David Hasselhof och Chuck Norris var ju inge vidare fyndigt :j

1
Skriv svar