Seg försäljning för Uncharted

Robot
Medlem
Seg försäljning för Uncharted

Grymt skoj spel.. demot tyckte jag inte var kul alls.
Läste en massa olika recensioner o gav den en chans till... ångrar inte en sekund

Inaktiv

Min magkänsla säger inte direkt "kvalitetsspel" här. Vet inte om det är marknadsföring och hype som uteblivit, eller det faktum att grafik och visuell design verkar ha ganska ojämn kvalitet (demot och många screenshots ser riktigt lågbudget ut, medan jag har sett någon film på en biljakt där grafiken nästan höll toppkvalitet). Någonstans har de misslyckats iallafall...

Medlem

Överhypat spel med bra grafik och inget annat.
Köp när det finns på rea.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är väl för lite motorsågsbajonetter och ringar i rymden i det här spelet för att jänkarna ska bry sig..

Inaktiv
Skrivet av Pirazy:

Är väl för lite motorsågsbajonetter och ringar i rymden i det här spelet för att jänkarna ska bry sig..

:up::D

Inaktiv

En av årets bästa spel, definitivt.

Medlem

Grymt bra spel! Spelade igenom det på ~2 dagar och ska nog spela igenom det igen snart. Uncharted är helt klart ett av mina favoritspel.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Är väl för lite motorsågsbajonetter och ringar i rymden i det här spelet för att jänkarna ska bry sig..

Ironiskt att du jämnför uncharted med gears, eftersom det nästan känns som själva gun gameplay är direkt taget från gears och man endast har gjort om fenix till en manlig tombraider ;p

Medlem

Tänkte på en sak. Att Uncharted tog sig in på topp-listan här säger ju ingenting om fiasko eller inte, då vi aldrig får redo på antalet sålda kopior. Snackar via 10 000 sålda ex eller 3 000?

Men spelet lockar mig måste jag säga.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv

Äre bara jag som har ett h-lvete att sikta i Uncharted? Ogillar verkligen styrningen i spelet.

Medlem

Tar en liten stund att lära sig kontroller och styrning men tycker att det är riktigt skoj. Underbara mellansekvenser och bra skådespeleri, väl värt ett köp.

Tja jag hade köpt det om det hade släppts till PC vill säga.....


signatur
Inaktiv

Fantastiskt roligt spel.
Som vanligt nuförtiden så är det som smakar väldigt gott också väldigt kort. Varvade Uncharted på en spelsession (8 timmar.) Då hade man ändå njutit av spelet och omgivningarna. Det är väldigt mycket osanning i att säga att speltiden är 8 timmart dock.. för det finns som i andra Naughty Dog spel en massa upplåsningsbara bonussaker bla. mirrorworld, som faktiskt gör att banorna ser relativt nya ut och i vissa tillfällen så blir man rejält förvirrad. Som sagt; vet inte om man kan säga att speltiden är 7-8 timmar, då jag varvade det tre gånger innan jag kände att det var dags att göra något annat.
Otrolig spelglädje, riktigt vackra banor och inte svårt alls.

Medlem

har den bara sålt 117 000 exemplar i usa? såfall är det ju inte så konstigt xbox country

ptr
Medlem
Skrivet av Dvorak:

Tar en liten stund att lära sig kontroller och styrning men tycker att det är riktigt skoj. Underbara mellansekvenser och bra skådespeleri, väl värt ett köp.

indeed!

Medlem

Spelet är underbart och helt klart en kandidat till årets spel och årets konsolgrafik.


signatur
Medlem

har alla fall slagit crysis på sålda ex

Medlem

ett av de coolast och mest underhållande action lir kan jag då lova!

Medlem

när kommer Fz:s recension?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Uncharted är förmodligen mitt personliga GotY, älskar spelet rakt på.

Inaktiv

Gillar också Uncharted kraftigt, men mitt GotY är Mass Effect och Uncharted som 2:a.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Instämmer som många andra, ett fantastiskt spel som bör ägas av alla som har en PS3:a, kan också säga att det har sålt riktigt bra där jag jobbar så jag tror att amerikanarna bara har dålig spelsmak eller ont om pengar då det har släppts så många bra spel


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Uncharted är fantastiskt roligt och vackert spel. Bra spelkontroll och känsla, helt klart det bästa spelet på PS3 hittils i min mening.

Kan varmt rekomendera detta liret.

Medlem

Åh Nate, kommer du inte inslagen till julen så köper jag dig efter nyår.

1
Skriv svar