Soul Calibur 4 avbildat

Robot
Inaktiv
Soul Calibur 4 avbildat

.

Medlem

Äh, är samma gameplay i alla spel som kommer typ. Bara att dom lägger till nån ny sak.

Medlem

Haha, jävlarns vilka välutrustade kvinnor ^^

Skulle vara ballt om en utvecklare "för jämställdhetens skull" gav en snubbe ett enormt paket, komplett med samma hänsyn till fysikens lagar som kvinnornas behag får


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av noaxark:

Haha, jävlarns vilka välutrustade kvinnor ^^

Skulle vara ballt om en utvecklare "för jämställdhetens skull" gav en snubbe ett enormt paket, komplett med samma hänsyn till fysikens lagar som kvinnornas behag får

skulle vara så sjukt roligt


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Är det iaf lika bra som 3an så ser jag verkligen fram emot 4an!

Inaktiv
Skrivet av Bootsy:

Ser snyggt ut men ack så trist. Kommer vara exakt samma gameplay som i första Soul Calibur. Nytänkade vad är det?

Jag får bara horribla tankar om hur stridssystemet i FFXII förstörde hela spelet från den redan så bra serien med nytänkande.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Ush som spelgrafiker så blir man ju för fan mörkrädd av dessa bilder... helt underbara karaktärer!

Medlem

Alltså måste alla tjejer nu förtiden ha minst 5kg slikon i brösten i alla nya spel =/

Medlem
Skrivet av noaxark:

Haha, jävlarns vilka välutrustade kvinnor ^^

Åh ja... man är så tacksam!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

ok, jag vet att sex säljer, men seriöst... detta är typ som DoA beachvolley... ser inte ens kul ut... men men, kanske bara jag som är tråkig...

Medlem

Ok det ser bra ut, det är snyggt, detaljerat, men vart är deras ansiktsuttryck? En gång i tiden va detta super-viktigt att få med i spel...HL-2 tex ok ok nu kanske inte SC är ett spel som visar massa schyssta närbilder på karaktärernas ansikten men något slags ansiktsuttryck borde dom ha tycker man, alla ser ut som skyltdockor SC är nog givet som 2-spelar titel skulle jag tro har gillat dom andra spelen i serien...

Som vanligt så är för mycket krut lagt på hur snyggt det ska va med mera men alltför sällan så glöms game-play och livslängd bort i produktionerna, lite synd hade gärna kört beta-test eller tidiga demos på spel ifall det hjälper utvecklarna att förfina spelbarheten...

Men hur som SC4 blir nog en trevlig fighting-titel...

Medlem

Soul Edge till Playstation1 var ju den bästa i serien, men klart, då var det nytt med vapen system.

Ser snyggt ut, och hoppas på att gameplay är lika bra som grafiken.

Som sagt Sould Blade (aka Soul Edge) till första Playstation... OMG, drägel fortfarande...

http://www.youtube.com/watch?v=vhJCMxoluuk

1
Skriv svar