Nytt Tomb Raider nästa år

Medlem
Medlem

Och hennes bröst kommer vara ännu större! Min 360 kommer gå under

edit: Eller hmm.. de har tydligen blivit mindre. Nu börjar utvecklarna ta åt sig av vad folk säger

Medlem

köp spelet till PC då, PCn klarar alla storlekar=D

Medlem

Mjölkamjölkamjölkamjölka..

Inaktiv

jo dom rattarna vill man mjölka..


signatur

If I tell you I'm good, probably you will say that I'm boasting. But if I tell you I'm not good, you'll know I'm lying

Inaktiv
Medlem

Hehe, minns nyheterna kring Tomb Raider 2 på den tiden, var mer skrivelser om hur många fler polygoner hennes bröst tog upp. (hehe)
Hoppas det tar upp där Legend lämnade av, och som smått glömmer iaf min svårighet i Anniversary, tyckte det var betydligt sämre. Duggar tätt hur som haver.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Minns när jag spelade Tomb Raider på SEGA Saturn... tyckte det var fantastiskt. Men sen har det varit lite tveksamt.

Vilket Tomb Raider sa de skulle bli det sista? Har ju kommit ett antal nu...

Inaktiv

älskade legend, längtar till detta!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Mera bröst åt folket!

Medlem

Jahopp, spelen sålde bra och grafikmotorn verkar duga fint fortfarande, ser ut som det kommer börja pumpas ut många fler Tomb Raider spel under de närmaste åren.

Medlem

Spelen har blivit bättre de senare utgåvorna. Men dock så finns tomb raider II alltid högst upp på min hjärte lista


signatur

Nämen!

Medlem

"Bröst", "rattar", "mjölkamjölka"? Vad har det med spelet att göra? Tänk på att det finns tjejer och kvinnor som också tycker det är kul spel, visa bättre omdöme än Eidos om de inte kan hålla sig ovanför (under bältet).

Medlem

"mjölka" verkar vara standartermen för att uttrycka ogillande när det görs oinspirerade uppföljare på tidigare succespel. Det har alltså inte särskilt mycket gemensamt med de andra två termerna.
Tror att ett visst mått av ironi finns/har funnits i överdrivandet av Lara's kroppsformer, dock var det ju ganska givet vilka reaktioner so skulle uppstå. För övrigt: det här är nätet, vad hade du förväntat dig?

Inaktiv

Vill verkligen ha en ny Tomb Raider till.
Legends var underbar och Anniversary var lätt en remake av toppklass. Inte mycket som utelämnades där inte.

Undrar dock när filmen tillkännages?

Medlem
Skrivet av depthless:

"Bröst", "rattar", "mjölkamjölka"? Vad har det med spelet att göra? Tänk på att det finns tjejer och kvinnor som också tycker det är kul spel, visa bättre omdöme än Eidos om de inte kan hålla sig ovanför (under bältet).

mjölka tänk the sims expansioner menar nog massa Tomb Raider spel.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Bra att Crystal fortsätter utveckla

Medlem

Jo är grymt intresserad av fortsättningen på legend i alla fall.

Inaktiv

När sket det sig för Core Design då? Var det inte dem som utvecklade ettan å tvåan? De var ju de bästa i serien fram till Legend iaf?

Inaktiv
Skrivet av Dogge:

När sket det sig för Core Design då? Var det inte dem som utvecklade ettan å tvåan? De var ju de bästa i serien fram till Legend iaf?

Det sket sig när ett visst filmbolag skyllde floppen för filmen, på att TV-spelet Tomb Raider - Angel of Darkness, "var så dåligt".
Deras maffiga kontakter inom branchen gjorde situationen för Core ohållbar (enligt Cores pressmeddelande på deras fd. hemsida.) De flesta medarbetare inom Core fick i alla fall fortsätta inom Eidos så det var väl inget katastrofalt antar jag.
Alla behöver nog en spark i baken och förnya sig ibland, speciellt om de gör såna långkörare.

Medlem

Intel och spelutvecklaren Core borde gå ihop... Dual Core borde då vara standard till nästa spel... Ja, jag vet, det var lite långsökt... God Jul...

1
Skriv svar