Testa The Witcher

Robot
Inaktiv
Testa The Witcher

Amen, det var på tiden minst sagt.

Medlem

Ska vi hur detta är , är nämligen lite kräsen
Så testat och klart,inget för mig iaf..Faktiskt tycker jag detta var skräp:\

Medlem
Skrivet av Goalie:

Ska vi hur detta är , är nämligen lite kräsen
Så testat och klart,inget för mig iaf..Faktiskt tycker jag detta var skräp:\

det för att inledningen inte är styrkan i spelet, utan man måste komma förbi inledningen för att se vad som är så otroligt bra med spelet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Hur vågar dom släppa ett demo med den instabilitet som spelet dras med fortfarande? Vore det inte bättre att släppa det nu när patchen ska komma snart....?

Medlem

Folk snackar om instabilitet i spelet, ladda hem windows hotfix och det är löst.
Det är med andra ord windows som behöver patchas, inte spelet.
Har inte haft några som helst problem med spelet, enda jag möjligen skulle kunna klaga på är laddtiderna, i övrigt är det ett underbart spel med grym story!
Läs boken! Finns på bokus.se och adlibris.se


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Well hoppas de lyckas locka nya som köper spelet, för det är det värt

Skrivet av NeoOhm:

Folk snackar om instabilitet i spelet, ladda hem windows hotfix och det är löst.
Det är med andra ord windows som behöver patchas, inte spelet.
Har inte haft några som helst problem med spelet, enda jag möjligen skulle kunna klaga på är laddtiderna, i övrigt är det ett underbart spel med grym story!
Läs boken! Finns på bokus.se och adlibris.se

Äh, skitsnack. Sluta fanboia dig så där.
Kolla forumet så ser du att det är knappast Windows som behöver patchas.
Jag hade redan alla patcher innan jag installerade spelet och möttes av ständiga krasher. Förutom i Act 2, där jag knappat krashade alls, vilket verkar vara genomgående för alla som har problem.

Varför tror du att dom i senaste patchen har skivit att dom fixat problemen med instabilitet? Fixade dom Windows då eller? (Ge mig en smiley med himlande ögon tack..)

Medlem
Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:
Skrivet av NeoOhm:

Folk snackar om instabilitet i spelet, ladda hem windows hotfix och det är löst.
Det är med andra ord windows som behöver patchas, inte spelet.
Har inte haft några som helst problem med spelet, enda jag möjligen skulle kunna klaga på är laddtiderna, i övrigt är det ett underbart spel med grym story!
Läs boken! Finns på bokus.se och adlibris.se

Äh, skitsnack. Sluta fanboia dig så där.
Kolla forumet så ser du att det är knappast Windows som behöver patchas.
Jag hade redan alla patcher innan jag installerade spelet och möttes av ständiga krasher. Förutom i Act 2, där jag knappat krashade alls, vilket verkar vara genomgående för alla som har problem.

Varför tror du att dom i senaste patchen har skivit att dom fixat problemen med instabilitet? Fixade dom Windows då eller? (Ge mig en smiley med himlande ögon tack..)

Sluta wajna nu, är demot värt att tanka?
Tråden handlar om spelet inte windows ffs.
Nå hur bra är spelet?

Inaktiv

Spelet är bra men det blir bättre ju längre du kommer och det sätter inte igång riktigt förren strax efter demots slut (som vanligt...). Se åtminstone till att ta dig igenom prologen/tutorialen och en bra bit in i första akten (prologen och akt 1 av de 5 ska finnas med har jag hört) innan du dömer spelet.

Skrivet av Improved:
Skrivet av Punchbag Polly:
Skrivet av NeoOhm:

Folk snackar om instabilitet i spelet, ladda hem windows hotfix och det är löst.
Det är med andra ord windows som behöver patchas, inte spelet.
Har inte haft några som helst problem med spelet, enda jag möjligen skulle kunna klaga på är laddtiderna, i övrigt är det ett underbart spel med grym story!
Läs boken! Finns på bokus.se och adlibris.se

Äh, skitsnack. Sluta fanboia dig så där.
Kolla forumet så ser du att det är knappast Windows som behöver patchas.
Jag hade redan alla patcher innan jag installerade spelet och möttes av ständiga krasher. Förutom i Act 2, där jag knappat krashade alls, vilket verkar vara genomgående för alla som har problem.

Varför tror du att dom i senaste patchen har skivit att dom fixat problemen med instabilitet? Fixade dom Windows då eller? (Ge mig en smiley med himlande ögon tack..)

Sluta wajna nu, är demot värt att tanka?
Tråden handlar om spelet inte windows ffs.
Nå hur bra är spelet?

Jag klagar egentligen inte. Det är klart mitt favoritspel detta år, utan tvekan. Och jag är jäkligt kräsen. Fast alla har ju olika smak men spelet har blivit varmt emottaget av dom som gillar RPG.

Det jag gillade mest med spelet är att det har ett djup som inget annat.
Har du inte spelat det, tanka demot(jag har inte testat demot) och testa! Spelet är helt klart värt ett försök!

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Goalie:

Ska vi hur detta är , är nämligen lite kräsen
Så testat och klart,inget för mig iaf..Faktiskt tycker jag detta var skräp:\

det för att inledningen inte är styrkan i spelet, utan man måste komma förbi inledningen för att se vad som är så otroligt bra med spelet.

Och det var precis därför som utvecklarna vägrade göra ett demo vid release. Jag tycker det är ett fett bra spel, men så fastnade jag för det redan vid första introt.

Inaktiv

Fastnade vid introt? Wow, somliga har tur, demot startade inte ens för mig, felmeddelande bara av att trycka på genvägen.

Medlem

Jag laddade hem windows hotfix och fick inte en enda crash efter det, så, kalla mig fanboy om du vill..
Windowsfan då eller?

Spelet är utan tvekan det bästa jag spelat på länge, hade en "fy-fan-vad-alla-spel-är-tråkiga" svacka efter det
Blev tom tvungen att börja umgås med folk ett tag hehe;)


signatur

Det var inte jag...

Inaktiv

Är på slutet av sista kapitlet. Har kraschat 2 ggr samt fastnat 1 gång för en bugg. Men annars så är detta den bästa rollspelsupplevelsen jag har haft på år. Har ingen 360 så jag kan tyvärr inte sätta tänderna i mass effect ännu.

Medlem

Jag har spelat spelet (ej klarat av det än) i både Vista 64-bit, och nu i XP 32-bit utan en endaste krash eller några som helst problem med prestanda.

Jag personligen tycker att detta är årets spel för mig, och då är jag inte ens en rpg-gamer (spelar mest fps).

Och ja, det blir bra först efter introt eftersom det är då spelet egentligen börjar...

Medlem

Detta spelet är ett av få jag orkat spelat igenom på länge o jag är faktiskt sugen att spela det igen, bara nästa patch kommer, så det blir lite mer ändringar, annars i helhet är det ett skoj spel me bra story och uppbyggnad, lätt ett av årets bästa spel, även me buggar.

Medlem
Skrivet av MortAlbin:

Jag har spelat spelet (ej klarat av det än) i både Vista 64-bit, och nu i XP 32-bit utan en endaste krash eller några som helst problem med prestanda.

Jag personligen tycker att detta är årets spel för mig, och då är jag inte ens en rpg-gamer (spelar mest fps).

Och ja, det blir bra först efter introt eftersom det är då spelet egentligen börjar...

Gott! Det är sånt man vill höra, får väl tanka demot är inte heller en rpg fan, spelar mest fps/strategi spel.

Inaktiv

Jag tror jag skiter i demot och köper spelet som julklapp till mig själv.

Medlem

Om man älskade och tog emot Oblivion för vad det var så kommer man att gilla och ta emot detta spelet för vad det är.

Om man gillar vissa andra Bioware-titlar som KoTOR eller är iskall nog att inte i desperat behov av action klicka sig förbi utan istället suga åt sig och njuta av de så ofta förekommande filmsekvenserna så kan man få ut ganska mycket av detta spelet. Gillade du Jade Empire gillar du nog detta.

Tyvärr är inlärningströsklen hög på spel av denna karaktären så det gäller att härda ut ett par timmar och läsa allt av vikt om man ska få ut något.

PEGI-stämpeln säger 18+ så om det är porr så är det i alla fall lagligt. En gång såg jag under bakfjädern på en struts på Kolmården. Konkelbär i dussinet på struts-russinet. Det måste varit PEGI 50+ minst!

Synd att man inte lyckats utnyttja spelets alla fantastiska miljöer till fullo. I många helt underbart inredda, gigantiska lokaler går det bara loota en liten tunna i hörnet.

Stridssystemet funkar. Boring, men om detta är en polsk produkt så får polska tandläkare gärna dra ut mina tänder.

Sammanfattning: Helt OK spel om man orkar dialog och varför har vi inte socker-skatt och fri tandvård?

1
Skriv svar