Julklappsguide 2007 - spel

Inaktiv
Skrivet av båtsman:

Du bevisar hela tiden att du inte läser andras inlägg. Börja med det, så kanske du kan komma med något vettigt att säga sedan.

Detsamma.

Medlem
Skrivet av Spuutniik:

På tal om julklappar så letar jag en julklapp(läs: gåva till mig själv)...

Kan någon ge mig tips på bra mus, musmatta + headset? Hade tänkt mig en Logitech G9 men sen har jag ingen aning om resten!

Tack och God Jul!

Som någon nämde tidigare här Creatives HS900 Headset är underbart! Köpte ett själv på rea för 299kr och sen köpte 2 till polare det direkt efter. Robust, lätt (90gr) och grym ljudkvalle på den mufflade micen

Medlem
Skrivet av xavixavixavi:

Detsamma.

Jag har svarat på allt du säger om Ultra, det har även två från redaktionen gjort. De har mycket väl motiverat varför de valde det grafikkortet.

Men fortfarande struntar du i att läsa, eller tar inte åt dig, av något av inläggen.

Om du inte klarar av humor kanske du ska starta en egen sida där det är förbjudet.

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av xavixavixavi:

Detsamma.

Jag har svarat på allt du säger om Ultra, det har även två från redaktionen gjort. De har mycket väl motiverat varför de valde det grafikkortet.

Men fortfarande struntar du i att läsa, eller tar inte åt dig, av något av inläggen.

Om du inte klarar av humor kanske du ska starta en egen sida där det är förbjudet.

Dude, mata inte trollet;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Dude, mata inte trollet;)

Kan inte låta bli, det är så roligt;)

Medlem

ehh jag hittade inte årets online FPS spel CALL OF DUTY 4 !!!!!!!

Inget spel på marknaden eller som namngets i listan kommer inärheten av detta spel....

I övrigt bra tips till alla.

Inaktiv
Skrivet av båtsman:
Skrivet av beersgarden:

Dude, mata inte trollet;)

Kan inte låta bli, det är så roligt;)

Om du tycker det är roligt så föreslår jag dig att skffa dig ett liv.

Medlem
Skrivet av xavixavixavi:

Om du tycker det är roligt så föreslår jag dig att skffa dig ett liv.

Du fick alltså slut på argument nu. Det här blir bara roligare och roligare!!:P

Vila i frid

Nog med struntsnack här tack.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

123
Skriv svar