Nya bilder och ny film från Bionic Commando

Robot
ptr
Medlem
Nya bilder och ny film från Bionic Commando

såg inte ut att vara sån härlig känsla i det när man slängde iväg bilarna och så :/ sen såg det lite kantigt ut också lär väl fixa till sig förhoppningsvis!

Inaktiv

såg inte så bra ut nej.


signatur

/_\_/_\
/_\

m1
Medlem

Funkar filen som den ska för er andra? Jag hade problem med att få igång den.

Tycker det såg rätt häftigt ut, men ingen känsla i robotarmen som ptr sa. Ser ut som att sakerna han kastar är gjorda av plast som knappt väger nånting. Men men, det kan nog bli riktigt häftigt till slut

Medlem

Min film hackar och är osebar, testat i mpc, vlc och wmp.

Medlem
Skrivet av snyft:

såg inte så bra ut nej.

Jasså, jag tyckte det såg ascoolt ut.

Medlem

Skumt system, stå och ta en åtta, nio skott för att kasta en bil på någon istället för att bara skjuta honom direkt. Coolheten tar över

Medlem
Skrivet av thordan:

Skumt system, stå och ta en åtta, nio skott för att kasta en bil på någon istället för att bara skjuta honom direkt.

I brist på bepansrad spandex så är jag väl bunden att hålla med på den punkten. Litar på att vännerna på Grin har kvar att peta på exempelvis sådana här saker.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Redaktör
Skrivet av derpious:

Min film hackar och är osebar, testat i mpc, vlc och wmp.

Den första högupplösta Bionic Commando-rullen krävde senaste Windows Media Player (11?) för att flyta (fråga mig inte varför...), kanske är samma med denna.


signatur
Medlem

Såg läskigt onaturligt ut.

Inaktiv
Medlem

Blir nog bra när saker får vikt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser inte så pjåkigt ut, men det kan ju gå åt skogen

Medlem

ser ju coolt ut, men vart fan är flytet, pacen och farten?

1
Skriv svar