360-demo av Frontlines släppt

Robot
Medlem
360-demo av Frontlines släppt

Ett par riktigt schyssta idéer och helt okej grafik. Synd bara att vapnen helt saknar känsla.

Medlem

Ser hyffsat bra ut när jag kika lite på bilderna men bilderna säger ju inte precis allt så ska testa det imorgon så får vi se om det har något att komma med:p

Inaktiv

Va fasen,behöver man Guldversionen till å ladda ner detta?

Medlem

varför släpper man demot till xbox först, det e ju till PC spelet kommer bli stort, vilka nötter

Medlem

Nope. Du behöver inte vara guldmedlem för att tanka. Guld är till för att kunna lira online

Demot däremot var riktigt dåligt. Seg kontroll (Call of Duty 4 ger bra myckte bättre respons) tråkiga vapen, uffiga kontrollscheman och helidiotisk AI. Kommer upp bakom ryggen, inte en jäkel vänder sig om för att skjuta en. Trots att jag konstant missar och skjuter (antingen) marken eller väggen bredvid fienden. De fortsätter stirra blint i den riktning de gjorde.

Känns inte alls bra =(

Inaktiv

Konstigt. De stod att jag va tvungen å va Guldmedlem
för å laddaner demot.Ja ja om de nu va så dåligt så är de
inget å vänta på.

Inaktiv
Skrivet av Gr@mse:

Konstigt. De stod att jag va tvungen å va Guldmedlem
för å laddaner demot.

Ett demo är till en början exklusivt för guldmedlemmar. Silvermedlemmar brukar få vänta en vecka.

Inaktiv

Trodde nästan de.Bara å vänta då..........!

Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Demot däremot var riktigt dåligt. Seg kontroll (Call of Duty 4 ger bra myckte bättre respons) tråkiga vapen, uffiga kontrollscheman och helidiotisk AI. Kommer upp bakom ryggen, inte en jäkel vänder sig om för att skjuta en. Trots att jag konstant missar och skjuter (antingen) marken eller väggen bredvid fienden. De fortsätter stirra blint i den riktning de gjorde.

Känns inte alls bra =(

Håller med, kontrollen var riktigt konstig. Udda huka/prone växlingar och ganska dum AI. Hade hoppats på multiplayer demo och att det skulle kunna utklassa Battlefield. Men istället får man ett typiskt "Spring från punkt till punkt och meja ner alla själv". Dina AI polare hänger bara med och tar inget iniativ själva, utan allt gör du.

Nämnde jag att den har riktigt jobbig fordonstyrning? Skrek en hel del åt min 360 när jag försöker backa (ok, går väl inte i verkligheten heller, men detta är inget realistiskt spel) med tanken men istället måste han saaaaakta snurra runt. Att kanonen på maskinen snurrar när tanken gör det är ännu en irriterande grej.

Men jag ska ge det ett försök till, när MP demo'n kommer (måste göra det).

Medlem

Njae var inge vidare

Medlem

När släpps MP demon då?

Medlem

Jag gillade faktiskt demot, men kan hålla med om att spelet har många brister. Det hade pc betan också, vet inte om det här blir bra i slutändan. Då kanske på PC kan det bli bra, då dem kan patcha spelet mer ordentligt än på 360/ps3. Tycker ändå att spelet har potential, speciellt alla konstiga vapen som ska finnas med.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar