Fury blir gratis, utvecklare sparkas

Robot
Fury blir gratis, utvecklare sparkas
Inaktiv
Fury blir gratis, utvecklare sparkas

ÄR det något bra då? Värt att prova med några kompisar nu när det blir gratis?


signatur

Men jag vill ha en bild här :P

Medlem

Helt värdelöst enligt mig.

Medlem

ett av MMO-vågens offer


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Smart att de flyttar till kina där behöver de nästan inte betala löner.

Medlem

Meh, kan inte vara värre än Guild Wars Gratis är inte alltid gott, gratis kan smacka vedervärdigt.

Medlem
Skrivet av mazk0:

Smart att de flyttar till kina där behöver de nästan inte betala löner.

det är väl ingen som flyttar? bara spelet som byter ägare till kinesisk.

Medlem

Släpptes det ens? Idioter, fattar dom inte att PR är halva grejen? Andra halvan är kvalitet, kanske.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Att släppa ett sådant spel som Fury idag... hm... njae...

Inaktiv
Skrivet av Loading:
Skrivet av mazk0:

Smart att de flyttar till kina där behöver de nästan inte betala löner.

det är väl ingen som flyttar? bara spelet som byter ägare till kinesisk.

Han menade nog de som ska sköta supporten. Om de befinner sig i Kina har de antagligen låga löner.

Medlem
Skrivet av Kato:

Meh, kan inte vara värre än Guild Wars Gratis är inte alltid gott, gratis kan smacka vedervärdigt.

Förutom att Guild Wars är ett av de bästa spelen någonsin.

Medlem
Skrivet av Ojdå:

ÄR det något bra då? Värt att prova med några kompisar nu när det blir gratis?

Inte personligen spelat det men de flästa tycker spelet är bra men inte värt att betala för... Specielt på grund av att spelet är om man ska säga det 'väldigt litet' om man tittar på MMO's, Allt som finns i det här spelet är aka bara T.ex. Arena PVP's i WOW. Och det är mer eller mindre allt, och för det ska du betala lika mycket som t.ex. WOW.

Mer eller mindre det är allt Fury är, Arena PVP.

Inaktiv

ok men det kan ju vara ganska skoj när det är gratis? Förstår att det inte håller att sälja men gratis så Verkade ju hyffsat kul på deras hemsida iaf

Blir till att få med någon kompis på att prova... slår ju ihjäl några timmar iaf


signatur

Men jag vill ha en bild här :P

Inaktiv

Har aldrig hört talas om detta spelet så anledningen till att det gick dåligt var kanske att det itne var så bra eller så var det för dålig PR kampanj.

Medlem
Skrivet av teX:
Skrivet av Loading:
Skrivet av mazk0:

Smart att de flyttar till kina där behöver de nästan inte betala löner.

det är väl ingen som flyttar? bara spelet som byter ägare till kinesisk.

Han menade nog de som ska sköta supporten. Om de befinner sig i Kina har de antagligen låga löner.

Doh.. Läste allting lite för snabbt och misstolkade lite va det stog.. Så Han har nog så rätt så.

Medlem

Spelade det rätt mycket under betan. Tyckte att speldesignen var bra i grund och botten och idén var inte dum. Problemet var att det var så sjukt dåligt kodat att hälften kunde inte spela det pga krashar och dålig fps vilket ledde till att för liten mängd folk spelade spelet vilket i sin tur ledde till att man fick sitta och köa i 5-10 minuter mellan varje match = inget kul spel.

Edit: Värt att notera var att de fixade den stora majoriteten av problemen men i det läget var skadan redan skedd, spelet hade för lite spelare och köerna dödade spelet.

Inaktiv

Har aldrig hört talas om det tidigare.

Medlem

om man gillar mmo spel så bör man ha hört om spelet, körde det i betan men kändes lite half assed


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Yeah.. Perfekt! Ska bli kul att testa


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Körde betan etc, inget skoj, spelar hellre Rune.

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Kato:

Meh, kan inte vara värre än Guild Wars Gratis är inte alltid gott, gratis kan smacka vedervärdigt.

Förutom att Guild Wars är ett av de bästa spelen någonsin.

precis! längtar efter gw2

Medlem
Skrivet av dzon:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Kato:

Meh, kan inte vara värre än Guild Wars Gratis är inte alltid gott, gratis kan smacka vedervärdigt.

Förutom att Guild Wars är ett av de bästa spelen någonsin.

precis! längtar efter gw2

Smaken är ju som baken, klöven \:D/
Bästa spelet någonsin är helt klart Secret of Mana.

Medlem
Skrivet av dzon:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Kato:

Meh, kan inte vara värre än Guild Wars Gratis är inte alltid gott, gratis kan smacka vedervärdigt.

Förutom att Guild Wars är ett av de bästa spelen någonsin.

precis! längtar efter gw2

Precis längtar med.

Medlem

får väll lasta hem och prova

gratis är nästan alltid gott


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Tankar alltid hem MMO'er som blir gratis. Har dock inga bra erfarenheter av detta, senaste var RF Online som hade så tråkig o krånglig början att jag la ner direkt.. Samma med Light and Dark lr vad det heter. För "WoW'igt" för mig, mer GW fantast själv.
Men men, kommer likväl att pröva detta

Medlem

Körde betan men laggade för mycket då. Har ny dator nu och de har förmodligen optimerat spelet lite till så ska testa igen. Kollade på en polare som lira, såg faktiskt välgjort och tom lite småkul ut Frågan är bara hur länge det håller.
Gameplayet är lite som Guild Wars utan någon PvE alls om jag förstått det rätt. Alltså PvP för hela slanten. Kan tänka mig att det kan vara väldigt kul om man är med i en bra guild och spelet ger utrymme för lite strategi-tänk

Inaktiv
Skrivet av Kato:

Smaken är ju som baken, klöven \:D/
Bästa spelet någonsin är helt klart Secret of Mana.

Smaken är som röven, klöven.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Det ser ju rätt k ut GFX messigt, inte som wow precis, disneyspel kallar jag det! Från 3-6 år ungefär


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Verkar ganska nice, ganska mäktigt att använda UE3 i ett MMO.. Får se imorron om grafiken är vad den värkar.

Medlem

billigt är bra gratis är bäst?!? tyckte om guild wars men tröttnade men har nog att göra med att jag inte gillar mmo:s så värst mycket.

12
Skriv svar