Burnout Paradise - demo i morgon, film i dag

Robot
Inaktiv
Burnout Paradise - demo i morgon, film i dag

Blir att tanka när man kommer hem från jobbet imorgon då:D


signatur

//Aron

Medlem

Grafikmässigt tycker ja att det ser ut som NFS: Most Wanted.. men men.. ja, det är väl ett bra spel för det.

Medlem

jämmför inte burnout med skit som need for speed.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

antar att det bara blir för guldmedlemmar vid midnatt då ?

Medlem
Skrivet av MazZ:

antar att det bara blir för guldmedlemmar vid midnatt då ?

Guld lär bara behövas om du ska spela online.

Medlem

online demos brukar var för guldisar också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ah, längtar ^^

Medlem
Medlem
Citat:

Grafikmässigt tycker ja att det ser ut som NFS: Most Wanted.. men men.. ja, det är väl ett bra spel för det.

Det är inte så lite likt heller, och inte bara utseendemässigt.

Personligen tycker jag det verkar lite föööör fort - eller så är det helt enkelt jag som är trög....?!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Hoppas bara att det häringa showtime är bättre än vad det ser ut att vara i filmerna jag sett. Magiskt studsande bilar som man kan styra likt en barnvagn verkar ju inte så kul:S


signatur

//Aron

Inaktiv
Inaktiv

ok ni får inte missuppfatta mig nu jag tycker verkligen om burnout, men hur orkar dem...


signatur

Alla barnen kom över minfältet, förutom Pär, han låg både här och där.

Medlem
Skrivet av Molotov:

online demos brukar var för guldisar också.

PSN ftw!

Medlem
Skrivet av ScrotzaN:

Hoppas bara att det häringa showtime är bättre än vad det ser ut att vara i filmerna jag sett. Magiskt studsande bilar som man kan styra likt en barnvagn verkar ju inte så kul:S

Eh?

Har ni inte spelat Burnout:Revenge någon av er?
Burnout 1 och 2 också för den delen...

Det är ju skitkul!
Även om det är väldigt orealistiskt så är det hur kul som helst.
Jag är nästan på väg att skaffa en 360 bara för Burnout Paradise och Mass Effect serien...

Medlem

Burnout spelen är ju grymt roliga.

Sjukt kul att bränna runt och skapa kaos

Medlem

Ja Burnout Revenge var hur kul som helst, spelar det fortfarande ibland. Ska garanterat testa demot inatt om det nu är sant.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tror ju inte demot släpps mitt i natten, skulle tippa runt 9 eller så imorrn förmiddag, nedräkningstimern på deras hemsida tar tiden från din egen dator så jag tror ju inte direkt att dom timear det så att just Sverige får det vid 00.00.

Oavsett vilken tid det släpps så ska det bli skoj o testa. Hoppas det är lika bra som de tidigare i serien.

[edit]Efter timern når noll på www.criteriongames.com så får man upp ett medelande att demot kommer att finnas tillgängligt från 8am PST, D.v.s. kl 12 GMT (klockan 13 här i sverige va? Om jag inte tänker helt fel).[/edit]


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Demot ligger uppe nu på XBL iaf och tankas för fullt.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Köpte Revenge efter att spelat sönder Burnout Takedown och ångrade mig. Revenge var tråkigt och dåligt jämfört med Burnout Takedown som hade mer mysig grafik och roligare mer spännande race. I Revenge gick det ju bra att preja bilarna bakifrån utan att krascha vilket förstörde hela spänningen i spelet. Har för mig att jag läst (eller hört) att Paradise kommer att innehålla alla spelsätt från föregående spel, så jag hoppas verkligen att jag har rätt och inte det är som Revenge.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av CallmeSim:

Demot ligger uppe nu på XBL iaf och tankas för fullt.

Fortf. ingen demo på PSN...:|

Edit: men nu så.

Medlem

Körde precis detta på ps3 tyckte dock att de va en aning enformigt köra runt och panga bilen hela tiden va skoj ibörjan men tröttnade rätt snabbt men kan ju inte klandra hela spelet för ett demo hoppas att de är lite annat skoj i hela spelet blir nog ett köp när de släpps

1
Skriv svar