En minut från Borderlands

Medlem

Co-op spel är något som det görs för lite av, tack spelutvecklare med smak!

Medlem
Skrivet av deftune:

Påminner om Outcast på nåt sätt

Mmmm, Outcast. Ge mig en uppföljare eller remake på momangen!!!

Medlem
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av deftune:

Påminner om Outcast på nåt sätt

Mmmm, Outcast. Ge mig en uppföljare eller remake på momangen!!!

Var det inte en 2a på gång för en massa år sedan? Har för mig jag läste om det i en tidning nån gång...

Men 500.000 vapen! Ska bli intressant att se lite gameplay från det här spelet.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av deftune:

Påminner om Outcast på nåt sätt

Mmmm, Outcast. Ge mig en uppföljare eller remake på momangen!!!

Var det inte en 2a på gång för en massa år sedan? Har för mig jag läste om det i en tidning nån gång...

Men 500.000 vapen! Ska bli intressant att se lite gameplay från det här spelet.

Det lagts ned tror jag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Ser ganska nice ut, hoppas det blir något bra av det.

Medlem

co-op är alltid välkommen till min spelhylla...
ååå vad jag saknar mitt 64a och Dukenukem 3D ,,Och Perfect dark.
Swen co-op ^^

Men iaf hoppas det blir ett bra spel ... Många vapen och co-op borde inte slå fel , Men man vet jue aldrig


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

en förrenderad film säger mig absolut ingenting.. kolla bara på Hellgate London... über-förrenderade filmer men spelet i sig såg ut att vara 6 år gammalt å var sådär hyffsat kasst..

Inaktiv

Mmmmmm! My type of game.. Hoppen på en lika bra story som i Mass effect

Medlem

När jag sa att jag inte syftade på det så menade jag att jag inte trode på det, för det finns inga utväcklare i hela världen som kan göra 500,000 vapen designer, det skulle ta dem så många år, och inte ens ett gigantiskt företag som blizzard skulle nog kunna kosta på ett sådant projekt.

Medlem

Verkar häftigt. Men filmen var ju endå i det ruttnaste laget, och då menar jag inte grafikmässigt.

Medlem

Tvi, hennes röst förstörde hela stämningen jag hoppas för allt i världen att röstskådespelet kommer bli lika värdelöst i spelet som det var i trailern ...

Inaktiv
Inaktiv

Tyckte det verka riktigt ballt. Får se kanske blir ett köp för min del

Medlem

mjo, men 500000 vapen är kanske lite att överdriva?

Medlem

De kommer inte finnas några 500.000 vapen för det är helt omöjligt inom den tidsperioden. Däremot massa varianter på vapen möjligen att dem kan auto-slumpas osv och sättas ihop till en massa kombinationer.

Men lik väl så vet både du och jag att några 500.000 vapen skulle ta 30 modellerare en livstid att göra. Speciellt om de ska vara av någon kvalitè.

Medlem

Jag har aldrig förstått det roliga med co-op. Kanske om det var co-op mot co-op att jag kan förstå det roliga, det blir ju dock en vanlig CTF eller TDM match dock...

Sedan får jag lite... Hellgate vibbar... jisses vad snyggt det var i trailer samanhang och jisses vad illa det såg ut när man testade det.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Om det mot förmodan dyker upp 500 000 olika vapen i det spelet, kommer det antagligen vara ganska begränsat antal åt gången... Och det kommer bli rörigt med alldeles för många vapen om de inte fixar det på något smidigt vis.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Kommer aldrig att hända

Inaktiv

Fatta vad rörigt/tungt att ha 500.000 vapen på sig och samtidigt leka rambo.

12
Skriv svar