Iron Man-trailer släppt

Robot
Medlem
Iron Man-trailer släppt

Kan kanske bli nåt.. skulle inte tro att Sega klantar till ett spel så det blir billigare att göra bara för att mjölka företaget. Annars har väl EA haft de flesta filmlicensspelen?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Flakmonkey
Skrivet av q0rra:

Kan kanske bli nåt.. skulle inte tro att Sega klantar till ett spel så det blir billigare att göra bara för att mjölka företaget. Annars har väl EA haft de flesta filmlicensspelen?

Activision har väldigt många också om jag inte minns helt fel... alla spider-man, x-men, etc har väl varit activisions?

Medlem

Skulle kunna bli bra..men man kommer troligen inte kunna göra alla coola moves från filmen(vända missiler etc.), och därför blir det ett FAIL från mitt håll.

Bli inte arga nu, det kanske blir bra, även om oddsen är jäkligt taskiga.

Medlem

Ser riktigt grymt ut, men som med dom flesta film-spelen så lär de suga.

Medlem
Medlem

Tror nog helt klart mer på Filmen


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Filmen kändes inte direkt övertygande.

Diggar musiken iaf

Medlem

Så... totalt ointressant

Medlem

fyfan va det lär suga, inte ens trailern va intressant

Medlem
Skrivet av Mahone:

Ser riktigt grymt ut, men som med dom flesta film-spelen så lär de suga.

så sant..

Medlem

näfyfan.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Haha, vad fult det var med inklippta one-liners från filmen xD humm.. angående spelet så har jag inga högre förväntningar

Medlem

"I am Iron Man" - Ozzy

Bt
Medlem

Finns det något spel från en film som blivit bra? (Ej medräknat KOTOR då)

Det här spelet lär suga något så hårt. Men visst, 14-åringarna köper det iaf så det är bara att fortsätta pumpa ut skit.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Såg väldigt snyggt ut för att vara ett filmspel, blev dock inte sugen på att spela då gameplayet såg rätt tafatt ut. Är säkert kul att fånga några jaktplan i luften och dylikt men ska det bli bra måste det finnas en god anledning till att göra det också och inte bara som en "kul grej".

/ LordDaimos

1
Skriv svar