The Golden Compass

Medlem
Skrivet av Grimhild:

Vet inte om målet med recensionen var komik via liknelser, men kändes inte tokseriöst direkt. Även om spelet skulle visa sig vara det sämsta i mannaminne så behöver man inte lägga sig på dagisnivå för att beskriva det.

Jag skyller på FZs "titta vi är journalister på Gringo"-komplex. Du vet vad jag menar...


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

bra ska varna min kompis från att KÖPA det efter jul


signatur

*blink*

Inaktiv

Roligt med sådana här recensioner.
Ska avråda mina småsyskon från att köpa detta spelet.

Inaktiv
Skrivet av Dvorak:

Shiny har inte glänst på många år.

Men vad dom glänste när dom väl glänste! MDK, Messiah och Sacrifice - kungliga spel allihop.

Medlem

Hehe, en del grejer i recensionen var kanske over the top men jag garvade rätt friskt måste jag medge.

Medlem

Haha. Varför blir många "filmspel" så dåliga? Jag har på senaste tiden provat Harry Potter and the Order of the Phonenix. Mja, det var ju lite kul, vifta lite med trollstaven skulle jag också vilja göra. Så att säga, spelet är uppdelat i %. 0-50% går ut på att leta alla medlemmar till sin lilla klubb som är emot unbridge. Sen orkade jag inte spela längre för att:
1. Grafiken var tyvärr väldigt usel, dom kunde gärna ha lagt lite mer jobb på det.
2. Filmsekvenser... Why? Väldigt jobbiga och ofta går det inte att skippa.
3. Spelkänsla? Springa i korridoren och det enda du ser är samma model gång på gång igen som ropar samma sak hela tiden.
4. Spelkänsla nr2: Springa runt i korridoren är kanske lite kul iof då det finns mycket att se (i början). Tyvärr så blir det så att när flera personer är i korridoren så kan man inte gå förbi dem utan man fastnar. Tråkigt tråkigt.

Urk säger jag bara. Jag tycker att tekniken har kommit såpass lång så att de skulle kunna göra saken bättre!

Väldigt skön sågning av vad som verkar vara ett dåligt spel.


signatur

If you can't convince them - confuse them!

Medlem

kollade på lite screenshots, ser ju typ ut som första empire earth motorn eller nåt. half life smiskar det här spelet rent visuellt utifrån screensshotsen

Medlem
Skrivet av Explosivo:

Det bästa "film-spelet" jag kört hittils är Spider-Man 3, mycket på grund utav av att man fick skjuts sig runt staden med sitt Spider-Web.

Enligt mig är sagan om ringen det bästa film spelet de går ju fortfarande hem på ps2an

Redaktör
Skrivet av skribb:

Jag skyller på FZs "titta vi är journalister på Gringo"-komplex. Du vet vad jag menar...

Jag vet och förstår inte. Utveckla gärna.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Jbird:
Skrivet av Coffie:

Haha, uselt skit ska ge det till min syster

haha klockrent :P, det blir nog ingen kioskvältare det här inte. tur att dom håller 360:n och PC, ren från sånt här strunt.

Om Jbird hade gjort sin hemläxa så hade han vetat att spelet The Golden Compass släpptes till alla format, inklusive 360 och PC. Så tji fick du.

Medlem
Skrivet av harnis:
Skrivet av Jbird:
Skrivet av Coffie:

Haha, uselt skit ska ge det till min syster

haha klockrent :P, det blir nog ingen kioskvältare det här inte. tur att dom håller 360:n och PC, ren från sånt här strunt.

Om Jbird hade gjort sin hemläxa så hade han vetat att spelet The Golden Compass släpptes till alla format, inklusive 360 och PC. Så tji fick du.

fan också, trodde dom hade skrivit alla plattformer i recensionens fakta ruta men det var tydligen på vilken plattform dom testade det på. aja det blir iaf å hålla bort sig från så det kan jag lova, har inte direkt längtat efter spelet heller.

Medlem

Hoppas att jag har varit snäll så att jag slipper få det där pisset.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av skribb:

Jag skyller på FZs "titta vi är journalister på Gringo"-komplex. Du vet vad jag menar...

Jag vet och förstår inte. Utveckla gärna.

Hehe, gärna det! Ni på FZ har dille på att leka med svenska språket en hel del. Inget fel i det, men ibland blir det lite för mycket. Har personligen lite emot det, men ni gör allt annat bra, så det är lugnt för min del. Men det var det jag menade iaf.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

fan det är min tvärtomdag nu måste jag köpa det:(
nej håller faktiskt med spelet såg ut att vara från 90 talet typ:S
men men finns säkert små ungar som skulle gilla det:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Redaktör
Skrivet av skribb:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av skribb:

Jag skyller på FZs "titta vi är journalister på Gringo"-komplex. Du vet vad jag menar...

Jag vet och förstår inte. Utveckla gärna.

Hehe, gärna det! Ni på FZ har dille på att leka med svenska språket en hel del. Inget fel i det, men ibland blir det lite för mycket. Har personligen lite emot det, men ni gör allt annat bra, så det är lugnt för min del. Men det var det jag menade iaf.

Håller inte med, men intressant synpunkt. Särskilt när du förklarar den. Kul feedback, tack för den.


signatur
Inaktiv

Detta är inte ens värt en nerladdning

Inaktiv

grafiken ser ut att vara från ett nintendo 64 spel

Inaktiv

Jag skrattade så jag grät!!! Mycket skickligt!!! 10P av 10 möjliga, såga dom vid knäskålarna!!!

Medlem

Magdalena Larsson är KUNG. (Eller drottning kanske hehe)

Skitspel ska sågas så brutalt som möjligt, bra jobbat här!

12
Skriv svar