Sista nyckelbandsvinnarna utsedda

Robot
Sista nyckelbandsvinnarna utsedda
Medlem
Sista nyckelbandsvinnarna utsedda

Grattis till alla vinnare


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Vad är speciellt med q0rra's inlägg liksom, finns mycket bättre inlägg än vissa här. Jaja, Grattis ändå ¨-

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Vad är speciellt med q0rra's inlägg liksom, finns mycket bättre inlägg än vissa här. Jaja, Grattis ändå ¨-

Vill du ha lite ost till det whinet?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Grattis, folk!

Froggo, tanken med detta har ju, som de sagt, varit att uppmana folk att vara hjälpsamma, liksom skriva ordentligt. qorra fyller med inlägget båda punkter och kvalificerar därmed. Lika mycket värd det som de andra.
Inget inlägg har varit direkt exalterande, till råga mitt egna bidrag, men det har heller inte varit poängen.

Skrivet av SuperTank:

Vill du ha lite ost till det whinet?

Best ever! xD


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Redaktör

Det skrivs ett par tusen inlägg i veckan, tycker nog @the_maxx och övriga moderatorer gjort ett hästjobb med att leta fram bra inlägg. Fjornsvavne är inne på helt rätt spår - detta handlade om att uppmana till bra inlägg, inte att kvantifiera kvalitén på dem (vilket förstås är omöjligt).


signatur
Inaktiv
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Fr0gg0.:

Vad är speciellt med q0rra's inlägg liksom, finns mycket bättre inlägg än vissa här. Jaja, Grattis ändå ¨-

Vill du ha lite ost till det whinet?

ahhh om man fick rösta på bra inlägg skulle du få en röst av mig, perfekt inlägg! konstigt att man aldrig läst det innan, hoppas det blir forumstandard!

Medlem

Jösses! Har ni aldrig hört "Would you like some cheese with that whine?" förut?

Bara för att så googlade jag det precis, och fick "ungefär 147 000" träffar.

Inaktiv

OMG grattis ni vann ett NYCKELBAND, seriöst finns det inga bättre priser att dela ut.

Vila i frid
Skrivet av Windis:

OMG grattis ni vann ett NYCKELBAND, seriöst finns det inga bättre priser att dela ut.

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt. Nästa tävling vi har tänker vi dela ut en PS3a till varje användare. Hoppas det är mer i din smak.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

m1
Medlem

Starkt första inlägg där Windis.

Grattis till er som vann. Gillade speciellt tråden om grafikutveckling.

Medlem

Hoppas inte kvaliten på inläggen sjunker igen nu när man inte blir belönad för det

Medlem
Medlem

Oväntat.. xD


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Grattis alla vinnare!

Windis, det handlar för bövelen inte om att, tycker jag, vinna något som kostar tusentals kronor. Det handlar om att men får lite creds ifall man anstränger sig och hjälper folk eller kommer med matnyttiga tips och ideér.

Jag är superglad att jag vann ett nyckelband och jag är säker på att dom andra som vann också är glada och känner sig hjälpsamma.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Jäklar, detta var man minsann inte alls beredd på. Man tackar och tar hemskt gärna emot


signatur
Medlem

Grattis till vinnarna

Skrivet av Fjornsvavne:
Skrivet av SuperTank:

Vill du ha lite ost till det whinet?

Best ever! xD

Själv tänkte jag säga "gammalt, säg något nytt och inte helt uttjatat, tack."

Men det är nog just därför jag aldrig kommer få ett nyckelband

[EDIT] Måste nog hålla med om att q0rras inlägg var rätt så svagt och sätter en låg standard för vad som krävs för att få ett nyckelband. Inget mot q0rra som person eller hans allmänna kvalitet på inlägg, utan mer ett litet frågetecken riktat mot "domaren".

Vila i frid
Skrivet av Kyraal:

Grattis till vinnarna

Skrivet av Fjornsvavne:
Skrivet av SuperTank:

Vill du ha lite ost till det whinet?

Best ever! xD

Själv tänkte jag säga "gammalt, säg något nytt och inte helt uttjatat, tack."

Men det är nog just därför jag aldrig kommer få ett nyckelband

[EDIT] Måste nog hålla med om att q0rras inlägg var rätt så svagt och sätter en låg standard för vad som krävs för att få ett nyckelband. Inget mot q0rra som person eller hans allmänna kvalitet på inlägg, utan mer ett litet frågetecken riktat mot "domaren".

Detta var sista gången, så att "sätta låg standard" är det nog för sent för iaf.

Själv tyckte jag att det var ett bra och roligt inlägg och därför blev det belönat därefter.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

äntligen har jag fått mitt FZ nyckelband

Medlem
Skrivet av Xphome:

äntligen har jag fått mitt FZ nyckelband

Samma här! Yay!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Oj blev väldigt fundersam när jag fick ett brev som det stod Hjemmet Mortenson på. Det var mycket som cirkulerade runt i mitt huvud då, jag hade sett namnet nånstans. Men vart? Nåväl öppnar brevet och där ligger ett mycket fint FZ nyckelband. Tackar och bockar, detta var inte förväntat så lite chockad. :heart:

1
Skriv svar