Unreal Tournament III uppdaterat

Robot
Medlem
Unreal Tournament III uppdaterat

"Storleken landar på drygt 230 megabyte (kuriosa: aningen större än UT2004-demon). " ?????

UT 2004 Demo (Windows) 282 MB > 230 megabyte

Medlem

Hoppas verkligen att jag kommer kunna spela online nu, har inte kört en match sen jag köpte det pga nåt "connection failed" problem som epic verkar ha.

Redaktör

Rampager: det har släppts flera demor, [n=3431 den första] var så stor som det står i nyheten.


signatur
Medlem
Skrivet av shiko:

Hoppas verkligen att jag kommer kunna spela online nu, har inte kört en match sen jag köpte det pga nåt "connection failed" problem som epic verkar ha.

Har inte haft några problem med att spela online eller att få folk att spela co-op med mig efter att jag öppnade upp portar i min router. UDP 6500 och UDP 7777.

Såg att de lagt in stöd för STUN det borde hjälpa alla att ansluta.

Medlem

tänkte sålla mig till mängden och vara stolt över att jag bidragit till en nyhet utan att egocentriskt be om ett tipstack

För övrigt trevligt med en patch som tar upp några viktiga saker man stört sig på (bl.a. interpolering i replays och små menyfixar samt FOV-inställning som inte återställs)

Medlem

Vilka tomtar. De har ändrar med musinställningarna i denna patch. Köre på 15 innan. Skulle spela online och kunde inte förstå varför min gubbe inte reagera på att titta när jag rörde på musen. Men nu funkar det bra efter att ha ändrat.

Medlem

"- Fixed up the GDF project for Vista"
Vad menas med det?

Medlem
Skrivet av Nic2:

"- Fixed up the GDF project for Vista"
Vad menas med det?

Game Definition File
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/bb173435.aspx

Medlem

Hoppas de fixar arcen på flakens secondary skott... men det tror jag inte

Medlem

Gött, bra patch.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bleh, fick tebaka buggen som jag hade innan jag updaterade grafik drivrutinerna ><.

UT3 krashar totalt min grafik korts huvud #1, första skärmen total dör efter 5-20 min spelande... Andra skärmen funkar normalt så går i alla fall starta om burken normalt sett men spelet blir ospelbart.

1
Skriv svar