Nya tröjor i FZ-butiken

Robot
Medlem
Nya tröjor i FZ-butiken

Coolt stuff, hade gärna köpt om jag inte var pank (well, det är ju trots allt December)

Medlem

Fint! Blir man lite sugen på. Nu låter det ännu sämre som nästkommande, men är tyvärr också pank. Attans.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Ska kanske köpa senare.. men är tyvärr som Snowman01 & Fjornsvavne. Pank!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Haha, kul att ni lägger upp denna som "Het nyhet"

Medlem

Fler motiv från Portal, tack. <3

Medlem

Fler motiv överhuvudtaget!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag antar att "Guitar Hero" är skyddat, men varför inte helt enkelt skriva "Gitarrhjälte" istället?

Den enda tröjan jag kan tänka mig att köpa är Portal-varianten. Single fire var lite rolig också, men när det stod "to own" förtog det hela rasket.

Medlem

Fixar ni en t-shirt med en sexig Gibson Les Paul tryck på så köper jag en garanterat, priset spelar ingen roll.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Fixar ni en t-shirt med en sexig Gibson Les Paul tryck på så köper jag en garanterat, priset spelar ingen roll.

mmmm, Les Paul, gaaaaarhhhhh

Gillade den med NES-kontrollen Får se om det blir ett köp... Ska se ifall det finns några slantar över efter julhandeln och efter köp av Guitar Hero III

Kan ni inte fixa en tröja där det står "Heroin Hero" och där det är en bild på draken (från South Park-avsnittet "Guitar queer-O")

Medlem

Jag tror jag skulle skratta om jag såg nån i T-shirt med FZ-logga. "Kläderna gör mannen" Snarare att kläderna gör inte mannen.

"rånrisken lär öka"
Det enda du blir rånad på är ditt vett och din sociala status

Redaktör

Du har fel umgängeskrets, Foxen.


signatur
1
Skriv svar