Battlefield: Bad Company framför kameran

Medlem

Jävligt snygga animationer om inte annat.

Medlem

FZ, home of whiners. Seriöst, det var en små roligt trailer som killarna bakom denna titel bjöd på.

Medlem

Skulle vara kul ifall någon pratade svenska med engelsk text kanske


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Hörde rykten om att BF:BC skulle komma till PC aswell...hoppas dom stämmer..

Jag har hört att det ska släppas till Wii och Dsen också. You heard right, and you heard it from me first at FZ!!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av sebulba666:

Hörde rykten om att BF:BC skulle komma till PC aswell...hoppas dom stämmer..

Jag har hört att det ska släppas till Wii och Dsen också. You heard right, and you heard it from me first at FZ!!

Du glömde PSPn


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Alltså vad fan är det med folk och att ni vill att dem ska prata svenska?

Dubbade filmer/spel är ett brott mot mänskligheten, speciellt när det är ett action spel av denna kalibern. Om ni inte är födda på 50-60 talet så borde ni dessutom förstå engelska mer än tillräckligt för att kunna njuta av denna trailern, som dessutom var riktigt rolig.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Sköön film


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Hahaha skrattare lite. Tänkte först "nej inte en TF2 "trailer" rip-off" men jag blev överraskad.

Medlem

Bah, totalt onödigt.

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Det med att han inte visste var han var har väl att göra med att skaparna inte vill avslöja för mycket?

Att han inte visste var han var är ett färskt skämt @retarded bondlurk.

Ni som inte förstår det skämtet kolla på detta klipp
http://youtube.com/watch?v=juOQhTuzDQ0

Medlem

Heh, jag ser gärna fler trailers av denna sort. Tycker att de är ett trevligt ombyte från alla dessa trailers där företagen skryter om ur otroligt bra deras spel är.

Spelet verkar ju intressant också.

Medlem
Skrivet av Rave:

Hehe rolig liten film.. karaktärerna i BC är guld Och bad company ÄR den bästa delen i serien Det kan jag intyga *Wink*Wink*

Jag antar att du är en av dom som fick beta-testa spelet på deras kontor vid slussen :).

Skön trailer i alla fall. Tror inte att DICE blivit särskilt influerade av TF2 då de tidigare trailers till BF:BC har haft samma humoristiska stil som denna trailer.

KoP
Medlem

Hehe kul.. skönt kroppsspråk.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Heh, jag ser gärna fler trailers av denna sort. Tycker att de är ett trevligt ombyte från alla dessa trailers där företagen skryter om ur otroligt bra deras spel är.

Spelet verkar ju intressant också.

Jo då, de skryter lika mkt fast via bondlurken i filmen. tex hur mkt han har fått spränga.

Medlem

lol sååååå skön trailer ..VILL HA TILL PC ...snyft !!!

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Det med att han inte visste var han var har väl att göra med att skaparna inte vill avslöja för mycket?

Eller att dom inte vill ha ett existerande land, utan mer en "generisk östeuropeisk stat".

Inaktiv
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av Rave:

Hehe rolig liten film.. karaktärerna i BC är guld Och bad company ÄR den bästa delen i serien Det kan jag intyga *Wink*Wink*

Jag antar att du är en av dom som fick beta-testa spelet på deras kontor vid slussen :).

Skön trailer i alla fall. Tror inte att DICE blivit särskilt influerade av TF2 då de tidigare trailers till BF:BC har haft samma humoristiska stil som denna trailer.

Skulle vilja säga alla detaljer men jag fick skriva på ett avtal innan testerna .. De är rätt så sköna där på Dice. När jag skrivit färdigt pappret röck de ifrån mig det och sa:
"Bra, nu tillhör din själ och dina barnbarn oss, eller EA's akvokater iallafall"
Det var kul för de tog verkligen vara på vad vi betatestare sa. Så vi bidrog till några förändringar.

Inaktiv

Haha fan va skön längtar tills de kommer !

Medlem
Skrivet av Rave:

Skulle vilja säga alla detaljer men jag fick skriva på ett avtal innan testerna .. De är rätt så sköna där på Dice. När jag skrivit färdigt pappret röck de ifrån mig det och sa:
"Bra, nu tillhör din själ och dina barnbarn oss, eller EA's akvokater iallafall"

Haha, härligt.

Medlem
Skrivet av Perequin:
Skrivet av Strumpa:

Det med att han inte visste var han var har väl att göra med att skaparna inte vill avslöja för mycket?

Eller att dom inte vill ha ett existerande land, utan mer en "generisk östeuropeisk stat".

Är ju en "militär" film så den censureras ju hela tiden så landet klipps ju bort och diverse annat.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tycker de ser väldigt BF2 ut alltså, de behöver nya gimmicks osv hoppas inte enda skillnaden är grafiken lixom.

Medlem

Hehe, skön trailer!

Medlem
Skrivet av zauii89:

Tycker de ser väldigt BF2 ut alltså, de behöver nya gimmicks osv hoppas inte enda skillnaden är grafiken lixom.

Destructible environments och välgjord singelplayerdel?
De är de stora nya förändringarna som det har talats mycket om.

Medlem

Påminde mig om Earl (från serien My name is Earl) gjorde han.
Dock så ser jag inte fram emot spelet för DICE har inte lyckats med nått BF sedan först expansion kom till BF.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

var ju rolig. undra hur skälva spelet är...

Inaktiv

Jag vill ha lite actual gameplay...

Inaktiv

[quote=tman]

Skrivet av Strumpa:

Ni som inte förstår det skämtet kolla på detta klipp
http://youtube.com/watch?v=juOQhTuzDQ0

Jag är född där... det där gjorde ont ända in i själen...

Medlem
Skrivet av elak.:
Skrivet av Strumpa:

Ni som inte förstår det skämtet kolla på detta klipp
http://youtube.com/watch?v=juOQhTuzDQ0

Jag är född där... det där gjorde ont ända in i själen...

Skäpt unge dock. Skulle vilja se en svensk femteklassare plocka ihop t.ex afrikanska länders med deras huvudstäder.

Medlem

Hade inte haft något emot om det här kom till PCn. Skön humor.

Och grafiken! *jawdrop*

12
Skriv svar