Tävling - vinn Blazing Angels 2 och joystick

Robot
Medlem
Tävling - vinn Blazing Angels 2 och joystick

Det kan inte vara smart att meddela vilka som vunnit tex CoD 4 Tävlingen etc innan ni gör nya?

Eller skicka ut nyckelbanden Kommer dock självklart deltaga!

Medlem

Plats 1 till 5 - Call of Duty 4 + musmatta

Jakob Jonsson

Kalle Larsson

Rikard Jörnesten

Erik Åström

Dan Li

Plats 6-10 - musmatta
Magnus Söderberg

Christian Lidström

Ilari Leskinen

Stefan Johansson

Jesper Meyer

snart en månad gammalt


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Redaktör

Xhosa:

- Call of Duty 4-tävlingen avgjordes den 22 november, vilket vi skrev [n=22754 en het nyhet om]. Använd nyhetsfliken på spelets sida i databasen för att söka nyheter. Eller häng med i vårt nyhetsflöde. Vad du än gör är det bättre än att gnälla utan att anstränga dig för att ta reda på hur det faktiskt ligger till.

- Nyckelbanden för de tre första veckorna skickades ut i slutet av förra veckan. Sista veckans vinnare kommer skickas ut i dag eller i morgon.


signatur
Medlem

Ägd.


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Ägd.

Nej, slaveri är förbjudet.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

m1
Medlem

Yay, jag känner att jag har turen med mig nu. Förut har jag inte kommenterat tävlingen av rädsla för att jinxa mig, men det verkar ändå inte funka

FZ: hur många brukar svara i tävlingarna? Jag är lite nyfiken av mig...

Lycka till!

Medlem

va fasiken, hur missade jag det , känndes som jag browsat förstasidan varenda dag >< Hums. Aja. Big fail on me.

Medlem

Tragglade med att fylla i allting, och först då slog tanken in att detta kanske inte är till vad som helst. Mycket riktigt såg man då att det var PS3-utgåvor det handlade om, så det var bara att slå back på browsern och fortsätta surfa. (mutter)


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Antikvitet
Skrivet av m1:

FZ: hur många brukar svara i tävlingarna? Jag är lite nyfiken av mig...

Det du!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av m1:

FZ: hur många brukar svara i tävlingarna? Jag är lite nyfiken av mig...

Det du!

Pretty please with sugar on top?

Medlem

Ajdå, hade tagit reda och svarat på alla frågor. Precis innan jag skickar iväg det ser jag att det är till PS3 och inte Xbox.


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

hur mycket kostar en sån där joystick i orginal pris?

Medlem

"Du får utrusta ett flygplan med precis vad du vill. Beskriv med max 30 ord vad du skulle inreda det med."

^- Vill utrusta den med en motor hö hö hö

oh noes, jag sa just den vinnande utslagsfrågan, den hade ju ingen fantasi och var inte rolig, som i förra tävligen som var ;p

Jag har inget intresse av spelet eller joysticken så struntar i att delta, good luck till dom som är intresserad

Medlem

bah, ps3. pass.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Har fyllt alltihop och får hoppas på tur denna gången. Annars ska det bli kul att se vad alla har skrivit att de vill utrusta planet med^^

Skägg.
10 Chambers

Bilbana och glassmaskin!


signatur
1
Skriv svar