Unreal Tournament III-patch allt närmare

Robot
Inaktiv
Unreal Tournament III-patch allt närmare

Har spelat med Beta patcharna och kan säga att det blir bättre och bättre. Så ni som inte spelat beta-patcharna, ni har lite förbättringar att se fram emot.

Medlem

Synd bara Unreal Tournament 3 drogs med Gears of War-känslan därpå... säga vad man vill om GoW men UT99 slår GoW på fingrarna (ja, UT3 känns en del som GoW vilket absolut inte är bra).

Inaktiv

Hah? GoW är ju byggt på Unreal motorn så det förvånar mig inte alls.


signatur

dare to be bold

Medlem
Skrivet av Philip:

Synd bara Unreal Tournament 3 drogs med Gears of War-känslan därpå... säga vad man vill om GoW men UT99 slår GoW på fingrarna (ja, UT3 känns en del som GoW vilket absolut inte är bra).

Vad är det som ger dig den känslan? UT3 är varken tredjepersons eller har cover system. Inget påhopp utan vara nyfiken.

Medlem
Skrivet av Philip:

Synd bara Unreal Tournament 3 drogs med Gears of War-känslan därpå... säga vad man vill om GoW men UT99 slår GoW på fingrarna (ja, UT3 känns en del som GoW vilket absolut inte är bra).

Vad är det som ger dig den känslan? UT3 är varken tredjepersons eller har cover system. Dock kan man hoppa. Inget påhopp utan vara nyfiken.

Medlem

Det finns ingen anledning att upprepa sig.
Jag tycker det påminner om GOW genom den grafiska stilen, gillar gamla Unreal för att det var mycket "renare" gillar inte detta lika mycket, passar inte till spelstilen alls anser jag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Tycker det var helt ok, testade bara demot. Men längtar verkligen efter en ny dator då jag kommer kunna köra det med lite högre inställningar. Tycker dock också att spelet påminner lite väl mycket om GoW, fast det kan nog bero på själva grafikstilen.

Inaktiv

Hade UT III kommit före GoW hade det säkert inte vart like mycket gnäll på UT utan tvärt om

Medlem

En likhet med GoW är att alla manliga karaktärer är ca 2 meter breda.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

oo, looking forward to patch!

Bara bra grejer som ska fixas också, nice!

1
Skriv svar