Call of Duty tillbaka till skyttegravarna?

Medlem
Call of Duty tillbaka till skyttegravarna?

kunde de inte skoja lite och leta efter personer som är intresserade utav WW 1 istället... tänk er att i hela spelet slåss om några skjuttegravar och vinna några meter per bana...

Medlem

oh nej O.O


signatur

La la la lag!

Medlem

sweet. saknar ww2 (forreal)

Medlem
dyb
Medlem

kom o tänka på ww1, finns där nått spel som handlar om WW1 ?

Medlem

Yes! Riktigt skönt. COD hör hemma under WW2


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Dom kan väl lika gärna splitta IPn om detta stämmer.

Inaktiv

Jag skulle personligen vilja se någon som försökte sig på att göra ett WW1 spel fast jag tror dom skulle få väldigt svårt att lyckas.

Ett spel som tog plats iframtiden vore en mardrön för mej , BF serien gick väl ok in på framtidsscenariot men COD serien skulle inte gå.

WW2 har gjorts till en tråkig period utav alla spel som kommit till det.

Men jag känner att detta Call of Duty spelet ( om det är det ) bara kommer döda lite tid innan Infinity Ward kommer in och gör ett annat underbart spel

Inaktiv

tråkigt CoD 4 var det bästa i serien. ww2 är så jävla tråkigt.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Kan ju vara så att det andra företaget släpper ett Cod5 medans IW arbetar på Cod6. Precis som Cod3 och Cod4.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Fjoll. Gör en exp till CoD 4 istället :(.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Ah finns ju då ett spel om ww1, en mod till HL

http://www.thetrenches.net/

Inaktiv

AAAAAAAH! hatar ww2 spel nu mera.... "GRAAANAAATEN!" "americaaanaaar"

Medlem

ettt medeltida first person med riddare bovar o shit eller varför inte anti terrorist jaga bin ladin och faktiskt ge ett nack skott på denf an eller nå sånt.

amerikanska inbördeskriget eller ett häftigt spec ops spel där man är elit soldat osv.

Medlem

cod4 var helt genomruttet, så hellre ww2 för min del. dock borde de försöka hitta på något nytt ist för att köra på med samma linjära skit som de gjort sedan COD1.. men är väl det som gör cod till cod i guess..

Medlem

WW1 simulator i realtid: Efter 3 års effektiv speltid så har man avancerat 2 meter.

Inaktiv

Anledningen till att "de har gått tillbaka" är för att det inte är IW som gör Call of Duty 5. Det är samma utvecklare som gjorde Call of Duty 3 till konsoll och Call of Duty 5 ska förmodligen vara en uppföljare till trean, därav "gått tillbaka". De lämnade aldrig WW2 dessutom, (med tanke på att det är samma utvecklare till CoD 3).

Och folk verkar ALDRIG bli nöjda. Hur jävla kräsen kan man vara? Alltid är det någon som klagar. När CoD 4 kom så gnällde en hel del om att nutid suger och att de ville ha tillbaka WW2. Nu klagar folk på att WW2 suger också. Hur ska ni ha det?
Spela eller inte spela.

Medlem

jag hoppas Infinity Ward gör ett spel som handlar om vietnam eller jugoslaviska krigen

sedan om Treyarch håller på med ett nytt ww2 spel så behöver det inte betyda att det är tyskarna vi kommer få möta det är iaf vad jag tror och hoppas

Medlem

Ett till CoD med WW2 och sedan ett i Vietnam vore kul.

Medlem

var ett tag sen man såg något vietnamn krigs tema spel så det skulle nog passa in

Medlem

Ingen som tvingar en att spela spelet. Så länge det blir bra och tillför någorlunda nytt så är det väl helt okej. Nu tvekar jag på saken, men nåväl. Rubriken är titelerad PC, men av någon anledning vill jag tro att detta rör främst 360? Liksom 3an menar jag. Jaja.

För övrigt så finns det faktiskt enstaka WW1-shooter. En gammal är Iron Storm som jag rent av har stå i hyllan. Ingen höjdare dock.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jag hade hoppats på andra krigsteman som vi sett i historien, Korea, Vietnam, m.m. Men detta är ju bättre än ett framtidstema iaf

Medlem
Skrivet av Bam108:

Anledningen till att "de har gått tillbaka" är för att det inte är IW som gör Call of Duty 5. Det är samma utvecklare som gjorde Call of Duty 3 till konsoll och Call of Duty 5 ska förmodligen vara en uppföljare till trean, därav "gått tillbaka". De lämnade aldrig WW2 dessutom, (med tanke på att det är samma utvecklare till CoD 3).

Och folk verkar ALDRIG bli nöjda. Hur jävla kräsen kan man vara? Alltid är det någon som klagar. När CoD 4 kom så gnällde en hel del om att nutid suger och att de ville ha tillbaka WW2. Nu klagar folk på att WW2 suger också. Hur ska ni ha det?
Spela eller inte spela.

Håller helt med.
Sen tycker jag inte man direkt kan tröttna på någon genre speciellt inte ww2 , menar finns ju hur mkt som helst att hämta stora som små slag i tusentals utspridda på ca 6 års tid. Med bättre grafik , skönare kännsla osv fattar jag inte hur man kan bli lack på WW2 eller dylikt.

Inaktiv
Skrivet av HunterPig:

Yes! Riktigt skönt. COD hör hemma under WW2

Absolut... det senaste Call Of Duty var inget dåligt spel. Men helt klart inte som de tidigare i serien.

Medlem

Den här gången.. snälla gör något nyskapande med WWII isådanfall. Trött på allt vad Dagen-D står för. Eller ev. spela som nazister!:up:


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Enda sättet att förnya WW2-genren nu är att byta perspektiv, spela på axelmakternas sida istället för de allierade.

Våga göra nåt nytt för bövelen, jag orkar inte med ett till jävla normandie.:\

Inaktiv

Hoppas på fler nutida COD titlar, COD4 var skoj, men de får gärna återvända till wwii, (efter några nutida titlar)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

WW2 igen? Ja... varför inte?

Medlem

varför skulle dom göra något sådant? Absurt.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

123
Skriv svar