Call of Duty tillbaka till skyttegravarna?

Medlem

Cod 4 är det bästa i serien. ww2 känns så uttjatat i cod serien men det är dock bra spel. Så snälla Skippa tyskarna den här gången och ge oss lite annat att skjuta på:p

Inaktiv

COD6: krimkriget, det skulle funka...

Eller vänta nu. COD. Ah, hjärndöd tråckla-sig-genom-ett nålsöga-linjär skjutare för folk med för många bokstavskombinationer.

Pass


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

Skulle vilja ha ett COD-Vietnam eller ett COD-civil war(det amerikanska).

Medlem

Orka WW2 igen visst det var kul men det var roligare i nutiden! =(

Inaktiv

TACK! WW2 ftw.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Släng in samma funktioner och grafik som i Crysis i CoD5 så är jag med!!!

Medlem

WW2 är totalt uttjatat redan, vänta några år med WW2 spel så kan jag och andra börja gilla det igen, men just nu så är det ointressant för mig. Tycker Cod5 borde istället vara om Vietnam kriget eller första gulf kriget? Eller kanske grisbukten?? Eller kanske kriget om falklands öarna?? Finns så många krig dem kan göra istället för WWII, åtminstone ett tag så WWII blir kul igen. Och måste dem nu göra om WWII så gör något helt nytt, gör att man får spela som tysk eller nåt?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Hag tycker nog att WW2 ska bli kul som fasen, så länge man slipper landstigningen vid Normandie (stavning?)

Medlem

Snälla... kan de inte göra något ovanligt och köra temat WW1 iallafall? Vietnam skulle med fungera... och undertiden gör Infinity Ward ett lir som utspelar sig i framtiden, typ 50 år frammåt eller nått. Infinity Ward > Treywhatever.

Medlem

Om de måste göra ett återbesök till WW2 kan det då inte vara från slagen i Asien t.ex. Rysland - Japan konflikten som fanns eller Storbrittaninen/Australien/Nya Zeeland/Indien - Japan som skedde runt trakterna av Burma, Borneo, Singapore

cyb
Medlem

Låt oss i vilket fall hoppas att man kan spela äran och hjältarnas folk denna gång!

Medlem

varför inte dra till med något påhittat krig.. typ kalla kriget slutade alldrig.. eller det utvecklades till ett fullscale War.. d:

och man är en Ryss som får chansen att skjuta lite Americaner... eller något i den stilen. vore nice och få döda lite Terrorister.

Medlem

Antingen ett CoD som innehåller strider under WW2 i Asien, England osv eller Vietnam. Det är vad jag tycker.

Inaktiv
Skrivet av HavoX:

Släng in samma funktioner och grafik som i Crysis i CoD5 så är jag med!!!

Jo det vore något. Crysis största fördel är att det är mer "öppet". Jämfört med resten i FPS-genren...

Medlem

Eller varför inte spela som Tysk fallschirmjäger? och deras invasion av kreta, en av historiens absolut största luftburna invasion.

Inaktiv

Nej nu är det dax för blitzkrieg, japanese dödande, djungeladventures, vad som helst men inte västfronten igen... Östfronten kan dom väl kanske köra igen men sen är det uttjatat

Medlem

Call of Duty:Vietnam skulle ju passa, med tanke på att det skulle förkortas CoD:V, med tanke på att V är 5 med det romerska alfabetet...

Annars skulle det ju va kul om Cod 5 eller 6 visar uppgången av SAS, där de första uppdragen utspelade sig i djungeln på Borneo där de, om de hade flyt, kunde ta sig 500 meter om dan(röja upp spår i en tät regnskog låter ju så lagom kul)

Elitstyrka Sas - Från Ökenkrigare Till Ghost Force av Ken Connor

^Skitbra bok^

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_SAS

Medlem

WW2 ur tyskt perspektiv vore super nice. Från början av kriget när allt går bra till kanske att man dör i stalingrad ohh


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

amerikanska inbördeskriget, som några ville spela ha, kanske inte är så himla kul i spelform. Det rörde sig mest om stora slag på öppna fält där de stridande gick fram till varandra i stora formationer och började slåss. Sen tog det ju typ 35 timmar att ladda om en musköt så det kanske inte riktigt blir så mycket action i ett spel med det temat.
Skulle väl vara att försöka ducka kanonkulor som kommer farande


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av Hymer:

WW2 ur tyskt perspektiv vore super nice. Från början av kriget när allt går bra till kanske att man dör i stalingrad ohh

Eller så kanske de jobbar på ett alternativ utfall av kriget... tyskarna vinner? Nej, måste vara politiskt korrekta! Alla tyskar höll djävulen i handen, och det fanns inga hjältar i Wehrmacht!

Medlem

Eller varför inte lägga ner COD serien och låta den dö med stil.


signatur

Hej! jag är ny här.

Dax
Medlem

Varför inte Amerikanska inbördeskriget eller självständhets delen.

Medlem

WW1 eller vietnam är att önska hellre fast finns mkt ww2 grejer man kan hitta på.. varför inte få spela som en SS batalion

Medlem

Ge oss WWII ur det tyska perspektivet!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Men för helvete heller, inte mer fucking ww2. Det har gjorts mer filmer om ww2 än hur långt kriget faktiskt var, det har gjorts liksom 3 spel innan från CoD, som har varit ww2, medal of honor e ww2, asså seriöst. Ge upp ww2 å gå vidare, de var fan 70 år sen. Jag vill se som i 4:an. Lite nutida fighter, jag ÄLSKADE CoD4 singelplayer!

Jag menar, Jag skulle hellre vilja lira som en SAS soldat på uppdrag att mörda en person långt inne på fiende territorie, än springa på fucking omaha beach för miljonte gången. Även om man skulle vara en tysk för att göra det annorlunda, som de flesta verkar vilja se, så fortfarande vara lika sugigt tråkigt

Nä, jag skulle vilja se uppföljare på 4:an som följer fotspåren om nutiden. Jag skulle kunna tänka mig otroligt många olika senarion som skulle vara fett kul å lira.

Inaktiv

CoD 4 är enligt mig den bästa delen i serien.. Tycker de ska köra på med modern krigsföring eller WW1 .. eller varför inte testa framtiden?

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Jo det vore något. Crysis största fördel är att det är mer "öppet". Jämfört med resten i FPS-genren...

Visst är Crysis vackert, men tråkigare spel får man leta efter. Så hoppas IW & TA håller sig långt borta från Crysis som möjligt!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av MazZ:

jag hoppas Infinity Ward gör ett spel som handlar om vietnam eller jugoslaviska krigen

Jugoslavienkriget ? inget illa menat men vad skulla man spela som då ? Amerikansk stridspilot som åker runt och tar flygfoton och lite då och då skjuter en "smart" bomb som träffar en skola 23 km från det verkliga målet, eller en brittisk FN soldat som åker omkring och samlar vapen frön bönder och som inte får ingripa när den ena sidan våldför sig på lokalbfolkningen ?
Visseligen så skulle man ju kunna spela någon av det stridande armerna men jag tror inte de vill ta ett krig utan sina flaggviftande Amerikaner:P

EN sak som jag skulle vilja se är att Cod serien kan ta lite från C&C serien där du i början kan välja vilken sida man ska strida på. Ni vet, två olika kampanjer den ena där du är den onda invasions styrkan och den andra den försvarande. Det skulle va nått de

Medlem

Det är väl förmodligen en expansion och inte en uppföljare dom snackar om

Medlem

Var tusan fick du expansion ifrån ? klart dom sak göra ett helt nytt spel, cod5 ska bli ww2, jippi det har vi verkligen inte fått nog oav.. de kan gärna göra för min del modern warfare nåra gånger istället

123
Skriv svar