Call of Duty tillbaka till skyttegravarna?

Medlem

Jag röstar för Vietnam! Finns många grymma filmer att "låna" lite från där med.

Sen så tycker jag det är lite fånigt att spekulera så i att det blir WW2 bara för den platsannonsen. Isåfall så kan vi lika gärna säga att det är en TPS för det står det också om i den.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Well om det blir WW2 så hoppas jag verkligen på en tysk kampanj. Men nej just det, då skulle ju spelstudion vara nazister hela bunten för att de glorifierar den tyska armen...

Inaktiv

Då är det mer eller mindra officiellt då, vetat det bra länge men vet också att Activision inte riktigt velat släppa det då COD4 blev hyllat av många för att de äntligen gått från WW2.

Jag vet inte vad jag skall tycka, inte lirat de äldre COD spelen särskilt mycket men COD4 kör jag dagligen på nätet nu. Har det både till Xboxen och PCn, så bra är det

Medlem

Hellre Vietnam (vietcong 1 var bra) eller varför inte framtiden?

Inaktiv
Skrivet av Snowman01:

Well om det blir WW2 så hoppas jag verkligen på en tysk kampanj. Men nej just det, då skulle ju spelstudion vara nazister hela bunten för att de glorifierar den tyska armen...

Men så trist att spela som den förlorande sidan. Om de inte ska frångå verkligheten förstås.

Medlem

Ett WW2-spel där man får spela som tysk eller japan hade varit intressant. Eller som många sagt, ett WW1-spel. Det kriget utkämpades ju trots allt inte bara i skyttegravarna.

Inaktiv

Dom borde fortsätta med Modern warfare fast då e John ''Soap'' Mctavish din kapten och du en Sgt i hans ''squad'' fan vad gött fan vore schysst om dom gjorde så

Medlem

ärligt, jag vill ha ett WW1 spel got damnit !!

Medlem

Cod2 är det klart bästa spelet genom tiderna. Cod4 var också bra, men inget slår cod2. Mer ww2 spel.

Inaktiv

Jag skulle vilja ha ett Vietnam i CoD.

Medlem

Nej inte Treyarch! Vi vet ju hur CoD3 blev. får iaf hoppas att det blir en 6:a då som Infinity Ward gör.

Medlem

Framtid eller vietnamn .. Ingen nutid där man springer runt med laser sikte och sånt isåfall skall det vara riktigt flashigt med coola övernaturliga vapen och mycket granater och sånnt ,, eller som typ vietnamn med helt normala typ CS vapen .. Längtar redan för att se vad det blir för spel

Inaktiv
Skrivet av St0ned:

varför inte dra till med något påhittat krig.. typ kalla kriget slutade alldrig.. eller det utvecklades till ett fullscale War.. d:

och man är en Ryss som får chansen att skjuta lite Americaner... eller något i den stilen. vore nice och få döda lite Terrorister.

varför ett påhittat? , Något jag skulle ÄLSKAT
vore om dom skulle kunnat kört upp ett WW1 ! spel!
med dom vapnen etc som användes tror det skulle varit riktigt fett med den extrema reality känslan som Cod (alla cod spel) ger en , tänk e ett spel i början av ww1 man skulle då fått varit med och faktiskt lärt sig om då dåtidens morderna vapnen , nä asså
skulle fan flippat om dom gjort de fast sedan sabbat att med att göra att till consol xD men ! SATAN VA GUTT DE VORE!:D

123
Skriv svar