Mer Valve-statistik: Half-Life 2: Episode 2

Robot
Medlem
Mer Valve-statistik: Half-Life 2: Episode 2

Detta är Gaammalt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

6 timmar och 18 min??? Spelar folk igenom spelet baklänges med förbundna ögon?

Medlem
Skrivet av Snowman01:

6 timmar och 18 min??? Spelar folk igenom spelet baklänges med förbundna ögon?

Dom kanske passar på att njuta av spelet dom har lagt flera hundra kronor på utan att se spelet som ett hundrameterslopp?


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

hehe nice med statistik x) BTW... Khan har rätt


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Grymt bra var det iaf imho, hoppas dom gör en kickdown och skyndar sig lite (inte så det blir dåligt märk väl) med Episode 3..

KoP
Medlem
Skrivet av Snowman01:

6 timmar och 18 min??? Spelar folk igenom spelet baklänges med förbundna ögon?

Spelade du igenom spelet med skygglappar eller?
Njut av spelet.. ta dig till att utforska och upptäcka omgivningarna. Inget krav på att man ska behöver rusha igenom ett spel likt en skitnödig.

Medlem

Enda negativa är att spelet var så kort, slutade precis när det började bli skoj.

Medlem

haha lite intressant med denna statistik är alla achievements. Vissa måste man ju få per automatik, annars fortsätter inte spelet. Som t.ex.

Twofer
Defeat both antlion guards outside the White Forest.

Gör man inte det så fortsätter ju inte spelet ändå har bara 63.1% fått den! Rätta mig om jag har fel här... kan man komma vidare ändå? Eller är folk som inte har klarat spelet inräknade i statistiken?

Inaktiv
Skrivet av Detrol:

Enda negativa är att spelet var så kort, slutade precis när det började bli skoj.

Ja precis! känner likadant!

Förövrigt; statistik eller övervakning?

Inaktiv

Big Brother is watching you

Antikvitet
Skrivet av Pellejones:

haha lite intressant med denna statistik är alla achievements. Vissa måste man ju få per automatik, annars fortsätter inte spelet. Som t.ex.

Twofer
Defeat both antlion guards outside the White Forest.

Gör man inte det så fortsätter ju inte spelet ändå har bara 63.1% fått den! Rätta mig om jag har fel här... kan man komma vidare ändå? Eller är folk som inte har klarat spelet inräknade i statistiken?

Du har en intressant frågeställning, men jag gissar att procenttalet är av antalet spelare som spelat spelet (antal Steam-konton), inte av antalet spelare som klarat spelet.

Fascinerande ändå tycker jag att mer än 1% fick upp tomten i rymden. Krävs ju en genomspelning enbart för att åstadkomma det.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Hur får man upp tomten i rymden? Jag undrar fortfarande.

Medlem
Skrivet av 46and2:

Hur får man upp tomten i rymden? Jag undrar fortfarande.

Du bär med dig den från början och

stoppar in den i raketen i slutet.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar