Beowulf-tävling - vinn spel och biobiljetter!

Robot
Beowulf-tävling - vinn spel och biobiljetter!
Medlem

Vet inte varför men jag känner på mig att både spelet och filmen kommer att suga stenhårt.

Musiken i förra Beowulf filmen va grym den med.

Medlem

Spelet är uselt.

Inaktiv

Att vinna spelet är ingen vinst, det är ett straff. Så uselt IMO.

Bt
Medlem

Filmen kommer nog suga också.

Här är dikten på svenska för intresserade:
http://hem.passagen.se/a8145/Beowulf.htm


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

jaja allting suger... *sigh*

iaf good luck all.....schysst med dessa tävlingar


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Sevärd film med flertalet spännande scener. Rekommenderar den till de som gillar att se det senaste inom CG. Uncanny valley-faktorn är inte så hög som man kan tro. Dock gick jag in i biosalen och trodde att filmen skulle suga hårt, så de med höga förväntningar kanske blir besvikna.

Och gnäll inte för mycket på FZ. Visst, det är ännu ett exempel hur entusiastpressen och företagen som de ska täcka med journalistisk integritet klappar varandras ryggar, men vi får ju faktiskt något ut av det. Åtminstone de som vinner.

Medlem

Håller med att spelet är värdelöst, har dock inte sett filmen ännu. (Men vill!)

Trevligt med tävlingar iaf.

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

...Och gnäll inte för mycket på FZ...

Det är väl ingen som gnällt på FZ? Inte delas fel att spelet är dåligt. Alla gillar vi tävlingar och att gå på bio.

Medlem

Nej, jag förstår det, men jag tyckte det stycket dämpade min kritik mot FZ lite, men jag inser att det hade en annan negativ effekt. Sak samma, jag är den som gnäller mest i den här tråden så jag får väl låtsas att jag pratade med mig själv

Medlem

Hoppas fan att jag vinner. Vill ha spelet!

Och jag vill se filmen också..

Medlem

Det är bara att lägga ner nu alltså. Jag har redan vunnit


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Vill väldigt gärna se filmen. Om det skulle ske utan större insats ur plånboken skulle det vara oerhört trevligt. Spelet skulle jag nog ge bort i brist på spellåda.

Nu ska jag bara gömma det här inlägget så ingen avgörande FZ-nisse ser det. Lär väl eliminera minsta chans till pallplats.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Tror filmen kommer bli grym, om jag inte är ute och cyklar fick den en fyra (av fem möjliga) i "Empire", en tidning där jag brukar hålla med recensenterna...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Tack Fz för ännu en intressant tävling Jag vills e filmen men ingen av mina vänner vill :/ de har.. liksom många andra fått för sig att den suger. Gillar animationerna i spelet, skulle va gött med några timmar beowulf-hackNslash

Medlem

spelet var nog ibland det sämsta jag provat, jag brinner hellre inne än att spela det igen


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

spelet var nog ibland det sämsta jag provat, jag brinner hellre inne än att spela det igen

Är du säker?;)


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

filmen var ok.

Medlem

håller med, filmen var ok. sevärd!

1
Skriv svar