Supreme Commander-tillägget uppfräschat

Robot
Inaktiv
Supreme Commander-tillägget uppfräschat

Var flera veckor sen denna uppdatering kom om jag inte är helt ute och cyklar.

Medlem

Schyssst att dom uppdaterar, dock så finns det inte så mycket att fixa. FA är ruskigt välbalancerat och fritt från buggar för att vara ett spel som släpps idag.

Kommer vi att få sen en FZ recension av spelet förresten? Den här expansionen har fått alldeles för lite uppmärksamhet. Hade jag inte hängt runt på dom officiella forumen kunde jag mycket väl ha missat att den släppts.

edit: Det är sant, den måste faktiskt ha släppts för ett bra tag sen.

Inaktiv

ja det här gör att supcom blir kul igen, riktigt sjukt kul faktiskt!

sai
Medlem

Kul på vilket sätt? Köpte SupCom och blev besviken. Constrution bots galore, experimental units som antingen var superkraftfulla eller inte till fullt så stor nytta (och samtliga superslöa).

Medlem

Man måste använda alla enheter på rätt sätt, annars så duger de inte till så mycket. Suger gör de bara om man använder dem på fel sätt, vilket jag personligen oftast gör
Testa att köra med en grupp vars styrkor överensstämmer med din spelstil. Själv kör jag nästan uteslutande som UEF.

Någon som kan uttala sig om hur FA flyter relativt SupCom?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Samma systemkrav som innan. Men har du en kraftfull burk så kan man lägga in en växel till. På max är spelet bra mycket snyggare än SupCom.

Men du kan köra så att spelet ser exakt likadant ut som innan.

Medlem

Vad bra, så om jag har begripit det rätt så flyter det på i samma takt samtidigt som det ser bättre ut?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Nej inte riktigt. Vill man att det ska se bättre ut så kommer det kräva mer. Flyter på lika bra på samma inställningar.

Medlem

Uppfattat
Tack för förtydligandet.
Jag väntar nog tills hårdvaruuppdateringen i januari. Jag gillar bara stora kartor med många botar (kör inte nätverksspel) och det är segt nog som det är mot slutet av varje spelomgång.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Nja, lite bättre ser det allt ut med samma inställningar eftersom de har gjort om många av effekterna (explosioner t.ex). Napalm är numera en fröjd att skåda!


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem
Skrivet av Shey Zhou:

Napalm

*Hysteriskt fnittrande*
Låter kul


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar