Linux-server för UT3 inom kort

Robot
Medlem
Linux-server för UT3 inom kort

Ska det inte vara grå (eller röd) rubrik?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Att epic fimpat demo-stödet från klientsidan är helt jäkla galet. Snacka om att bränna sina egna.. :F

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Ska det inte vara grå (eller röd) rubrik?

Nejdå Linux är det miljövänliga alternativet.

Medlem

lite offtopic men ändå on topic...;)

Bara jag som stör mig på att bilden till denna nyhet och alla andra ser brutalt mycket snyggare ut än hur det verkliga spelet är?...störande..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av mullins:

Att epic fimpat demo-stödet från klientsidan är helt jäkla galet. Snacka om att bränna sina egna.. :F

Va? Kan man inte spela demot online längre!?

Medlem
Skrivet av redmac:

lite offtopic men ändå on topic...;)

Bara jag som stör mig på att bilden till denna nyhet och alla andra ser brutalt mycket snyggare ut än hur det verkliga spelet är?...störande..

Ser inte skillnaden.

Medlem
Skrivet av Silverfish:
Skrivet av mullins:

Att epic fimpat demo-stödet från klientsidan är helt jäkla galet. Snacka om att bränna sina egna.. :F

Va? Kan man inte spela demot online längre!?

Jodå, men möjligheten att spela in "demos" från din egen sida under en match skall tydligen inte vara möjligt.

Skrivet av redmac:

lite offtopic men ändå on topic...;)

Bara jag som stör mig på att bilden till denna nyhet och alla andra ser brutalt mycket snyggare ut än hur det verkliga spelet är?...störande..

Stilbilder är alltid snyggare och grafiken går ju inte av för hackor på högsta..

Ontopic: Trevligt med linux iaf, kanske lite stabila 1on1-srvs ^^

1
Skriv svar