Fortsatta Bloodlines-uppdateringar

Inaktiv

Det räcker med 1.2.

Medlem

Tackar.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Rave:
Skrivet av Jh:

..nä spökhuset är kvar..

Spökhuset är ju en klassiker Var riktigt rädd första gången jag lirade det hehe

Jag är fortfarande lika rädd för det huset som första gången jag spelade det. Jag tar av hörlurarna när jag är där

Medlem

Hehe. Jag håller med om att spökhuset är riktigt jäkla läskigt. Men det är bara att dra upp volymen ännu mer och köra. Dock så är mycket i Bloodlines ganska läskigt. Men spökhuset slår alla andra skräckspel.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Hehe. Jag håller med om att spökhuset är riktigt jäkla läskigt. Men det är bara att dra upp volymen ännu mer och köra. Dock så är mycket i Bloodlines ganska läskigt. Men spökhuset slår alla andra skräckspel.

Det blir säkert så att jag slutar spela där IGEN. Haha. Men jag får väl stålsätta mig, spelet är för bra för att inte spelas, egentligen.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Men spökhuset slår alla andra skräckspel.

The Cradle i Thief 3...

Medlem

Spökhuset. Jag fann hotellet som helt klart jobbigare..

Men visst, generellt så är Thief spelen kung i skräck, mycket tack vore att man inte är speciellt stark. Få spel klarar att skapa stämningar som Thief liren..

F.ö. så är det bra att Bloodlines fortfarande uppdateras.

Ogillar dock vissa nivåer som till exempel de där man springer runt i kloakerna och dödar de där två benade "snuff movie" monstrena.

Kul med spel som vågar vara "mörka"

Inaktiv

Som så många sagt redan... Grymt bra spel, himla synd att de fick lägga ner och att vi inte kommer få se någon fortsättning.
MMO spelet blir säkert bra men jag är inge sugen på att betala månadskostnad för ett spel !

Medlem
Skrivet av LongFo:

Som så många sagt redan... Grymt bra spel, himla synd att de fick lägga ner och att vi inte kommer få se någon fortsättning.
MMO spelet blir säkert bra men jag är inge sugen på att betala månadskostnad för ett spel !

äh, är ett spel bra så betalar jag mer än gärna en liten månadskostnad för att hela tiden få fortlöpande nytt material/balanseringar osv. ett rpg blir ju egentligen aldrig färdigt, dock kan det alltid bli bättre.

Har fortfarande inte spelat igenom detta. Det ligger på min HDD och jag har uppdaterat det så fort jag sett en ny patch. Tänkte börja spela seriöst nu.. är det vettigt att installera om / Patcha om om man har tidigare patch'ar installerade?


signatur
Medlem
Skrivet av MKultra:

Har fortfarande inte spelat igenom detta. Det ligger på min HDD och jag har uppdaterat det så fort jag sett en ny patch. Tänkte börja spela seriöst nu.. är det vettigt att installera om / Patcha om om man har tidigare patch'ar installerade?

Jag installerade om igår och patchade till 1.2 eftersom jag vill spela spelet som Troika tyckte att det skulle spelas. Mer material med de ickeofficiella patcharna men det blir samtidigt lite för lätt. Jag skulle rekommendera ominstallation och 1.2 till att börja med men har du redan klarat spelet en gång så kanske du har mer behållning av tilläggspatcharna.

Själv spelade jag igår till klockan sex idag, tiden går fort när man har kul


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv
Skrivet av MKultra:

Har fortfarande inte spelat igenom detta. Det ligger på min HDD och jag har uppdaterat det så fort jag sett en ny patch. Tänkte börja spela seriöst nu.. är det vettigt att installera om / Patcha om om man har tidigare patch'ar installerade?

Wesps inofficiella patchar (dvs de FZ rapporterar om) är bara att skriva över med nya versioner för att uppdatera, det ska inte vara några problem.

Medlem

KazikluBey: tack, då vet jag


signatur
Medlem

Detta inlägg är kanske ett halvår sen men ni kan ladda ner de senaste patcherna till Bloodlines här, http://www.patches-scrolls.de/vampire_bloodlines.php

12
Skriv svar