Medlem
Minigolf

Finns det någon här inne som är bra på minigolf?
Jag är för bra för släkt och vänner.
Jag vinner för tusan med ögonbindel!

Jag vann ikväll. Jag är lycklig.
Detta ska firas genom att hyra en film.
Några tips på bra filmer snabbt?

#blogg

Medlem
Minigolf

Mina farföräldrar är ruggigt duktiga på minigolf, dom har mer priser från tävlingar än va de har plats med, även om de har en vägg fullsmockad. Inte helt säker men tror åtminstone en av dom har tagit senior SM guld ett par gånger

Inaktiv

Jo alltså jag vet ju en kille du inte slår i minigolf, tror han bor ganska nära dig också

PS: Och näe, jag skaffade inte FZ konto bara för att skriva denna kommentaren, icke.....nix pix serru

Medlem
Skrivet av Moggeman:

Jo alltså jag vet ju en kille du inte slår i minigolf, tror han bor ganska nära dig också

PS: Och näe, jag skaffade inte FZ konto bara för att skriva denna kommentaren, icke.....nix pix serru

Jag kände på mig att du skulle skaffa konto idag...

Medlem
Skrivet av Drapan:

Mina farföräldrar är ruggigt duktiga på minigolf, dom har mer priser från tävlingar än va de har plats med, även om de har en vägg fullsmockad. Inte helt säker men tror åtminstone en av dom har tagit senior SM guld ett par gånger

Hmm, ok de låter lite för bra för mig men jag ska minsann köpa mig en riktig minigolf klubba (med boll-sugpropp på toppen) så jag också kan bli proffs. Kanske på heltid?

Medlem

Jag var med ungdoms-SM 2000 i minigolf och kom fyra (fyra eller femma) . Sen växte jag ifrån det.

Det sitter dock kvar i huvudet. Jag bor i malmö om du vill ha en utmaning. Du kan även få min gamla klubba, en Nifo Graphite som klassas som bland de bästa

1
Skriv svar