Patchat - Call of Duty 4

Medlem
Patchat - Call of Duty 4

Eeeeeh. Patchnumret var väl 1.3??? Länkat till 1.2 iaf...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Redaktör

"Även vackra fåglar skiter", som det så vackert heter. Fellänk fixad, tack.


signatur
Medlem

Hoppas det kommer en patch till PS3. Även om jag inte hittar några buggar i det så är det roligt i alla fall.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Yes! Nu kan man spela utan och lagg och äga lite med skyttegevären

Medlem

Som om inte snipergeväret var nog irriterande...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

äntlisch.

Kan tala om att snipern inte är så värst irriterande när den funkar. Har som sagt spelat på Xboxen tidigare, där snipern funkade som den skulle, och tack vare att banorna är vettigt konstruerade (en sniper ser inte över hela kartan) så kan man undvika de flesta snipers och i största mån sneaka sig på dem

Medlem

fan va gött:D:D


signatur

<3

Medlem
Medlem

ändå konstiga hitboxes ibland på xboxen, vill ha en patch där med!
och helt bra är inte snipern, tycker att träff i överkropp skall döda med 1 skott, men det gör typ bara .50kcal

Medlem

Ngn som vet ett smidigt sätt att koppla upp sig och hitta kompisar som lirar?
All Seeing Eye funkar inte! Comrad suger. Annat tips?

Medlem
Skrivet av Schakal:

Ngn som vet ett smidigt sätt att koppla upp sig och hitta kompisar som lirar?
All Seeing Eye funkar inte! Comrad suger. Annat tips?

http://cod4tracker.com/index.php


signatur

Jäh!

Medlem
Medlem

Bra att de fixar prickskjutgeväret, stört mig lite på det ibland

Medlem

Nu när dem fixat sniper vapnen så är typ är servrarna fulla av snipers. Jag som hatade snipers redan förut, nu knappt spelbart. En viktig detalj som gör 360/PS3 versionen överlägsen PC versionen är detta: Spelet är designat för 6vs6 eller 8vs8, men på en pc server så kan det ibland vara 16vs16 vilket blir väldigt överpopulerat och kaotiskt. Då om 8 av dem 16 är snipers i varje lag så kan ni tänka er 16 snipers totalt som alla har sina små gömställen. Så jag lägger nog min pc version på hyllan och spelar 360 versionen istället from nu. En annan positiv grej med 360 versionen är att man slipper (nästan) alla bunny hoppers.. Gud va skönt!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

En viktig detalj som gör 360/PS3 versionen överlägsen PC versionen är detta: Spelet är designat för 6vs6 eller 8vs8, men på en pc server så kan det ibland vara 16vs16 vilket blir väldigt överpopulerat och kaotiskt. Då om 8 av dem 16 är snipers i varje lag så kan ni tänka er 16 snipers totalt som alla har sina små gömställen. Så jag lägger nog min pc version på hyllan och spelar 360 versionen istället from nu. En annan positiv grej med 360 versionen är att man slipper (nästan) alla bunny hoppers.. Gud va skönt!

Haha, du har inte tänkt på att inget slår klanspelande på pc? Då spelar man ex 5vs5 med max 1 sniper/lag osv. Mycket mer teamwork, skills, mer socialt och framför allt extremt mycket roligare. Public skrattar man bara åt. Det är överlägsenhet

Medlem

Tack ni som svarat om hur leta kompisar i servrar!:heart:

Medlem

Varför lägger de inte krutet där det behövs, serverbrowsern. Varför ser man så många multiplayerbetonade spel med fullkomligt usla browsers? För mig känns det som en ytterst viktig del. I CoD4 vill jag främst ha möjlighet att sortera fram servrar som kör hardcore mode, samt leta server med hjälp av sökord.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Inaktiv

Menar det, borde kolla på allt som gjorts rätt med steam och ha det som standard *nu menar inte jag att steam är fullkomligt, men dom har gjort mycket rätt*

dmn
Medlem
Skrivet av HaZe303:

Nu när dem fixat sniper vapnen så är typ är servrarna fulla av snipers. Jag som hatade snipers redan förut, nu knappt spelbart. En viktig detalj som gör 360/PS3 versionen överlägsen PC versionen är detta: Spelet är designat för 6vs6 eller 8vs8, men på en pc server så kan det ibland vara 16vs16 vilket blir väldigt överpopulerat och kaotiskt. Då om 8 av dem 16 är snipers i varje lag så kan ni tänka er 16 snipers totalt som alla har sina små gömställen. Så jag lägger nog min pc version på hyllan och spelar 360 versionen istället from nu. En annan positiv grej med 360 versionen är att man slipper (nästan) alla bunny hoppers.. Gud va skönt!

Man måste ju inte spela på servrar med fler än 16 spelare som max.

Och för övrigt är det hardcore mode om gäller.

Medlem

Ja, hardcore servrar är ju jättekul. I stället för snipers använder alla LMGs och går och skjuter genom väggarna på 100 meters håll. Mycket bättre spel då.

Nä först och främst spela Search and Destroy då kan man spela 16vs16 även då. Man får bara lära sig överleva den första nadespammen. Sen tycker jag man inte ska spela hardcore. Då vissa vapen blir alldeles alldeles för bra. M21 t.ex. eller LMG's

Medlem

Bra, nu kanske verkligen åtminstonde 1 skott av 4st man bränner av under stillastående andning, på nära håll och med mittpunkten av siktet i pannan träffar! (Y)

Medlem

Hardcore är skoj med den begränsade HuD'en.
Däremot så dör man lite för lätt. En pistol och skjuta en fi i foten typ.


signatur

Jäh!

Inaktiv

Finns det någon slags av "release log" på denna patch?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar