Guitar Hero III på Wii rockar - nästa år

Robot
Medlem
Guitar Hero III på Wii rockar - nästa år

Trevligt att de tar sitt ansvar och löser det på ett bra sätt.

Inaktiv

tog sin tid att klämma ur sig den kommentaren...

Medlem

hahaha, monoljud!? trodde de på allvar att de skulle kunna komma undan med det? IQ badboll.


signatur
Medlem

Monoljud eller ej, är bara nån enstaka gång jag stört mig på det, är kanonkul i vilket fall

/ LordDaimos

Medlem

Alltså mono är det inte hemma hos mig alla fall, ok om man kör med pro logic så kommer det i center vilket är fel men väljer man stereo signal eller fuskar upp ljudet till alla högtalarna (5ch stereo) så hörs det klart o tydligt om man spelar två player. Då hörs den vänstra spelaren i vänster högtalare o vice verse.

Men man vill ju köra men pro logic så det är bra att dom fixar det. Publiken i bakhögtalarna o så som det ska vara på ett modernare spel.

Medlem

varför vill du höra musik i prologic? musik ska bara höras i stereo inget annat.

Medlem

guitar hero det tråkihaste spelet i världen


signatur

B lup

nE
Medlem

Äntligen, då blir det till att införskaffa det nästa år då.
Undrar hur man vet att man får ett stereo-ex och inte ett mono-ex?
Om dom är snälla så kan dom ju lägga in dom låtar man kan ladda ner på xbox och ps3 versionerna som kompensation

Medlem

Bra att Wiiägarna äntligen får det "som det ska vara"... sj så har man PS2 versionen... kul och svårt, som det ska vara^^

Inaktiv

Skönt att dem rättar till det. Fast jag har Wii-version och har då inte märkt någon skillnad. Kanske märks när man får höra stereo-ljud.

Medlem
Skrivet av pina:

varför vill du höra musik i prologic? musik ska bara höras i stereo inget annat.

Vet inte hur det låter med pro logic men surround på 360 så är det rätt trevligt att höra publicen på lungna delar. Mer närvaro känsla.

Medlem
Skrivet av Sparable:

Så om jag fattat det här rätt så kommer det alltså som standard bara ljud ur ena högtalaren?

Samma ljud kommer ur alla högtalare.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar