Uncharted-tävlingen avgjord

Robot
Inaktiv
Uncharted-tävlingen avgjord

Noooooooooooooooooooooooo och grattis ni som vann! Gillar verkligen den här sortens tävlingar, så keep up the good work!

Inaktiv

Jaha, då gick man tomhänt från denna med..
Men grattis till dom som vann iaf

Medlem

Grattis!

Hur löd den vinnande motiveringen?

Medlem

Wooot! Jag vann!
Vet inte hur många tävlingar jag har varit med i, äntligen! Tack
Ännu bättre är att jag får en Playstation 3 vid julafton och detta spelet var jag ville ha mest:)

Redaktör

"Trots alla finesser så kommer man fortfarande kunna spela spel på dom."


signatur
Medlem

Hehe, grattis till alla som vann
Hade hoppats min motivering "The next gen of next gen graphics!" skulle räcka, men väldigt kul den som vann!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Tompa:

"Trots alla finesser så kommer man fortfarande kunna spela spel på dom."

Aj, så skrev man själv ett seriöst förslag. Humor vinner alltid

Medlem
Skrivet av Tompa:

"Trots alla finesser så kommer man fortfarande kunna spela spel på dom."

-.- ooooooook ;p måste varit svåra frågor om ett sånt förslag vann hehe

Medlem

FZ, det är verkligen svårt att tillfredsställa era smaklökar!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

geeeeeeeeeeeeeeezäta

Jag minns inte ens min egna motivering. Antagligen för att den sög x)

Medlem

jag vinner ALDRIG! ;), men det är för jag suger på sånthär :>

Dock har jag redan ett psp och drakes fortune...vilket är nog det bästa hittils på ps3an!

Medlem

Tusan också. Bättre lycka nästa gång.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

varför kalla det tävling över huvud taget när vinnarna utses helt på random...kalla det utlottning istället, alternativt hyr in en fristående jury

Redaktör

Det ÄR en tävling. Svarar man inte alla rätt kan man inte vinna. Vad än vinnaren skriver i utslagsfrågan kommer folk att tycka det är fel - ibland undrar jag om det inte vore bättre att inte skriva ut svaret där...


signatur
Medlem

^- haha men allvarligt, någon bättre än ""Trots alla finesser så kommer man fortfarande kunna spela spel på dom." måste de ha funnits?

p.s detta är inget påhopp på någon ;p Tycker bara att detta var ett sånt sterotypiskt svar gällande all elektronik när de mer och mer går ifrån sitt huvudsyfte. ;p

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- haha men allvarligt, någon bättre än ""Trots alla finesser så kommer man fortfarande kunna spela spel på dom." måste de ha funnits?

p.s detta är inget påhopp på någon ;p Tycker bara att detta var ett sånt sterotypiskt svar gällande all elektronik när de mer och mer går ifrån sitt huvudsyfte. ;p

Sant, Men grattis till vinnarna iaf


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Inaktiv

Sen är det väl typ så att det mest just är en _utslagsfråga_ ni drar ett dussin och rangordnar dom på utslagsfrågan och förbiser resten?

Grattis till vinnarna! riktig smarrigt förstapris.

Medlem

Äh sluta upp och klaga nu och var glad över att dom styr upp sånna här trevliga tävlingar istället

Medlem
Skrivet av Marwin88:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- haha men allvarligt, någon bättre än ""Trots alla finesser så kommer man fortfarande kunna spela spel på dom." måste de ha funnits?

p.s detta är inget påhopp på någon ;p Tycker bara att detta var ett sånt sterotypiskt svar gällande all elektronik när de mer och mer går ifrån sitt huvudsyfte. ;p

Sant, Men grattis till vinnarna iaf

ja, håller med! Ett stort grattis till vinnarna, fina julklappar i år ^-^

Medlem
Skrivet av shellsing:

Äh sluta upp och klaga nu och var glad över att dom styr upp sånna här trevliga tävlingar istället

Väl talat shellsing

Grattis alla ni som vann

Medlem

Nooooooooooooo :'( *snyft*

Grattis till er som vann!

Inaktiv

Måste säga att vinnande svaren i crysistävlingen sög och mitt förtroende till "juryn" sjönk drastiskt. men det här vinnande svaret (och tro mig, jag hade gärna velat vinna med mina svar om projektionsfunktioner och mer energivänliga alternativ) var fan kanon, för det är väl just det man har en "spelmaskin" till vilket då måste vara den mest utmärkande funktionen..
Tycker bara det var synd att jag inte själv kom på det svaret.

Grattis, Michael Carlsson

Medlem

jahapp, vafasn ska jag med ett ps3 spel till

Borde man fått nå PM eller mail då man vunnit?

Kanske var nån annan Marcus Bagge-Johansson?

Inaktiv

Shellsing jag vet inte om du syftade på mig - men jag menade absolut inte att klaga

Tvärtom bara att det är det enda realistiska, och att man - om det nu är så - därför inte kan stirra sig blind på det vinnande svaret på utslagsfrågan (eftersom det just är en UTSLAGSFRÅGA - i en turtävling).

Medlem
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av Tompa:

"Trots alla finesser så kommer man fortfarande kunna spela spel på dom."

Aj, så skrev man själv ett seriöst förslag. Humor vinner alltid

Själv tycker jag det är synd att någon vinner på humor isället för seriösa svar som skulle kunna funka(AC och Crysis tävlingarna är andra dåliga exempel).

Jag skulle hellre se någonting som:

Skrivet av Artifaction:

projektionsfunktioner och mer energivänliga alternativ

som vinnare...:(

Medlem

WOOT!

Här har man varit borta en vecka och kommer tillbaka och ser att man vunnit sin första tävling någonsin.

Tackar FZ!


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar