GTA IV-film nummer tre släppt

Robot
Medlem
GTA IV-film nummer tre släppt

Ge mig spelet nu! Vill ha!


signatur

// Peace

Inaktiv
Medlem

Sweet bananacakes!

Att springa runt i adidasbrallor och spränga saker med en rysk brytning har aldrig varit så här attraktivt förut.

Så hur länge extra får jag vänta innan det kommer till PC?
1 år extra kanske?

Medlem

Jo, fast återigen är frameraten lite ostabil? Och inget äkta "gameplay" ännu heller... Hmm, blev inte mega hypad! Men givetvis ett köp!

Yay! Såg underbart ut

Medlem

För att citera en ondskefull dator i ett spel som handlar om portaler:

"Sweeeet!!"

Ser ut att bli riktigt bra. Bara att köpa en PS3 och en LCD TV mao...

Edit: Någon som såg vad det stod på motorcykeln 1:16 in i filmen? Shitzu


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

hoppas på det bästa

Medlem

åh det verkar så jävla nice

Inaktiv

Nice trailer, men gillar hellre 2an och 1ans trailer...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

mmmmm....ultravåld....gaahhhrrghhh *drip**drip*


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

hoppas d blir grymt! har aldrig lirat något tidigare gta poå konsol! Nu ska jag ha d här till krysslåda helvarv! Funkar auto-aimet bra?

Inaktiv

Ser sjukt skoj ut! Skön känsla.


signatur
Inaktiv

Riktigt bra trailer.. Den gick mer på djupet än de förra Längtar riktigt mkt!

Vet nån föressten när psp tävlingen avgörs?

Medlem
Skrivet av radiuz:

Jo, fast återigen är frameraten lite ostabil? Och inget äkta "gameplay" ännu heller... Hmm, blev inte mega hypad! Men givetvis ett köp!

Jaa, om de inte ens kan få filmerna att inte hacka hur ska då spelet vara?

Jämför Uncharted och GTA 4???
Med tanke på hur mycket lägre detaljnivån är i GTA 4 så borde det iaf flyta på i typ 60FPS...

Medlem

Får se hur combat systemet är då. Var mycket roligare i Saints Row och det var inte speciellt många ändringar.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Allting såg coolt ut, men frameraten var lite låg ibland. Men det fixar dom säkert till release.

Medlem

Skitsnyggt.

@Fargo
Ja, hoppas verkligen det.


signatur

Bengebolle

Inaktiv

skulle va så jävla kul att få spela GTA IV nu..:D

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av radiuz:

Jo, fast återigen är frameraten lite ostabil? Och inget äkta "gameplay" ännu heller... Hmm, blev inte mega hypad! Men givetvis ett köp!

Jaa, om de inte ens kan få filmerna att inte hacka hur ska då spelet vara?

Jämför Uncharted och GTA 4???
Med tanke på hur mycket lägre detaljnivån är i GTA 4 så borde det iaf flyta på i typ 60FPS...

Hackar filmen?

Medlem

Hackar gör den inte den går extremt segt på sina ställen.

FML
Medlem

Inte lika coola som den förra trailern. Men ser framemot spelet!

Medlem

Jag blev helt såld från 1:a trailern, men denna trailern visade mer detaljer- so far so good:)


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av radiuz:

Jo, fast återigen är frameraten lite ostabil? Och inget äkta "gameplay" ännu heller... Hmm, blev inte mega hypad! Men givetvis ett köp!

Jaa, om de inte ens kan få filmerna att inte hacka hur ska då spelet vara?

Jämför Uncharted och GTA 4???
Med tanke på hur mycket lägre detaljnivån är i GTA 4 så borde det iaf flyta på i typ 60FPS...

Hackar filmen?

Helt klart, JA det gör det.
Tror dock spelet kommer äga ändå.

Inaktiv

Skitbra trailer! Denna gick mer in på detaljer i spelet:D Det blir nog ett PS3 trots allt..

Medlem

Det här lär bli grymt kul.

Medlem

Hoppas de går fint på min comp när de kommer till pc, och har GTA någonsin svikit oss:D ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Ni som skriver att filmen hackar, har ni kollat på Flash filmen här hos FZ också? När jag tittade på HD filmen så var det lite småsegt det måste medges, men Flash filmen rullade på till synes mycket bättre.

Medlem

Verkar ju helt ok! Men jag tror nog mer på Maffia 2.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Tror också mer på Mafia 2. Ogillar verkligen "The Hood" känslan var det som förstörde känslan rätt mycket i SA iaf för mig.. Fast bara man slipper att ta tillbaka områden så är jag rätt nöjd.

123
Skriv svar