TEST: BF Bad Company

Inaktiv
TEST: BF Bad Company

Grafiken är faktiskt så bra som på screenshoten ovan.

Tjena boys,

Fick äntligen tid till att spela lite #Battlefield: Bad Company demo idag. Skönt spel, faktiskt. Hade höga förväntningar efter alla skriverier, och tyckte faktiskt dessa uppfylldes. Korta kommentarer följer:

Spontana intryck:
Bra och välgjort. Lite för kort demo för att skapa mig en uppfattning, men tyckte det var riktigt skönt. Lite småhärligt med filmsnuttarna efter varje klarat objective. Gillar det skarpt!

Grafiken: (4,8/5) Eftersom att jämför med Fight Night från igår får inte denna fullpott. Men grafiken är riktigt bra. Sköna filmer i mitten. Mycket ser väldigt verkligt ut, som det ska göra. Speciellt röken och explosionerna är väldigt verklighetstrogen.

Känslan: (4/5) Inte JÄTTE klockren. Men nu har jag bara spelat demon. Kan tänka mig att spelet blir mer djupare och skönare när man kommer längre in i det. Men tycker ändå, fast jag måste klaga lite, att känslan finns där.

Kontroller: (4/5) Inget speciellt alls. Väldigt grundläggande och mycket "det gamla vanliga". Inga större förändringar, vilket är bra. Få nya funktioner som har nya kontroller, men det förstör definitivt inte spelet.

Sammanfattning: Bra spel. Skönt att lira och suget efter releasen ökar. Tycker man har lyckats bra med skapandet av spelet. Stör mig dock på den lilla detaljen att man kan hela sig själv precis när som helst. Känns inte bra, även om det är smidigt i många lägen. Men man blir ju näst in till odödlig och du inte blir träffad av en raket eller liknande. Eller artilleri. Lite småsynd. Men bra spel i sin helhet.

Ha de gött!

[u][i]EDIT: GIVETVIS VAR DET BAD COMPANY 1, OCH INTE 2. LEDSEN FÖR MISSFÖRSTÅNDET!!!
[/u]
[/i]

#blogg


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

Medlem
TEST: BF Bad Company

Öhh, demo? Vart?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Skulle tro att han pratar om Battlefield Bad Company 1.

Det finns ju inget 2 ännu, och bilden är från 1'an.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Ledsen boys. Hehe. Givetvis var det ettan, och inte tvåan! Tänkte ettan hela tiden, men skrev tvåan. Sorry!


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

Medlem

du borde köpa bad company, sen att du inte recenserar ljudet, du är nog inte klok :crazy:

1
Skriv svar