Rein om UT3-tempo och Xbox 360-moddar

Robot
Medlem
Rein om UT3-tempo och Xbox 360-moddar

varför la dom in stöd för mus å tangentbord till ps3 för då..

Medlem

vi vet jo att console spelare är inte lika skickliga som vi med musen^^


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Orka prata om detta när gow till PC känns som deras största problem just nu.

ptr
Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Orka prata om detta när gow till PC känns som deras största problem just nu.

indeed

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

varför la dom in stöd för mus å tangentbord till ps3 för då..

För att surfa lättare. Om det nu gick


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

dmn
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

varför la dom in stöd för mus å tangentbord till ps3 för då..

Tror inte direkt att tanken är att man ska spela med tb/mus, snarare surfa o dyl.

Medlem

Det är nog en försvinnande liten andel av PS3-spelarna som kommer använda tangentbord och mus.

Medlem

Jag kan nog föreställa mig att spela PS3 med mus och tangentbord. Skulle vara ganska kul. Men man får nog dela upp servrarna för att det ska bli rättvist.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Hur man än vänder och vrider på detta så "vinner" PS3 versionen iom Sonys attityd till user generated content. Moddar är en ohyggligt stor del av UT serien.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]Hur man än vänder och vrider på detta så "vinner" PS3 versionen iom Sonys attityd till user generated content. Moddar är en ohyggligt stor del av UT serien.

Vinner gör den inte, men kommer på en svag andraplats

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

varför la dom in stöd för mus å tangentbord till ps3 för då..

För att de ska sälja mer konoler.
Dett verkar vara en svår sport, att ta reda på information vi nätet

Inaktiv

Det finns hobbyspelare men det finns också seriösa klaner på playstation (priser lockar alltid) och jag kan inte tänka mig att PS3an skulle ha gjorts sämre än PS2an på mus och tangentbordsområdet, så jag är övertygad om att alla dessa använder mus & tangetbord i spelen.
Man behöver inget tangentbord till att "surfa" på PS3an, om man inte ska skriva långa inlägg på bloggar eller liknande så är handkontrollen minst lika smidig (om inte mer) med sin "Term" och "Intelligent"-ordlista.
Framtiden är här, detta är inte Dreamcast eller Wii mannar..

toomuch
Det går inte att ta reda på information på nätet.. möjligtvis få en vinkel på saker och ting men alldeles säkert är; att det inte går att bekräfta saker genom att använda internet. Du är såpass gammal så du var med när internet kom, så du borde veta vad internet är..


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

1
Skriv svar