Halleluja, E3 är över!

Skägg.
10 Chambers
Halleluja, E3 är över!

E3-dagarna och de sista veckorna i november brukar vara de mest hektiskta på året och jag kan med glada fingrar skriva "Halleluja, det är över!". Vi har skrivit vansinnigt mycket nyheter, laddat upp ohyggliga mängder film och spräckt bildarkivet flera gånger om. Jag hoppas du har gillat vår bevakning.

För att varva ner har jag börjat recensionsspela #Fuel, ett racingspel som skryter om sinna massiva miljöer. Än så länge har det laddat minst lika många gånger som alla andra titlar i genren.

[eos_image="94760;w420"]Har du eld i röven eller är du bara glad att se mig?[/eos_image]

Under dagen har jag dessutom sammanställt redaktionens topplistor från veckan, vilka du kommer att få läsa i helgen. Med en storpuff på Jabba de Hut kan det ju inte gå fel, eller hur?

#blogg


signatur
Medlem
Halleluja, E3 är över!

ja jag personligen älskade nyheterna speciellt livebloggen för sony och xbox presskonferens :D.

Skönt, ja.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ska posta lite bilder från mässan så fort jag kommer hem och har lite snabbare uppkoppling


signatur

Patrick
Producer@DICE

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mongi:

Ska posta lite bilder från mässan så fort jag kommer hem och har lite snabbare uppkoppling

Good!


signatur
Medlem
1
Skriv svar