Gratistesta Bounty Bay Online

Robot
Medlem
Gratistesta Bounty Bay Online

Man tycker att de kunde jobbat lite mer på vattnet då man kommer att se det under en mycket stor del av spelets gång.

Medlem

Det här spelet har helt gått förbi mig. Verkar ha fått rätt så negativ kritik. Så jag missade nog inget. ^^

Medlem

Ser ut att vara precis som Voyage Century Online(som är gratis).

Inaktiv

Borde inte ens skriva en nyhet om detta spel, det är en rak kopia och stulet av Voyage Century Online som har funnits länge och är gratis

Medlem

Det där är ju fan Voyage! allting! det är inte bounty bay! Det är rakt av! VOYAGE!

Medlem

haha kollade in hemsidan, ni har fasiken rätt, UI grafik allting e likadant, e det någon som vet skillnaden, förutom att det här kostar.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

Kan man slakta andra spelare och ta deras grejer?

Medlem

Testade detta alldeles precis, men när man kom in i spelet så var allting vid inloggningskärmen EXAKT som i Voyage. Så jag avinstallerade direkt, varför betala för ett spel man får gratis?

Medlem

för övrigt så är potbs i open beta, och det äger så lika bra o köra det istället


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Gjorde en snabb liten sökning på VCO's forum och tydligen har varken IGG (Voyage Century Online) eller Yusho (Bounty Bay Online) gjort spelen/spelet själv utan de har köpt en licens av en annan utvecklare som gjort själva spelet. Snail Games ska dom som gjort spelet från början heta. Så IGG och Yusho är väl snarare utgivare än utvcklare av spelet.

Ska även finnas en kinesisk och en koreansk version av spelet.

Inaktiv

Vill jag köra som pirat så kör jag iväg i en T2 frig med en warpscrambler i Eve Online.

1
Skriv svar