Rock Band får svensk premiär först i mars 2008?

Robot
Rock Band får svensk premiär först i mars 2008?
Medlem
Rock Band får svensk premiär först i mars 2008?

:evil:

Jag tillhör den minimala folkgrupp som inte har testat Guitar Hero än. Men jag är så himla sugen på Rockband.

Medlem

Jävligt dåligt för dom, bra för guitar hero 3

Medlem

Vad är anledningen till att det ska bli så försenat? Ska alla låtar översättas till tyska och franska tro?

Inaktiv

Med pengar på fickan så var du oslagbar.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Vad är anledningen till att det ska bli så försenat? Ska alla låtar översättas till tyska och franska tro?

Förmodligen Estländska också

Medlem

Hade varit smartare att släppa det till julhandeln, det här är ju som ett dåligt skämt bara.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Vad är anledningen till att det ska bli så försenat? Ska alla låtar översättas till tyska och franska tro?

Jag tror att det är brist på hårdvaran... man kan ju inte ens köpa lösa gitarrer i USA än.

Medlem

Jag hoppas det beror på att de försöker ta fram ny hårdvara för att vara ärlig, den som finns nu är skräp. Gitarrerna går sönder efter en vecka, samma sak med baspedalen på trummorna.

Medlem

GE NU


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Testade lite när jag var på WorldCyberGames i Seattle i höstas. Var rätt tufft måste jag erkänna, även om jag inte direkt var någon rockgud

Medlem

Nåja har tillräckligt att göra fram till Mars ändå, så för mig kvttar det De får ju gärna fixa bättre hårdvara och kanske lite nya låtar

Medlem
Skrivet av Spectral:

Vad är anledningen till att det ska bli så försenat? Ska alla låtar översättas till tyska och franska tro?

Tillverkningen av plast-instrumenten.

Och det här suger som fan!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar